miałem takiego tyle ,że ez 75km i palił wg mfa w trasie 5.5l . w miescie do 12lkali1209 pisze:golf II 1.6 benzyna 70Km na gaźniku jakie ma spalanie ?
barto125,
dobreod 6 do 30l na 100 km.
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
miałem takiego tyle ,że ez 75km i palił wg mfa w trasie 5.5l . w miescie do 12lkali1209 pisze:golf II 1.6 benzyna 70Km na gaźniku jakie ma spalanie ?
dobreod 6 do 30l na 100 km.
Ogólnie silniki w tych autach to problem drugorzędny. Mk5 czy mk6 GTI na naszym rynku w 70% to samochody przywożone do Polski z UE lub co gorsza z USA po wielkich dzwonach, powodziach i cholera wie czym. Jak pracujesz na zachodzie to tam szukaj auta - nie bez powodu w Niemczech są droższe jak w Polsce. Co do silników - z tego co pamiętam wszyskie 2.0TFSI/TSI miały rozrządy na pasku, więc odpada problem zawodnych łańcuchów w nowoczesnych silnikach. Koszty napraw większe jak w 1.9 ale jak znajdziesz świetny egzemplarz a nie rzeźbę od handlarza to będziesz zadowolony Moja rada - kup mk5, którego będziesz pewien, ale tanio to nie wyjdzie. Jak będziesz szukał "okazji" mk6 to może się skończyć tragicznie.radziu1510 pisze: Chciałbym kupić MK5 GTI, proszę o jakieś opinie na temat motoru 2.0 TFSI, czy warto kupić? Jaka jest żywotność tego silnika i jego osprzętu? Czy może dołożyć więcej i kupić MK6? Będę wdzięczny za wszelkie opinie.
Były TD o mocy 70KMkali1209 pisze:Witam, czy w golfach II były montowane seryjnie silniki 1.6 TDI 70KM
są i też TD 60 KMherbu pisze:Były TD o mocy 70KMkali1209 pisze:Witam, czy w golfach II były montowane seryjnie silniki 1.6 TDI 70KM
Były TDic o mocy 80KM
no takinż. Mk2_marcin pisze:są i też TD 60 KM
Przede wszystkim zasadnicze pytanie - gdzie auto będzie głównie używane? Bo jeśli większość będzie jeździło po autostradach i innych drogach, gdzie da się jechać szybko, to warto rozglądnąć się za skrzynią 6.deskjet pisze:Koledzy ojciec chce kupic Passata b5fl w TDI. No i skrzynia 5 czy 6?
Nie słyszałem o czymś takim, ale być może tak być.deskjet pisze:Kiedys gdzies obilo mi sie o uszy ze w 6 jak padnie dwumas to nie da rady zastapic go jednomasem jak w przypadku skrzyni 5, prawda to?
Bardzo sensowny wybór. Ja brałbym Opla z racji niższych kosztów użytkowania i mimo wszystko lepszych blach. Proste, wytrzymałe auto, śmieszne ceny części, 1.6 8V idealny pod LPG, nawet 2 generacji, ale teraz już chyba prawie nikt takich nie montuje, duży wybór na rynku... Nic tylko znaleźć i braćDjwasyl1992 pisze:1. Opel Astra G z silnikiem 1.6 8V 75KM lub jak się trafi młodszy rocznik w tej cenie to ten silnik 84KM, silniki podobno bardzo dobre tylko ze z blacharka możne być kiepsko, wygląd nawet spoko, wersja hatchback, na pewno nie kombi do małego silnika
2. Mazda 323 - BA z silnikiem 1.5 88KM lub jak sie znajdzie to BJ 1,5 jak poprzednik lub 1.6 98KM, silniki podobno trwale i z gazem tez sobie radzą
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości