trochę więcej info.
na zdjęciach na adapterze 20
docelowo ma być najcieńszy możliwy żeby był bezpieczny czyli 13-15 mm bo na żyletkach to ja jeździć nie chce
od początku wiedziałem na co się pisze bo felga swoje ładne ET na pewno ma nie pod Golfa
Co do swapa to nie ma co się spieszyć, jeśli obecny silnik śmiga zdążysz sie nacieszyć , a jeśli chodzi o felgi to chyba zbyt przesadzone za bardzo wystaje, no chyba ze zrobisz hardcorowy naciąg ale wolalym jakbyś wrócił do nothelli
nothelle zostały i grzeją miejsce w garażu. nowa felga to też tylko 7 j szerokość jak nothelle no ale swoim et tak wychodzi za bardzo. też mnie to drażni. dlatego naciąg będzie jak na nothellach bo oprócz et i wzoru niczym się nie różnią, ale będę próbował schować ją jak najbardziej co nie będzie łatwe. lubie wyzwania a że felga która zakładam to nie miał jeszcze na 99.9% nikt na pl na mk2 jak i na europie to wole się pomęczyć niż pchać bez żadnego namysłu jakieś BBSy które są na co 2 aucie.
powiem Ci, że jednak co BBS to BBS. wszyscy mówią oklepane. ja też tak twierdze, no ale trzeba przyznać ze w chuu, pasują do VW dobra koniec ot! czekam na foty na nowych felgach i spas mam nadzieje ze bedzie dobrze chociaz powiem Ci ze ciezko bedzie bo sporo wystaje ale da sie tylko trzeba chcieć