kkkacper wiem ze za duzo ,ale nie ukrywam ze dla mnie maja tez wygladac
,do tego na tyl wpadnie korektor to sie ukreci ich temperament
Co do ogniska to tak jak widać zawias zawiesiłem na aucie i w czwartek miałem puścić przewody hamulcowe,zamontować zbiornik paliwa,podpiąć abs i wspawać tuleje pod tylna poduszkę dyfra,żeby nie uje... wszystkiego opuściłem jeszcze raz zawieszenie i przykryłem kocem ,następnie miałem cheftnac wspornik ,ale butla nie była zakręcona i musiał wyj.. gaz ,wiec dałem dosłownie jeden spaw i zauważyłem ze nie ma gazu ,poszedłem po druga butle i podpiąłem .Zadzwonił
golfiarz czy mu głowicę nie podrzucę bo jedzie tirem i nie chce sie pchać w osiedle ,wiec zostawiłem robotę i pojechałem na chwile ,po ok 10min dzwonią z pracy ze golf sie pali
,dzida do roboty ,widok straszny ,kupa dymu zawieszenie popalone ,resztki zwęglonego koca ,a na nim lampka spalona .
Teraz juz nie wiem czy zapalił sie od lampki ,czy od iskry ale to dziwne bo po tym jak dałem ten spaw to tak jak napisałem chodziłem po butle ,zmieniałem ja ,wiec zajęło mi to na pewno kilkanaście minut i bym cos wyczul ,nawet jakby sie tliło,mniejsza z tym trzeba ogarnąć od nowa .
Tak wyglądało po obdmuchaniu z syfu
Nie ma co juz biadolić nie fart jak chooj ,zawziąłem sie na niego i dziada skończę chyba ze sie spali doszczętnie
Lecimy dalej z UPem
Felgi RH PORSCHE LOOK okazały sie za małe pod hamowniki na przedniej osi , zostały polakierowane i sprzedane
majonezowi
Na ich miejsce wpadly moim zdaniem idealnie pasujące do Rallye czrne OZ SUPERTURISMO 8x17" w praktycznie idealnym stanie (jeździły jeden sezon)
Tutaj przymiarka z zaciskiem z i tarcza 345mm
i sam zacisk z tarcza
Kupilem przy okazji pompe BOSCH 044 i IC 600x300 z rdzeniem drugiej generacji
Teraz pora na silnik
Po tym jak przejechałem sie do
Prospero za "kpl. swapem r32 ,only 80tys.km." i nieudanych poszukiwaniach w okolicy miałem chwile zwątpienia co do Rki ,do tego pogadałem z
GMS na temat 16vt i zacząłem skupować graty
przytargałem motor,kompletna KRke po przytarciu na korbach
miałem głowice na szerokim kanale
po 16vg60 ostal sie jeszcze jeden kpl. tlokow z s2
wal w zacnym stanie z g60 tez sie znalazł na stanie
kupiłem kute korby 144mm
kolektor ssacy z s2 juz uciety
Czyli cześć najważniejszych części na szybkie i tanie zmontowanie 16vt które powinno przyjąć 400+ bez pierdnięcia ,graty mialy pojechać do Dziaka na sprawdzenie ,ale
męczyło mnie i zdawałem sobie sprawę ze będę tego żałował .
Z trzy miesiące temu rozmawiałem z użytkownikiem
mosakna temat swapa r32 od ktorego juz kupilem kpl. napedy z 4motion,cena w tedy była jak dla mnie zaporowa ,a ostatnio na aukcji zauważyłem ze poleciała w dol wiec PW i nawijam znów
,ostatecznie udało sie dogadać .
Jest kpl. swap r32 z TT BHE
Nic nie planuje ,bo jak widać chwila nie uwagi i może byc pupa ,jak skończę adaptery na przodzie ,stawiam dziada na kola i pakuje silnik i napędy ,mam nadzieje ze w wakacje może wyjadę ,na przyszłą zimę będę działał przy pakiecie rallye ,ew. uturbie jak ktos w lublinie mi to wystroi
Na zakończenie jest kolejny dupowóz ,co bycGSI miała lżej
mały zapierdalaka SAXO VTR 1.6 przed liftem :hyhy: ,niby dla zony ,ale GSI tez byla kupowana dla niej
To tyle na razie