Golf MK2 16VT
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Golf MK2 16VT
Guten morgen wszystkim!
Chciałbym się dowiedzieć parę rzeczy od was forumowiczów.
Posiadam Golfa mk2 i rzecz jasna zaczynam powoli małymi krokami projekt. Golf narazie sobie postoi a ja zaczerpnę trochę doświadczenia od was.
SWAP - 2.0 16V 9A . Stoi u mnie ładny silniczek którego mam zamiar włożyć do Gofera. Co mógłbym zrobić jeśli chodzi o ten silnik? Jakie przeróbki + strojenie.
Kolejny golf który ma 140km ? Jakoś mnie to nie zachęca, wolałbym dojść do 200km a jest to raczej możliwe.
Ja na dzień dobry podziękuję uturbianiu silnika, aż tak wysokich finansów nie mam przy sobie.
Słyszałem od niektórych ludzi którzy robili takie projekty niektórzy skończyli ( w zasadzie to nie liczni) a raczej większość nie skończyła i powiedzieli że nie ma potrzeby wsadzania turba, chyba że masz trochę hajsu.
Porozmawiałem z kolegą i doradził mi kompresor ale koszta też są wysokie ale także mówił o np. lżejsze sprzęgło dać i koło zamachowe, sportowy kolektor + wydech, strojenie, sportowe wałki rozrządu które dają większy przyrost mocy i momentu obr. itp. itd.
Mi szczerze mówiąc podoba się uturbianie silników lecz jednak ten HAJS trzeba tam włożyć.
Nie wiem czy uturbiac czy to co wymieniłem na gorze.
Co wy byście poradzili jeśli chodzi o takiego swapa i ingerencje w silnik?
Pozdrawiam! Wiki
Chciałbym się dowiedzieć parę rzeczy od was forumowiczów.
Posiadam Golfa mk2 i rzecz jasna zaczynam powoli małymi krokami projekt. Golf narazie sobie postoi a ja zaczerpnę trochę doświadczenia od was.
SWAP - 2.0 16V 9A . Stoi u mnie ładny silniczek którego mam zamiar włożyć do Gofera. Co mógłbym zrobić jeśli chodzi o ten silnik? Jakie przeróbki + strojenie.
Kolejny golf który ma 140km ? Jakoś mnie to nie zachęca, wolałbym dojść do 200km a jest to raczej możliwe.
Ja na dzień dobry podziękuję uturbianiu silnika, aż tak wysokich finansów nie mam przy sobie.
Słyszałem od niektórych ludzi którzy robili takie projekty niektórzy skończyli ( w zasadzie to nie liczni) a raczej większość nie skończyła i powiedzieli że nie ma potrzeby wsadzania turba, chyba że masz trochę hajsu.
Porozmawiałem z kolegą i doradził mi kompresor ale koszta też są wysokie ale także mówił o np. lżejsze sprzęgło dać i koło zamachowe, sportowy kolektor + wydech, strojenie, sportowe wałki rozrządu które dają większy przyrost mocy i momentu obr. itp. itd.
Mi szczerze mówiąc podoba się uturbianie silników lecz jednak ten HAJS trzeba tam włożyć.
Nie wiem czy uturbiac czy to co wymieniłem na gorze.
Co wy byście poradzili jeśli chodzi o takiego swapa i ingerencje w silnik?
Pozdrawiam! Wiki
Golf mk4 GTI 1.8T by Rico
" Katuj swe auto mówili, będzie fajnie mówili. Mieli rację "
" Katuj swe auto mówili, będzie fajnie mówili. Mieli rację "
Golf MK2 16VT
Policz sobie koszt i wtedy się okaże, że tubo wyjdzie taniej (używka) przy bardziej prawdopodobnym sukcesie (efekcie).wrcnator pisze:lżejsze sprzęgło dać i koło zamachowe, sportowy kolektor + wydech, strojenie, sportowe wałki rozrządu
specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych
Golf MK2 16VT
Myślisz? Też się zastanowilem nad tym i raczej będę uturbiac. Mam turbosprężarke K03s ale i tak raczej będę nowa kupował. Ile mocy moglbym uzyskac po calkowitym uturbieniu silnika?Policz sobie koszt i wtedy się okaże, że tubo wyjdzie taniej (używka) przy bardziej prawdopodobnym sukcesie (efekcie).
Golf mk4 GTI 1.8T by Rico
" Katuj swe auto mówili, będzie fajnie mówili. Mieli rację "
" Katuj swe auto mówili, będzie fajnie mówili. Mieli rację "
Golf MK2 16VT
Z tego silnika da się wycisnąć ponad 200 kucy, problemem będzie jego trwałość. Jeśli zrobisz to w granicach rozsądku (do 170 KM), to nie powinno być problemów. Ja tam wolę się nie wypowiadać na tematy modów w golfach MK I i II. Dla mnie to profanacja klasyka. lata temu miałem Scorpio 2,9 z napędem na 4 łapy i z oryginalnego silnika generującego moc 150 KM, wycisnąłem 320. Szybko się jednak okazało, że auto nie nadaje się do normalnego użytkowania (mało wydajny układ chłodzenia, smarowania). Inna rzecz, że te silniki nie grzeszyły oszczędnością w spalaniu i o ile oryginał zadowalał się 12 litrami, to po modyfikacjach łykał ponad 20 i to przy delikatnym operowaniu gazem.wrcnator pisze:SWAP - 2.0 16V 9A .
specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych
Golf MK2 16VT
No zestroic nie ma problemu i idzie nawet ITB z podwojna przepustnica ale ja wole turbo takzee.. Turbosprezarka i inne duperele dadza mi nawet ponad 300 chce zyskac jak najwiecej mocy ale musze wiedziec np. jaka najlepiej do tego dac turbosprężarke itp. O wytrzymałość sie nie bojeZ tego silnika da się wycisnąć ponad 200 kucy
Golf mk4 GTI 1.8T by Rico
" Katuj swe auto mówili, będzie fajnie mówili. Mieli rację "
" Katuj swe auto mówili, będzie fajnie mówili. Mieli rację "
Golf MK2 16VT
poczytaj forum bo tematów o turbo/itb/kompresor jest dośc by zasiegnac wiedzy. Wsadzić turbo nawet nowe do starego silnika to w 90% skończy się porażką. Kolega wyżej napisał z grubsza że to wydaje się tylko takie proste tylko potem codzien pojawiają się kłopoty. Mocny silnik to nie tylko blok głowica i kolektor pod turbo ale każdy z układów istniejących w aucie i uwierz że bez przygotowania całości na tip top będziesz się bujal od problemu do problemu, pisał posty a na końcu wymiękniesz.
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf MK2 16VT
wrcnator, Jeśli oscylujesz ponad 300 to uwierz taki motor musi być zrobiony na igle , dołożenie turbo do benzyny to nie problem ,sztuką jest zrobienie zęby to jeździło bezawaryjnie .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Golf MK2 16VT
W głównym dziale speed opisane krok po kroku jak uturbić 16V w podwieszonym temacie - ale po co to czytac, lepiej przywalic nowy temat nie ?
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Golf MK2 16VT
Dobra zrozumiałem, przemyślimy sprawę
Również zrozumiałem lecz po to jest forum żeby popisać trochę z ludźmi i się trochę integrować Jeśli paru użytkowników chciało dodać komentarz tzn. że się zainteresowali tematem i podzielili się swoją opinią i wiedzą OK temat zakończony, dzienaW głównym dziale speed opisane krok po kroku jak uturbić 16V w podwieszonym temacie - ale po co to czytac, lepiej przywalic nowy temat nie ?
Golf mk4 GTI 1.8T by Rico
" Katuj swe auto mówili, będzie fajnie mówili. Mieli rację "
" Katuj swe auto mówili, będzie fajnie mówili. Mieli rację "
Golf MK2 16VT
Moja sugestia jest taka, lepiej sprzedaj ten silnik kup 1.8T np AUG wstaw i zacznij jeździć i jak nie wymiękniesz z samozaparciem to masz prostą drogę do uzyskania tych 300km. Sam podobnie kombinowałem i najprostsza i najtańsza droga do tych 300km to właśnie 1.8T szlak jest przetarty wielokrotnie więc nie bedzie trudno. Potem dobre opony i możesz śmigać.
Mój MK2 ABF
viewtopic.php?f=87&t=499866
viewtopic.php?f=87&t=499866
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości