Co jest z tym ALH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
daniel.wwe
TDI PoweR
TDI PoweR
Posty: 752
Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04

Re: Odp: Co jest z tym ALH

Post autor: daniel.wwe » czw lis 20, 2014 14:33

niebieski91 pisze:nigdy więcej ALH chyba że po modach i to od razu
mi pomógł sam virus
No sorry kupujac auto 90KM chyba wiedziales ze to nie wyscigowka :bajer: znam kilka osob ktorym wystarcza seria
Piasek pisze:A jak komuś mocy mało zawsze może dłubnąć i będzie zadowolony...


“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”

Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Co jest z tym ALH

Post autor: niebieski91 » czw lis 20, 2014 22:30

ależ mi nie chodziło o brak mocy -
dobrze wiedziałem co kupuje

nie mam fioła na tym punkcie
ale virus uzdrowił mi mojego ALH ile mógł


Obrazek

DuuuGi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn cze 09, 2014 02:18

Co jest z tym ALH

Post autor: DuuuGi » sob lis 29, 2014 15:47

Przeczytelem gdzies (forum internetowe), że:
W silnikach ALH do pewnego numeru VIN montowano jednomas a od pewnego numeru VW wlozyl dwumas.
Jak to sprawdzic i czy to wogole moze byc prawdziwa informacja?



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Co jest z tym ALH

Post autor: italiano_83 » sob lis 29, 2014 16:20

DuuuGi pisze:W silnikach ALH do pewnego numeru VIN montowano jednomas a od pewnego numeru VW wlozyl dwumas.
W ALH zawsze siedział dwumas w Mk4.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Co jest z tym ALH

Post autor: wesol » sob lis 29, 2014 18:44

tak tylko poczatkowe 90 konne ale AGR mialy jednomas. Tak to cala banda miala dwumasy.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Co jest z tym ALH

Post autor: niebieski91 » sob lis 29, 2014 18:55

no i turbine bez geometrii zmiennej jak mi się zdaje


Obrazek

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Co jest z tym ALH

Post autor: italiano_83 » sob lis 29, 2014 19:28

niebieski91 pisze:no i turbine bez geometrii zmiennej jak mi się zdaje
ALH - ma zmienną geometrię, AGR ma turbo typu wg -czyli z zaworem upustowym - oba 90PS.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
niebieski91
SHARIKOWIEC
Posty: 951
Rejestracja: ndz lis 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Co jest z tym ALH

Post autor: niebieski91 » sob lis 29, 2014 19:37

no o AGR pisałem odnosząc się do postu wesol-a


Obrazek

DuuuGi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn cze 09, 2014 02:18

Co jest z tym ALH

Post autor: DuuuGi » pn sty 19, 2015 16:58

Przestrzegam przed produkowanymi obecnie wezami olejowymi do turbiny VNT (doprowadzajacymi olej do turbo).
Oryginalny sie zapiekl i ukrecil mi sie podczas sciagania turbinki.
Nowy kupilem oryginalny za 215 zl i po 2500 km strzelil mi podczas jazdy.
Zrzucilem prawie caly olej. Dobrze ze bylem blisko domu i skonczylo sie na malym holowaniu.
Gdybym dal auto komus innemu moglo by sie to zle skonczyc...
Teraz kupuje kolejny nowy za 215 zl bo na allegro sa 2 za 100 zl i to w watpliwym stanie.
Z wlasnego dowiadczenia juz wiem ze jak ktos sie pierwszy raz go dotyka to moze go latwo zdeformowac.
Przestrzegam w uj i uwazac przy demontazu. Mechanikom tez warto o tym nadmienic.
Jesli ktos latwo sobie z tym problemem poradzil warto o tym tu nadmienic.
Spawanie i jakies czesiu zdzisiu metody nie zadzialaly i to raczej powinna byc sprawna i oryginalna czesc.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Co jest z tym ALH

Post autor: italiano_83 » pn sty 19, 2015 17:03

DuuuGi pisze:Przestrzegam przed produkowanymi obecnie wezami olejowymi do turbiny VNT (doprowadzajacymi olej do turbo).
Ale tam idzie przewód metalowy zasilający turbo z bloku silnika :? .
Aby nie ukręcić przewodu zasilania trzeba założyć kontrę na nypel który jest wkręcony w korpus turbosprężarki - przeszlifować klucz 17.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Dzizas
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: wt lip 12, 2011 16:50
Lokalizacja: WR

Co jest z tym ALH

Post autor: Dzizas » pn sty 19, 2015 17:52

DuuuGi pisze:Nowy kupilem oryginalny za 215 zl
Przepłaciłeś :helm:
Mnie dorobili za bagatela 40zł gumowy zbrojony do 200bar w sklepie hydraulicznym z częściami do maszyn budowlanych.


Był: Golf 3 1.8 ABS+LPG+Automat - będzie mi go brakowało. :rozpacz:
Było: Volvo V40 1.9DCi
Był: Golf MK IV AHF
Jest: Golf IV ARL+

Obrazek

Awatar użytkownika
stefano189
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 789
Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
Lokalizacja: Gliwice

Co jest z tym ALH

Post autor: stefano189 » pn sty 19, 2015 20:29

Dzizas pisze:Mnie dorobili za bagatela 40zł gumowy zbrojony do 200bar w sklepie hydraulicznym z częściami do maszyn budowlanych.
Racja. Wytrzymuje wszytko a tani jak barszcz. Jest opcja jeszcze inna. Można wziąć teflon fi8 w stalowym nierdzewnym oplocie. Cena z nyplami 102 zł. :D


MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK :D = --- PS / --- Nm

LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Co jest z tym ALH

Post autor: wesol » pn sty 19, 2015 20:49

Pod gtb mam uciety ori przewód stalowy i zapodalem wąż hydro od kolesia co robi takie rzeczy. Dałem na opaski odpowiednie i mówił że wytrzyma bez obaw. Sam przewód zbrojony do 250 bar.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Piasek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6872
Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57

Co jest z tym ALH

Post autor: Piasek » pn sty 19, 2015 23:34

Tylko sprawdzajcie czy użyty wąż ma atest na oleje i temperaturę bo ciul z jego 300 barami i zbrojeniem kiedy od oleju i temp. spuchnie. A że zbrojony to spuchnie do wewnątrz czyli zmniejszy średnicę lub całkowicie zaciśnie i :rozpacz:


https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 160 gości