Witam.
Mam problem z moim goferkiem, mianowicie: na biegu jałowym strasznie falują obroty. Najpierw spadają do ok 400obr i od razu skaczą do ok 2tyś. Przy ruszaniu dzieje się to samo, zaczyna lekko przygasać i zaraz wskakuje na ok 2tyś czasami nawet więcej. Nie ważne czy silnik ciepły czy zimny, problem cały czas występuje. W czasie jazdy po wciśnięciu sprzęgła obroty od razu lecą do ok 400. Podczas hamowania silnikiem kilka razy szarpnie. Co może mu dolegać?
Falowanie obrotów 2.0 8V
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- PawelecGOLF
- Nowicjusz
- Posty: 24
- Rejestracja: sob lis 08, 2014 18:25
- Lokalizacja: Sławno Słupsk Koszalin
Falowanie obrotów 2.0 8V
Witam. Wydaje mi się że to objawy padniętej przepływki. Najlepiej jakbyś podmienił od kogoś na chwile i sprawdził co sie będzie działo
Seat Ibiza 1.4
Golf mk2 1.8 RP
Golf mk2 2.0 2e
Audi 80 2.0 16v ACE
Golf mk2 1.8 RP
Golf mk2 2.0 2e
Audi 80 2.0 16v ACE
Falowanie obrotów 2.0 8V
Dzisiaj podpiąłem go pod komputer. Znalazło:
-Potencjometr przepustnicy,
-Czujnik temp. płynu chłodzącego.
Oprócz problemów z obrotami auto pali bardzo dużo, czy może to być wina termostatu?
EDIT:
Rozebrałem tps-a i psyknąłem jakiegoś preparatu do urządzeń elektrycznych. Teraz chodzi jak marzenie Żadnego falowania obrotów, przestały już skakać przy ruszaniu.
-Potencjometr przepustnicy,
-Czujnik temp. płynu chłodzącego.
Oprócz problemów z obrotami auto pali bardzo dużo, czy może to być wina termostatu?
EDIT:
Rozebrałem tps-a i psyknąłem jakiegoś preparatu do urządzeń elektrycznych. Teraz chodzi jak marzenie Żadnego falowania obrotów, przestały już skakać przy ruszaniu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości