Zwrócił, zwrócił. Niestety. U mnie 14 tysi i nie R, więc o traktowaniu drogi jak toru mogę pomarzyć W moim przypadku lampy ok, ale zderzak, atrapa chłodnicy i błotniki już nie wyglądają jak nowe. Jak będzie to w takim tempie postępowało, to wolałbym nie mieć już tego auta gdy dolata do tych wspomnianych przez Ciebie 70-80k.mario q. pisze:Czy któryś z panów golfiarzy może zwrócił uwagę na taką przypadłość jak zbity pysk od kamieni?
Pykło mi 10k na szafie i tak patrzę, że lampy wyglądają jakby miał z 70-80k..
Dodam, że nie traktuję drogi jak toru le mans więc o nadmiernym wiszeniu na dupie innym, nie ma mowy.
Co lubi się sypnąć w 7R
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
- navwiedzony
- 777
- Posty: 680
- Rejestracja: wt mar 18, 2008 13:37
- Lokalizacja: Zabrze
- Auto: Golf 7R
- Silnik: CJXC
Re: Co lubi się sypnąć w 7R
Były: mk3 GT Colour Concept; mk3 GTI TDI 20 Jahre; mk4 GTI TDI Exclusive; mk7 1.4 Highline z DSG
Re: Co lubi się sypnąć w 7R
Kierownik serwisu miał zamówić jakieś sprężyny i coś tam jeszcze i metodą prób błędów sprawdzać. Mówił coś, że w 7 zwykłej sprzęgło wymienia się w całości a w R są poszczególne części do wymiany. nie wiem czy to prawda ale tak mówił... Miał dzwonić końcem tamtego tygodnia. Jak dzisiaj się nie odezwie to jutro z rana jade tam i zobaczymy co powie.henake pisze:Co zamowiles?
Co lubi się sypnąć w 7R
Wymienili tuleje, bo była pęknięta i wsadzili nową (ponoć różni sie od starej) także pewnie była felerna... Wszystko jest ok
Co lubi się sypnąć w 7R
A tak precyzyjniej jaką konkretnie tuleje?
Można powiedzieć R400 na giftach!
Co lubi się sypnąć w 7R
kurde nie wiem fachowo jak to sie nazywa... tuleja od sprzęgła była pęknięta i vw wysłał im nową ale iną od tej starej. Moge jeszcze podpytać dokładniej jak chcesz.
Co lubi się sypnąć w 7R
Taka sytuacja:
Panowie stoicie na krzyżówce na skręconych mocno kołach. Dajecie w palnik aby szybko opuścić tę że krzyżówkę.
I teraz moje spostrzeżenie nie jednokrotne jest takie, że przednie koło notuje uślizg. Znaczny i wyczuwalny.
Oczywiście nie mowa tu o paleniu gumy ale zjawisko ewidentne. Nigdy jak dotąd kiedy koła są na wprost.
Zerknijcie w wolnej chwili...
Panowie stoicie na krzyżówce na skręconych mocno kołach. Dajecie w palnik aby szybko opuścić tę że krzyżówkę.
I teraz moje spostrzeżenie nie jednokrotne jest takie, że przednie koło notuje uślizg. Znaczny i wyczuwalny.
Oczywiście nie mowa tu o paleniu gumy ale zjawisko ewidentne. Nigdy jak dotąd kiedy koła są na wprost.
Zerknijcie w wolnej chwili...
Można powiedzieć R400 na giftach!
Co lubi się sypnąć w 7R
Któryś z Was dziś nie poszedł ze świateł na Żeraniu przy Cyganie?
Aż się sprzedawcy odwrócili jak bąki przy zmianach szły
Aż się sprzedawcy odwrócili jak bąki przy zmianach szły
Co lubi się sypnąć w 7R
Tak, tak mam z uślizgiem. A w przypadku kiedy jest suchy asfalt uślizg jest bardzo niewielki, przy czym jak załapie już tył to wystrzeliwuje się jak z procy
Po boxie na mokrym potrafi przód zamielić przy starcie na wprost.
Od wczoraj mam koumikat, że bateria w pilocie zdycha. 8 miesięcy i już po niej? Jaka jest procedura wymiany? Wystarczy podmienić baterie czy trzeba jakoś kodować pilot?
Mam bezkluczykowy system
Po boxie na mokrym potrafi przód zamielić przy starcie na wprost.
Od wczoraj mam koumikat, że bateria w pilocie zdycha. 8 miesięcy i już po niej? Jaka jest procedura wymiany? Wystarczy podmienić baterie czy trzeba jakoś kodować pilot?
Mam bezkluczykowy system
Co lubi się sypnąć w 7R
Ja juz wymienialem 2 msc temu. Tez wychodzi jakos po 8 msc..
Troche dziwi mnie ten uslizg czytajac kiedys jaki to jest zajebisty najnowszy haldex.
Troche dziwi mnie ten uslizg czytajac kiedys jaki to jest zajebisty najnowszy haldex.
Można powiedzieć R400 na giftach!
Re: Co lubi się sypnąć w 7R
Mój płakał o baterię już po 6 miesiącach. Nic nie trzeba kodować. Bateria klasyczna typu 2032. Należy otworzyć kluczyk i podważyć płaszczyznę poniżej logo vw i po tej stronie kluczyka:myszu pisze:Tak, tak mam z uślizgiem. A w przypadku kiedy jest suchy asfalt uślizg jest bardzo niewielki, przy czym jak załapie już tył to wystrzeliwuje się jak z procy
Po boxie na mokrym potrafi przód zamielić przy starcie na wprost.
Od wczoraj mam koumikat, że bateria w pilocie zdycha. 8 miesięcy i już po niej? Jaka jest procedura wymiany? Wystarczy podmienić baterie czy trzeba jakoś kodować pilot?
Mam bezkluczykowy system
http://www.golfmk7.com/forums/showthread.php?t=3247" onclick="window.open(this.href);return false;
Trzeba przy tej czynności użyć nieco siły i jakby „wyrywać” ten fragment kluczyka, nie jest wymagany żaden dodatkowy sprzęt typu śrubokręt itp.
Co lubi się sypnąć w 7R
Trochę to dziwne. One raczej lata wytrzymują. W jednym wymieniałem chyba po 5, drugim mam 3 letnią i lata ciągle.Dario72 pisze:Mój płakał o baterię już po 6 miesiącach.
Re: Co lubi się sypnąć w 7R
a przypadkiem ten najnowszy haldex nie jest troche okrojony wzgledem tego z mk6?mario q. pisze:Ja juz wymienialem 2 msc temu. Tez wychodzi jakos po 8 msc..
Troche dziwi mnie ten uslizg czytajac kiedys jaki to jest zajebisty najnowszy haldex.
Re: Co lubi się sypnąć w 7R
Jaka bateria jest w pilocie i w jakiej ilości ?
Z bezkluczykowym dostępem ?jhosef pisze:Trochę to dziwne. One raczej lata wytrzymują. W jednym wymieniałem chyba po 5, drugim mam 3 letnią i lata ciągle.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości