Taśma ESP - czy numer części ma znaczenie?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Taśma ESP - czy numer części ma znaczenie?
Witam,
Strzeliła mi taśma pod kierownicą, według mechanika za duży prąd pokazuje i nie idzie już błędu skasować, już miałem ją robioną kiedyś. W serwisie w Poznaniu krzyknęli mi 1411zł za nową, co jest grubą przesadą. Chcę kupić jakąś używkę, numer mojej taśmy to 1J0959654BK, nie mogę nigdzie takiej znaleźć i tu moje pytanie czy ten numer ma duże znaczenie bo są taśmy z końcówkami AP, J, Q czy one podejdą pod mój ESP? Gadałem z jednym sprzedającym i twierdził, że AP jest zamienne z BK oraz AG, czy to prawda?
Golf IV 2000r, 3 drzwi, 3 ramienna kierownica, diesel 90km, ESP.
Pozdrawiam,
Strzeliła mi taśma pod kierownicą, według mechanika za duży prąd pokazuje i nie idzie już błędu skasować, już miałem ją robioną kiedyś. W serwisie w Poznaniu krzyknęli mi 1411zł za nową, co jest grubą przesadą. Chcę kupić jakąś używkę, numer mojej taśmy to 1J0959654BK, nie mogę nigdzie takiej znaleźć i tu moje pytanie czy ten numer ma duże znaczenie bo są taśmy z końcówkami AP, J, Q czy one podejdą pod mój ESP? Gadałem z jednym sprzedającym i twierdził, że AP jest zamienne z BK oraz AG, czy to prawda?
Golf IV 2000r, 3 drzwi, 3 ramienna kierownica, diesel 90km, ESP.
Pozdrawiam,
Re: Taśma ESP - czy numer części ma znaczenie?
A AP podpasuje?Qto pisze:AG i BK na pewno są zamienne
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Taśma ESP - czy numer części ma znaczenie?
tak, też jest zamienny...wcześniej nie miałem jak sprawdzić
Re: Taśma ESP - czy numer części ma znaczenie?
Panowie teraz przyszła kolej abym ja przerobił ten temat, wszak za niewiedze się płaci. Jak się urwało taśmę nie ma rady.
Pytanie brzmi które są zamienne z "J" , wertowałem internet w poszukiwaniu takiej samej aczkolwiek na nic nie natrafiłem.
Powiedzcie że jest zamiennik... Ceny nowych to jakiś kosmos.
Z góry dziękuje, pozdrawiam.
P.S.
Jakby przypadkiem ktoś miał taśme o końcówce "J" na sprzedaż to prosiłbym o kontakt.
Pytanie brzmi które są zamienne z "J" , wertowałem internet w poszukiwaniu takiej samej aczkolwiek na nic nie natrafiłem.
Powiedzcie że jest zamiennik... Ceny nowych to jakiś kosmos.
Z góry dziękuje, pozdrawiam.
P.S.
Jakby przypadkiem ktoś miał taśme o końcówce "J" na sprzedaż to prosiłbym o kontakt.
Re: Taśma ESP - czy numer części ma znaczenie?
Nie pisałeś do jakiego auta,tu jest do audi:
http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... -1-mt-0113" onclick="window.open(this.href);return false;
lub
http://www.iparts.pl/auto/vw,golf-iv-va ... 11603.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... -1-mt-0113" onclick="window.open(this.href);return false;
lub
http://www.iparts.pl/auto/vw,golf-iv-va ... 11603.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Taśma ESP - czy numer części ma znaczenie?
Coolktos z tego co wiem... J, AC, AG, BK, AP - wszystkie są zamienne
Taśma ESP - czy numer części ma znaczenie?
Są zamienne czy nie bez znaczenia bo Ty potrzebujesz samą taśmę ,a nie elektonikę,a sama taśma jest wymienna.
Wymienisz samą taśmę ,zaoszczędzisz czasu na adaptacje czujnika .
Wymienisz samą taśmę ,zaoszczędzisz czasu na adaptacje czujnika .
Re: Taśma ESP - czy numer części ma znaczenie?
Tak pojawiło się kilka na allegro, znalazłem, zamówiłem, przepłaciłem ale mniejsza już z tym stało się.
@Mały1970
Jeszcze ciekawiej... Zacznę może od początku żeby nie było nieporozumień. Przekładana była maglownica, widocznie musiała przekręcić się kierownica, o cały obrót jak mniemam... Co mnie dziwi to to że nie było kluczyka w stacyjce i chyba powinna złapać blokada ? Przy składaniu kierownica była prosto, koła również. Pięknie nalałem oleju do wspomagania, odpaliłem, kręcę kierownicą do końca w jedną stronę, odezwał się krótki sygnał dźwiękowy, krece w drugą stronę do końca, zapala się ESP i AirBag do tego uruchamia się sygnał dźwiękowy na stałe, widocznie poszło zwarcie, musiałem odczepić kable od "trąbki" co by można było jechać... Rozebrałem kierownice żeby dostać się do taśmy, kręci się dookoła bez ograniczeń, chociaż w pewnym miejscu stawia niewielki opór.
Byłem pewien że jak przyjdzie taśma z ESP o tym samym nr. kat. co moja (żeby nie było nieporozumień więcej... słabe nerwy mam...) to ją wsadzę na prosto, z oczkiem w odpowiednim pkt, podepnę VAGa i skalibruje (w najgorszym przypadku podjadę do kogoś z doświadczeniem). Da się ominąć tą całą kalibracje ? Samą taśmę zmienię, wykasuje błędy w VAG i będzie git ? Czy to aby nie jest kit ?
Coś za prosto to wygląda, wymiana magla też nic skomplikowanego a jednak pokomplikowało mi nie mało...
Pozdrowion i dzięki za wszystkie odpowiedzi.
@Mały1970
Jeszcze ciekawiej... Zacznę może od początku żeby nie było nieporozumień. Przekładana była maglownica, widocznie musiała przekręcić się kierownica, o cały obrót jak mniemam... Co mnie dziwi to to że nie było kluczyka w stacyjce i chyba powinna złapać blokada ? Przy składaniu kierownica była prosto, koła również. Pięknie nalałem oleju do wspomagania, odpaliłem, kręcę kierownicą do końca w jedną stronę, odezwał się krótki sygnał dźwiękowy, krece w drugą stronę do końca, zapala się ESP i AirBag do tego uruchamia się sygnał dźwiękowy na stałe, widocznie poszło zwarcie, musiałem odczepić kable od "trąbki" co by można było jechać... Rozebrałem kierownice żeby dostać się do taśmy, kręci się dookoła bez ograniczeń, chociaż w pewnym miejscu stawia niewielki opór.
Byłem pewien że jak przyjdzie taśma z ESP o tym samym nr. kat. co moja (żeby nie było nieporozumień więcej... słabe nerwy mam...) to ją wsadzę na prosto, z oczkiem w odpowiednim pkt, podepnę VAGa i skalibruje (w najgorszym przypadku podjadę do kogoś z doświadczeniem). Da się ominąć tą całą kalibracje ? Samą taśmę zmienię, wykasuje błędy w VAG i będzie git ? Czy to aby nie jest kit ?
Coś za prosto to wygląda, wymiana magla też nic skomplikowanego a jednak pokomplikowało mi nie mało...
Pozdrowion i dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Re: Taśma ESP - czy numer części ma znaczenie?
maska11 pisze:A AP podpasuje?Qto pisze:AG i BK na pewno są zamienne
Wymieniłem na używkę za 40 zł z końcówką AP, po kalibracji śmiga.
Taśma ESP - czy numer części ma znaczenie?
jak nic wcześniej nie klikałeś komputerem to tak .Zakładasz samą taśmę i działa,oczywiście czujnik na zero przy montażu.Coolktos pisze: Da się ominąć tą całą kalibracje ? Samą taśmę zmienię, wykasuje błędy w VAG i będzie git ? Czy to aby nie jest kit ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości