Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
daniel.wwe
- TDI PoweR
- Posty: 752
- Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04
Post
autor: daniel.wwe » czw lis 20, 2014 14:33
niebieski91 pisze:nigdy więcej ALH chyba że po modach i to od razu
mi pomógł sam virus
No sorry kupujac auto 90KM chyba wiedziales ze to nie wyscigowka
znam kilka osob ktorym wystarcza seria
Piasek pisze:A jak komuś mocy mało zawsze może dłubnąć i będzie zadowolony...
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”
-
niebieski91
- SHARIKOWIEC
- Posty: 951
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
- Lokalizacja: Słupsk
-
Kontakt:
Post
autor: niebieski91 » czw lis 20, 2014 22:30
ależ mi nie chodziło o brak mocy -
dobrze wiedziałem co kupuje
nie mam fioła na tym punkcie
ale virus uzdrowił mi mojego ALH ile mógł
-
DuuuGi
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: pn cze 09, 2014 02:18
Post
autor: DuuuGi » sob lis 29, 2014 15:47
Przeczytelem gdzies (forum internetowe), że:
W silnikach ALH do pewnego numeru VIN montowano jednomas a od pewnego numeru VW wlozyl dwumas.
Jak to sprawdzic i czy to wogole moze byc prawdziwa informacja?
-
italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Post
autor: italiano_83 » sob lis 29, 2014 16:20
DuuuGi pisze:W silnikach ALH do pewnego numeru VIN montowano jednomas a od pewnego numeru VW wlozyl dwumas.
W ALH zawsze siedział dwumas w Mk4.
Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm
Ducati Monster 696+
-
wesol
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9269
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: wesol » sob lis 29, 2014 18:44
tak tylko poczatkowe 90 konne ale AGR mialy jednomas. Tak to cala banda miala dwumasy.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
niebieski91
- SHARIKOWIEC
- Posty: 951
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
- Lokalizacja: Słupsk
-
Kontakt:
Post
autor: niebieski91 » sob lis 29, 2014 18:55
no i turbine bez geometrii zmiennej jak mi się zdaje
-
italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Post
autor: italiano_83 » sob lis 29, 2014 19:28
niebieski91 pisze:no i turbine bez geometrii zmiennej jak mi się zdaje
ALH - ma zmienną geometrię, AGR ma turbo typu wg -czyli z zaworem upustowym - oba 90PS.
Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm
Ducati Monster 696+
-
niebieski91
- SHARIKOWIEC
- Posty: 951
- Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
- Lokalizacja: Słupsk
-
Kontakt:
Post
autor: niebieski91 » sob lis 29, 2014 19:37
no o AGR pisałem odnosząc się do postu wesol-a
-
DuuuGi
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: pn cze 09, 2014 02:18
Post
autor: DuuuGi » pn sty 19, 2015 16:58
Przestrzegam przed produkowanymi obecnie wezami olejowymi do turbiny VNT (doprowadzajacymi olej do turbo).
Oryginalny sie zapiekl i ukrecil mi sie podczas sciagania turbinki.
Nowy kupilem oryginalny za 215 zl i po 2500 km strzelil mi podczas jazdy.
Zrzucilem prawie caly olej. Dobrze ze bylem blisko domu i skonczylo sie na malym holowaniu.
Gdybym dal auto komus innemu moglo by sie to zle skonczyc...
Teraz kupuje kolejny nowy za 215 zl bo na allegro sa 2 za 100 zl i to w watpliwym stanie.
Z wlasnego dowiadczenia juz wiem ze jak ktos sie pierwszy raz go dotyka to moze go latwo zdeformowac.
Przestrzegam w uj i uwazac przy demontazu. Mechanikom tez warto o tym nadmienic.
Jesli ktos latwo sobie z tym problemem poradzil warto o tym tu nadmienic.
Spawanie i jakies czesiu zdzisiu metody nie zadzialaly i to raczej powinna byc sprawna i oryginalna czesc.
-
italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Post
autor: italiano_83 » pn sty 19, 2015 17:03
DuuuGi pisze:Przestrzegam przed produkowanymi obecnie wezami olejowymi do turbiny VNT (doprowadzajacymi olej do turbo).
Ale tam idzie przewód metalowy zasilający turbo z bloku silnika
.
Aby nie ukręcić przewodu zasilania trzeba założyć kontrę na nypel który jest wkręcony w korpus turbosprężarki - przeszlifować klucz 17.
Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm
Ducati Monster 696+
-
Dzizas
- Mały gagatek
- Posty: 78
- Rejestracja: wt lip 12, 2011 16:50
- Lokalizacja: WR
Post
autor: Dzizas » pn sty 19, 2015 17:52
DuuuGi pisze:Nowy kupilem oryginalny za 215 zl
Przepłaciłeś
Mnie dorobili za bagatela 40zł gumowy zbrojony do 200bar w sklepie hydraulicznym z częściami do maszyn budowlanych.
Był: Golf 3 1.8 ABS+LPG+Automat - będzie mi go brakowało.
Było: Volvo V40 1.9DCi
Był: Golf MK IV AHF
Jest: Golf IV ARL+
-
stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
Post
autor: stefano189 » pn sty 19, 2015 20:29
Dzizas pisze:Mnie dorobili za bagatela 40zł gumowy zbrojony do 200bar w sklepie hydraulicznym z częściami do maszyn budowlanych.
Racja. Wytrzymuje wszytko a tani jak barszcz. Jest opcja jeszcze inna. Można wziąć teflon fi8 w stalowym nierdzewnym oplocie. Cena z nyplami 102 zł.
-
wesol
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 9269
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: wesol » pn sty 19, 2015 20:49
Pod gtb mam uciety ori przewód stalowy i zapodalem wąż hydro od kolesia co robi takie rzeczy. Dałem na opaski odpowiednie i mówił że wytrzyma bez obaw. Sam przewód zbrojony do 250 bar.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
-
Piasek
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6872
- Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57
Post
autor: Piasek » pn sty 19, 2015 23:34
Tylko sprawdzajcie czy użyty wąż ma atest na oleje i temperaturę bo ciul z jego 300 barami i zbrojeniem kiedy od oleju i temp. spuchnie. A że zbrojony to spuchnie do wewnątrz czyli zmniejszy średnicę lub całkowicie zaciśnie i
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 178 gości