Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

bigsasza
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: pt mar 14, 2014 22:10

Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

Post autor: bigsasza » sob sty 31, 2015 12:00

Też jestem ciekaw, powiesić na żeliwie i sprawa kolektora rozwiązana. Tylko ciekawe jakby wstawał z tym np taki chińczyk, który już sam w sobie ponoć później wstaje.


Mój były MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=545063" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
lukaspro
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: śr wrz 18, 2013 20:46
Lokalizacja: Polska

Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

Post autor: lukaspro » sob sty 31, 2015 13:59

Myślę że chyba lepiej byłoby wyspawać sobie top mounta albo dołożyć i kupić, co do DP to po prostu dłuższy musiałby być i trochę wykręcony przy montażu turbo z boku w mk4, mk3 pewnie podobnie, jak będę miał auto rozebrane to sobie sprawdzę mniej więcej :) a ze wstawaniem oglądałem zestaw GT2860 - http://allegro.pl/turbosprezarka-replik ... 91438.html i jest napisane że wstaje od około 3tyś w 1.8T przy 1bar, więc na długim kolektorze jakby nawet wstawała te 3200-3500 to mega spoko jak na taką dmuchawkę, ewentualnie GT2871S :) ogólnie ja plaunuję jakieś bezpieczne strojenie w granicach 280-300 koni, ale z zapasem byłoby mega, tylko bez turbin typu k04, bo chcę żeby to też i wyglądało oprócz jazdy :) nawet jak mi zostanie jeszcze około 100 koni zapasu to lepiej mieć niż nie mieć :)


Mój MK4 <---- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=543373
MK4 R32.. build in progress...
Druga z pasji: https://soundcloud.com/itsrunflat

bigsasza
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: pt mar 14, 2014 22:10

Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

Post autor: bigsasza » sob sty 31, 2015 20:37

Ciekawe jeszcze czy to co piszą z tym wstawaniem od 3 tyś. to prawda. Chyba nikt tego nie przerabiał w 1.8T. Co do DP i dużego turbo, to w MK3 na pewno więcej rzeźby niż w mk4, mniej miejsca od silnika do grodzi. U mnie DP przechodzi na milimetry. Też planuję 280 PS z zapasem (najlepiej, żeby góra obrotów była mocna). Powyżej 300PS to już trzeba myśleć o wymianie pompy, wtrysków, sprzęgło na pewno się skończy i inne pierdoły zaczną wychodzić.

ObrazekObrazek


Mój były MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=545063" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
lukaspro
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: śr wrz 18, 2013 20:46
Lokalizacja: Polska

Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

Post autor: lukaspro » sob sty 31, 2015 22:18

No ja dopiero zaczynam zabawę dlatego u mnie jeszcze spora droga, dużo nauki i pracy ale chcę ogarnąć wszystko sam żeby wiedza pozostała :) trzeba by było zapytać tego gościa z allegro, może ktoś z jego klientów robił 1.8T na tej dmuchawce :) Ja na dniach jadę sprawdzić stan silnika i będę wiedział co robić, spróbuję się czegoś dowiedzieć konkretnego. Faktycznie ciasno jest i to mega..


Mój MK4 <---- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=543373
MK4 R32.. build in progress...
Druga z pasji: https://soundcloud.com/itsrunflat

Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

Post autor: GregorzG60 » śr lut 04, 2015 02:51

generalnie w tych garretach seryjna gruszka wg jest za slaba na te moce ktore oni tam podaja, z tej do 400koni na pewno w 1.8t tyle sie nie uzyska, co najwyzej 350km bez zapasu
malej nie mialem okazji testowac


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

bigsasza
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: pt mar 14, 2014 22:10

Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

Post autor: bigsasza » pn lut 16, 2015 22:42

A jakby tak do seryjnego żeliwa wyspawać jedynie adapter flanszy k03/k04 na T28 i powiescić na nim turbinę GT28 ??? Zestaw wydoliłby 300PS? Wtedy myślę większa muszla zmieściłaby się miedzy silnikiem a grodzią, no i nie trzeba byłoby szukać nowego kolektora.
ObrazekObrazek
przerobiony adapter z jednej strony miałby flansze na 3 śruby, mocowaną do seryjnego żeliwa.
Ostatnio zmieniony pn lut 16, 2015 22:48 przez bigsasza, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój były MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=545063" onclick="window.open(this.href);return false;

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

Post autor: S. » pn lut 16, 2015 22:47

Bardzo restrykcyjne.



bigsasza
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: pt mar 14, 2014 22:10

Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

Post autor: bigsasza » pn lut 16, 2015 22:55

Na pewno restrykcyjne, ale ciekawe na ile restrykcyjne. Tanie chińskie kolektory mają wyjście od czoła, wiec odpadają. Na seryjnym żeliwie z seryjną K03s wypluło u mnie 250PS, GT28 na pewno dałby więcej powera. Ciekawe tylko na co miałoby to wpływ, czy seria kolektor z adapterem opóźnił by wstawanie turbiny, czy ograniczał moc w górnym zakresie obrotów ???


Mój były MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=545063" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

Post autor: GregorzG60 » wt lut 17, 2015 11:14

255KM więcej seryjny kolektor nie pusci.


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

bigsasza
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 169
Rejestracja: pt mar 14, 2014 22:10

Zestaw GARRETT T28 + kolektor 1.8T

Post autor: bigsasza » śr lut 18, 2015 19:48

Mój puścił podczas pierwszej próby właśnie 255PS na seryjnym k03s :-)
Dowiedziałem się w TOP TUNE, że przerabiają k03s (zostaje tylko seryjna obudowa) - 300PS na seryjnym żeliwie, zalecają jedynie poprawić wloty do kolektora. Takie zestawy były już strojone w ECU PROJECT i mają dobre opinie. Jak będę podnosił moc, chyba skuszę się na ta opcję. Jedyna zmiana (poza wnętrznościami turbiny) to większe kolanko silikonowe od TIP-a, bo turbo po przeróbce ma większą średnicę przy wlocie.


Mój były MK3: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=545063" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości