Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Marcin TDI » śr sty 28, 2015 01:50

chciałem zrobić sobie wtryski 216 seven diesel u Cowboya ale seven diesel nie ma. Za to teraz pojawiły się WZMy u cowboya i są tańsze od sd. Czytałem też na necie ,że wzmy też są dobre i dają radę. Robili podobno końcówki dla boscha i ta firma już kilkanaście ładnych lat jest na rynku. Ma to ktoś u siebie? Ja chyba się skuszę na te wtryski. Robię rocznie z 40,50tys. to zobaczę ile wytrzymają.


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

vagpumpe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw lis 25, 2010 19:34

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: vagpumpe » śr sty 28, 2015 02:32

Mam takie u siebie i już 30tys zrobione,kupiłem za 700 złotych na allegro,bo pojawiają się i sprzedaje to firma,więc i gwarancję dają



Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Marcin TDI » śr sty 28, 2015 02:44

vagpumpe pisze:Mam takie u siebie i już 30tys zrobione,kupiłem za 700 złotych na allegro,bo pojawiają się i sprzedaje to firma,więc i gwarancję dają
masz 216? dobrze auto jeździ na tym?


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
daniel.wwe
TDI PoweR
TDI PoweR
Posty: 752
Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: daniel.wwe » śr sty 28, 2015 10:40

A czemu mialoby zle jezdzic? 216 jak kazde inne do tego soft i jest :bigok: wiadomo zywotnosc nie taka jak w Boschu ale 100 tys wytrzymaja


“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”

vagpumpe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw lis 25, 2010 19:34

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: vagpumpe » śr sty 28, 2015 12:17

Fajnie auto jeździ z tym,że to jest w drugim słabszym aucie.



Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Marcin TDI » śr sty 28, 2015 13:44

to wezmę te wzmy :hmm:


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
piter007i
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 913
Rejestracja: śr lis 28, 2012 21:14
Lokalizacja: KBC

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: piter007i » śr sty 28, 2015 14:11

Nie lepiej dołożyć 300 i mieć zupełnie nowe wtryski Boscha?

Edit:
Praktycznie nowe*

Wysłane z mojego JY-G4


Obrazek Bora TDI+0.216 17" Long Beach, Pro Kit,
Sprzedam:
Prawe, małe, elektryczne, podgrzewane lusterko europa kolor LA7W, 2 klamki LA7W, wkład lustra niebieski

Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Marcin TDI » śr sty 28, 2015 14:26

piter007i, przeszło mi przez myśl żeby wziąć boscha ,ale podobno to dobra firma i są 500zł tańsze od boscha więc wezmę WZM i zobaczymy jak to się będzie sprawowało po modyfikacjach. :-)


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: cowboy » śr sty 28, 2015 15:10

Marcin TDI pisze:Robię rocznie z 40,50tys.
szczerze, przy takich przebiegach szedłbym w BOSCHa
ale ciekaw jestem ile pojezdzą, powinny jak Seven wytrzymać 100-150 tys km

wiem ze np FIRAD w pompowtryskach na modzie 210KM przejechał prawie 150 tys km !

co do gwarancji, żaden producent nie uzna gwarancji, nawet BOSCH jak bedą przegrzane koncówki itd
jesli wada jest wyłapana na etapie montazu to OK ale po załozeniu na auto nie ma szans
a wiele zamienników Boscha ma słabo spasowaną iglice



Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 887
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Marcin TDI » śr sty 28, 2015 15:21

cowboy, przetestuję je i zobaczymy jak się będą sprawowały. Myślę,że warto sprawdzić jak się będą zachowywać.Np po 50tys pójdą do sprawdzenia czy trzymają ciśnienie i jak rozpylają paliwo ,bo sam jestem ciekawy :-)


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: cowboy » śr sty 28, 2015 15:45

Marcin TDI, sprawdzenie cisnien zawsze masz gratis czasem tez korekta :bigok:

na pewno na zamiennikach boscha zawsze ciutke szybciej siadają cisnienia chcociażby z uwagi na trzpień który pozostaje uzywany



vagpumpe
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: czw lis 25, 2010 19:34

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: vagpumpe » śr sty 28, 2015 15:59

Miałem bosio i lały po 30tysiącach,może nie fart,ale Boscha po trzech latach Ojciec oddał do sprawdzenia i też lały,a może miały z 89-90 tysięcy,więc nawet i Bosch nie do końca jest taki jak na pierwszym montażu,które mam z 1z i nie leja :-)



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: cowboy » śr sty 28, 2015 16:56

zalezy jaki fachowiec tego Boscha montował i zalezy na jakim paliwie było jezdzone i jak było jezdzone ;)
Bosio nowe juz lały czasem 20% procent lub wiecj koncówek nowych lało i było zwracane czasem nawet 2 z 4 były wadliwe ;)
mozliwe ze w tym boschu trzeba było podniesc cisnienie

znam przypadek kiedy seryjny BOSCH po miesiącu wrócił ze leje w pompowtryskach
auto to transporter 1.9 TDI w miesiąc zrobił 10 tys km po niemieckich autostradach i koncówki złom, całe fioletowe, a załozylismy ciutke wieksze koncówki
okazało sie ze kierowcy cisna cały cas 160 z pedałem w podłodze

założona została seria jescze raz a kierowcy dostali przykaz zeby nie pałowac tak aut
w sumie jakby były tam 2,5 TDI to by latały bezstresowo bo 1,9 to mały silnik do T5

tak samo wtryski całe rude od chemi która miała odbarwiac opał, wygaldały ja zardzewiałe

przypadków jest duzo, ale ja nie miałem nigdy poza tym jednym przypadkiem z BOSCHEm zadnych problemów



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: VW_seller » śr sty 28, 2015 18:45

ja tam ma ori wtryski od afn-a z anglika ( udokumentowany przebieg 170 tyś km ) więc jak na ori boscha to podobno nic ,zrobiłem juz na nich okolo 25tyś km cały czas Na alternatywnym paliwie w tym i latem OR ,nie zauważyłem zwiekszonego spalania oraz dymienia . kolega znajomy mi mówił że te wtryski spokojnie na 400tyskm wystarcza , to jestem happy :) .... fakt mało za nie nie dałem okolo 400zł ale ju mi sie to dawno zwróciło :) przez alternatywne paliwo :helm:


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 14 gości