Co jest z tym ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

Co jest z tym ALH

Post autor: stefano189 » pn sty 19, 2015 23:41

Piasek pisze:Tylko sprawdzajcie czy użyty wąż ma atest na oleje

Dlatego mi się osobiście wydaje że teflon w oplocie to dobry kompromis ( cena / jakość ), między weżem od koparki na ponad 200 bar, a drogim oryginałem :D


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Awatar użytkownika
Dzizas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: wt lip 12, 2011 16:50
Lokalizacja: WR

Co jest z tym ALH

Post autor: Dzizas » wt sty 20, 2015 00:18

stefano189 pisze:Dlatego mi się osobiście wydaje że teflon w oplocie to dobry kompromis ( cena / jakość ), między weżem od koparki na ponad 200 bar, a drogim oryginałem :D
Jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma :pub:
Piasek pisze:Tylko sprawdzajcie czy użyty wąż ma atest na oleje i temperaturę
Przewód zakuwał kompetentny i zaufany człowiek, który poznał przeznaczenie owego przewodu i wybrał odpowiedni przewód.


Był: Golf 3 1.8 ABS+LPG+Automat - będzie mi go brakowało. :rozpacz:
Było: Volvo V40 1.9DCi
Był: Golf MK IV AHF
Jest: Golf IV ARL+

Obrazek

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Co jest z tym ALH

Post autor: Sztomel » wt sty 20, 2015 04:08

Nie widzę żadnych przeciwwskazań w zakładaniu węża zakuwanego w takim warsztacie bo cena takiej usługi jest niewspółmiernie niższa od oryginału - sam dałem założyć taki wąż zamiast oryginalnego węża od ciśnieniowego węża układu wspomagania za cenę 80 zł kiedy to ASO zażyczyło sobie za oryginał kwotę - bagatela 930 zł. Pamiętać należy jednak o drobnym szczególe a mianowicie o oryginalnej zwężce - reduktorze, którą należy zachować z oryginału i założyć w dokuwany wąż bo inaczej będzie Wam ciągle telepać kierownicą i nie tylko jeśli o tym zapomnicie (i nie tylko) a potem będziecie chcieli dociec takich problemów opisując je na forum i jak się domyślam bez wcześniejszej wzmianki o takim czy innym montażu tego węża bo nikomu się te objawy nie powiążą z taką wymianą.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 167 gości