Hej,pora cos napisac
.
Za bardzo nie wiem od czego zacząć ,bo trochę czasu minęło od ostatniego wpisu i coś się trochę ruszyło,wiec zaczne od poczatku
Po pocięciu niebieskiego Rallye wysłałem graty do piaskowania i niestety jest bida
błotnik LP ,w miarę ale cos sie działo i byl klepany
błotnik PP, jeszcze gorszy
poszycie LT,w miarę ,cos sie działo ,ale jak nic nie zdybie to do ogarniecia
poszycie PT,szkoda pisac
Na zderzakach osiem warstw lakieru
i tez musiały zostać wypiaskowane ,na szczęście w bdb. stanie
Zacząłem szukać lepszych błotników i trafił sie błotnik LP od arturro w oryginalnym lakierze delikatnie zagięty przy progu {ogarnąłem to od reki
}
Następnie PP który wystawił Maxim ,ale tutaj juz nie było tak kolorowo ,niby igla ,ale jak dotarł do mnie okazało sie ze ma od 600 do 1900mic i w jednym miejscu miernik nie łapie ,został odesłany
W miedzy czasie pociąłem kolejne rallye ,jadąc na miejsce egzekucji miałem nadzieje ze PT będzie sie do czegoś nadawał ,niby tragedii nie ma ,ale to jeszcze nie jest to ,kilka fot
Rozwieranie poszyć ,tak swoja droga kur... ile to juz zgrzewów rozwierciłem w syncro,rallye niebieskim i czarnym ...
Podjąłem decyzje ,ze na razie nie będę przeszczepiał błotników z Rallye,napakować szpachli to nie sztuka ,niby nie było by widać i golf by robił WOW ,ale ja nie mógłbym spać wiedząc ze jest dodatkowe poszerzenie ze szpachli
.
Na ten sezon postaram sie żeby to ścierwo wyjechało i zostaje tak jak jest na razie ,jedynie jak będzie poruszał sie o własnych silach to podejmę decyzje czy wąski zderzak czy pakiet g60 ,ale to jeszcze daleka droga .Oczywiście cały czas sledze ogloszenia i jak tylko kupie sciane PT to na następna zimę wpadnie już pakiet Rallye
Teraz cos ciekawszego
Po wakacjach zabrałem się za wyspawanie mocowania haldexa,zawias tył był juz wcześniej ogarnięty ,ale pod syncro {stare zdjecie },szkoda bylo to ropz... ,ale nie ma lekko ,nie sądziłem wtedy ze bedzie 4motion
Dorobiłem belkę w celu ustawienia dyfra i przyspawałem ja .
Później odciąłem zbędne elementy i zapodałem haldexa
Następnie kupiłem materiał i musiałem powycinać kosz na mocowanie dyfra i wyspawac {zdjecia gdzies mi wcielo }
Gotowy produkt po piaskowaniu
Lakierowanie
Ogarnąłem dyfer
Składanie ,zamówiłem kilka tulejek z Olkusza ,których mi brakowało
Zapadła tez decyzja ,ze wcześniejszy set hamownikow ,będzie zmieniony i tak
z tylu wyleciały zaciski s8 i tarcza z vr6 280m i wleciały hamulce wcześniej zamontowane na przodzie 326mm na czterotloku ,a na przód wpadły tarcze 345mm i szesciotlok 18ka z panamery
Oczywiście wszystko robione własnoręcznie ,zrobienie 15mm adapterów było nie łatwe ...
Na auto
Jeszcze stabilizator z 20mm z Rallye
NA dzisiaj koniec ,bo juz mam dosyc ,jutro CDN ,a bedzie
-nowy silnik który mial wleciec
-nowy silnik który juz zostanie
-nowe kolo
-troche czesci
i z ostatniej chwili w czwartek byl pożar, golf mało co by spłoną,niestety sa straty
Pozdr.