OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
W jaki sposób skonstruowany jest ostatni tłumik w 7 R? W trybie normal pracują dwa skrajne zewnętrzene wyloty, w trybie race otwierają się zawory i do roboty wkraczają wewnętrzne wyloty.
Czy tylny wydech dzieli się na dwie sekcje, 1 to do normalnego trybu gdzie dzwięk jest wygłuszany, a druga sekcja mniej wygłuszona do wewnętrznych wylotów, która jest mniej wygłuszona i aktywowana dla trybu race ?
Czy działą to inaczej i wzrost głośności następuje przez to ze są 4 wyloty aktywne, ciśnienie staje się mniejsze i trochę głośniej hałasuje ?
Myślę i kombinuję jakby tu może poprawić dzwięk na seryjnym wydechu. Myślę ze tylny wydech to by szło rozsądnie ogarnąć za naprawdę niewielką kasę i zrobić sobie z tego coś fajnego tylko pytanie jak wygląda oryginał w środku. Czy idzie go poprawić czy trzeba coś innego wyrzeźbić.
A może wystarczy tylko środkowy tłumik (rezonator) wywalić i będzie przyjemniej?
Czy tylny wydech dzieli się na dwie sekcje, 1 to do normalnego trybu gdzie dzwięk jest wygłuszany, a druga sekcja mniej wygłuszona do wewnętrznych wylotów, która jest mniej wygłuszona i aktywowana dla trybu race ?
Czy działą to inaczej i wzrost głośności następuje przez to ze są 4 wyloty aktywne, ciśnienie staje się mniejsze i trochę głośniej hałasuje ?
Myślę i kombinuję jakby tu może poprawić dzwięk na seryjnym wydechu. Myślę ze tylny wydech to by szło rozsądnie ogarnąć za naprawdę niewielką kasę i zrobić sobie z tego coś fajnego tylko pytanie jak wygląda oryginał w środku. Czy idzie go poprawić czy trzeba coś innego wyrzeźbić.
A może wystarczy tylko środkowy tłumik (rezonator) wywalić i będzie przyjemniej?
- RuchaczPuchacz
- Ma gadane
- Posty: 217
- Rejestracja: wt paź 19, 2010 15:23
- Lokalizacja: BP / WAW
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Żeby był przyjemniejszy dźwięk trzeba wywalić lub " wybebeszyć" kata. Dwa tłumiki to praktycznie przeloty.
- RuchaczPuchacz
- Ma gadane
- Posty: 217
- Rejestracja: wt paź 19, 2010 15:23
- Lokalizacja: BP / WAW
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Pewnie wystarczy ciekawe czy wyskoczy check engine na desce przy sportowym kacie? Wybrałem pierwszą opcję ponieważ kupiłem za małe pieniądze oryginalny wydech na allegro
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Na ebayu po 400-500 euro są dostępne downpipe ze sportowym katem robione w DE. Gdzies dostane w lepszej cenie ?
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Hym... Patryk mowil, ze po dp nie wiele sie zmienia dzwiek...
Można powiedzieć R400 na giftach!
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
no ale po dp z 15 koni pewnie dojdzie
A jakby tak środkowy tłumik(rezonator) przerobić w taki sposób żeby go można było łatwo podmieniać z prostą rurą? Miałem kiedyś w BMW tylne tłumiki na takie klamry, wystarczyło je odkręcić, odpiąć tłumiki fabryczne i montowałem sobie tłumiki Hartge na kilka dni żeby pobuczało i potem z powrotem w 20 minut wracałem do seryjnych końcówek.
Nie byłoby problemu z czymś takim, czy jednak nie spawany wydech mógłby robić jakieś niekorzystne zawirowania?
Dziś jak w palnik dałem to z pobocza cały piach za mną wydmuchiwało i wyprzedzanym na szybe pakowało, więc przepływ spalin tam jest konkret.
A jakby tak środkowy tłumik(rezonator) przerobić w taki sposób żeby go można było łatwo podmieniać z prostą rurą? Miałem kiedyś w BMW tylne tłumiki na takie klamry, wystarczyło je odkręcić, odpiąć tłumiki fabryczne i montowałem sobie tłumiki Hartge na kilka dni żeby pobuczało i potem z powrotem w 20 minut wracałem do seryjnych końcówek.
Nie byłoby problemu z czymś takim, czy jednak nie spawany wydech mógłby robić jakieś niekorzystne zawirowania?
Dziś jak w palnik dałem to z pobocza cały piach za mną wydmuchiwało i wyprzedzanym na szybe pakowało, więc przepływ spalin tam jest konkret.
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Przerobic mozna. Wyciac srodkowy na prostych odcinkach i potem chcac do niego wrocic dac takie obejmy skrecane. Ma to swoja wade tylko. Przerobilem w a4 Q i w eresie. Te obejmy lubia popuszczac...
Gdzie widzialem filma z wycietym srodkiem i, ze tak powiem sutow nie rwie...
Gdzie widzialem filma z wycietym srodkiem i, ze tak powiem sutow nie rwie...
Można powiedzieć R400 na giftach!
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
To co zrobić żeby suty rwało? Do MG mam daleko a gotowce są jakby to powiedzieć 'troche' za drogie.
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Dp w tym aucie nie daje mocy. Wywalenia kata na rzecz sportowego ponoc +11ps
Info MG
Info MG
Rs3 650+
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
No tak, ale downpipe to i katalizator. Na sportowym katalizatorze może być ciut głośniejszy albo strzały z wydechu bardziej wyraźne. Zmieniłem ostatnio dp u siostry i jest głośniej. Moim zdaniem jak już robić w eRce wydech to cały. Będzie i głośniejszy (wedle uznania) i mniej restrykcyjny (sportowy katalizator plus większa średnica) oraz może być ładniejszy (kwestia końcówek wydechu). Ja uważam, że to była najlepsza modyfikacja w mojej eR, chyba nawet lepsza od programu
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Kogo dzisiaj widziałem w Rzeszowie? - Niebieskie 7R rejka RZ??
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
http://autokult.pl/24398,ford-focus-rs- ... ezentowany" onclick="window.open(this.href);return false;
Konkurencja eRki zaprezentowana, ciekawe jak sprawdzi się fordowski napęd AWD z torque vectoringiem, pewnie lepiej niż napęd eRki
Konkurencja eRki zaprezentowana, ciekawe jak sprawdzi się fordowski napęd AWD z torque vectoringiem, pewnie lepiej niż napęd eRki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości