bierze olej g4
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
troszkę to kasyvw_vandal pisze:thomas24, za wymianę gumek to góra 200 zł biorą.
chcę wymienić u siebie komplecik uszczelniaczy i mam pytanko czy domowym sposobem
da się wyminić te gumki bez sciągania głowicy, bo szkoda mi uszczelki a mam założoną dobra uszczlekę i pofatygowąłem sie i znalazłem w książce Sam naprawiam do mk2 strona 26 podtytuł: Wymiana uszczelek trzonka zaworu i jest tam napisane cyt:"... Uszczelki te można wymontować także przy zamontowanej głowicy cylindrów..."
czyli można, ale chyba trzeba wpompować jakies ciśnienie aby zawroek nie wpadł do środka ?
jak to zrobić ? macie doświadczenia ?
wymiana uszczelniaczy zaworów w moim AAZ czy innych dieslkach jest taka sama jak zapewne w opisywanym w książce MK2
a chcąc nie wywalać kasy na warsztat chciałbym to zrobić sam, czy można bez ścigania tej głowicy wg Was bo byłaby kaska w kieszeni np. na mody w pompie i ICku
mi lykal wlasnie olej w silniku 2E i po wymienie uszczelniaczy oleju juz nie bierze. Za wymiane wraz z uszczelkami dalem 180 zl. Aha.. zanim pojdziesz do mechanika to sie spytaj czy zdejmuje glowice czy nie, jezeli chce zdjac to zmien mechanika bo na kosszta chce naciagnac.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
[img]http://img407.imageshack.us/img407/351/gtifu1.jpg[/img]
48% mlodziezy jest szczesliwa, reszta nie ma na narkotyki
48% mlodziezy jest szczesliwa, reszta nie ma na narkotyki
A mój MKIII 1.9 GTD brał jakieś 1,5L na 100KM Kopcił na niebiesko tak bardzo, że wstyd mi było. Wymieniłem sam uszczelniacze i nic nie pomogło. Obecnie samochód stoi u mechanika, gdzie składają mi silnik od podstaw - nowe tłoki, nowe nabicie cylindrów, szlif głowicy itd itd
Okazało się, że u mnie na jedynm tłoku wogóle nie było już pierścieni.
Okazało się, że u mnie na jedynm tłoku wogóle nie było już pierścieni.
na niebiesko jak kopci to właśnie świadczy o problemie w silniku m.in pierścienieuntaztood pisze:A mój MKIII 1.9 GTD brał jakieś 1,5L na 100KM Kopcił na niebiesko tak bardzo, że wstyd mi było. Wymieniłem sam uszczelniacze i nic nie pomogło. Obecnie samochód stoi u mechanika, gdzie składają mi silnik od podstaw - nowe tłoki, nowe nabicie cylindrów, szlif głowicy itd itd
Okazało się, że u mnie na jedynm tłoku wogóle nie było już pierścieni.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 258 gości