kontrolka ABS sie pali
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
kontrolka ABS sie pali
Witam pojawił mi się problem z kontrolką ABS-u w mojej Borze.Zapala mi się ona w czasie ruszania. Przy zapalonym silniku w czasie postoju nie świeci się. Czy to jest wina któregoś z czujników przy kole? Jak sprawdzić czujnik?
pozdrowienia
pozdrowienia
Ostatnio zmieniony ndz sie 24, 2008 14:05 przez pioan1, łącznie zmieniany 1 raz.
- leo...
- Gadatliwa bestia
- Posty: 607
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: kontrolka ABS w VW Bora 1.9TDI
zapnij VAG'apioan1 pisze:Witam pojawił mi się problem z kontrolką ABS-u w mojej Borze.Zapala mi się ona w czasie ruszania. Przy zapalonym silniku w czasie postoju nie świeci się. Czy to jest wina któregoś z czujników przy kole? Jak sprawdzić czujnik?
pozdrowienia
-
- Mały gagatek
- Posty: 145
- Rejestracja: pt cze 16, 2006 22:00
- Lokalizacja: dolnyśląsk- WOŁÓW
- Kontakt:
Re: kontrolka ABS w VW Bora 1.9TDI
tematy podobne były już nie raz funcja Szukaj i troszkę już masz odpowiedzipioan1 pisze:Witam pojawił mi się problem z kontrolką ABS-u w mojej Borze.Zapala mi się ona w czasie ruszania. Przy zapalonym silniku w czasie postoju nie świeci się. Czy to jest wina któregoś z czujników przy kole? Jak sprawdzić czujnik?
pozdrowienia
tak jak piszą inni podpiąć pod VAGa
warto byłoby sprawdzić czujniki zanimpojedziesz i zapłaciśz kase za sprawdzenie VAGiem
podobno często pada czujnik z przedniej prawej strony,
można spradzić w punktach styków lub złączek i gdzie sam możesz podpiąć miernik uniwersalny
albo sam omomierz i sprawdzik czujnik każdy z osobna
obracając kołem sprawdzić wartości wskazania przez czujnik powinny wynośić coś około 1kOhm do 1,1kOhm
zanim jednak to wszystko zrobisz spradź styki podociskaj wtyczki może coś tam nie styka ...
ustaw w czasie pracy jak masz elektroniczny stosowny przedział aż zobaczsz np.1,02 czy 1,0 wtedy będziesz wiedział że masz podziałke i będzie to oznaczać wtedy 1,02kOhm-apioan1 pisze:dzięki tak robiłem i wskazania miernika różnią się ale nie wiedziałem jaki ma być przedział
spróbuj to nie trudne, ciężko mi jest na pamięc wytłumaczyć za dalego mam do garażu z 3 piętra chyba z 40m łacznie
daj znać jakie masz wskazania na mierniku, na wskazówkowym jelśi masz taki też masz podziałkę popatrz a zorientujesz się sam
- Dzordz-VwBora
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz sie 24, 2008 12:09
- Lokalizacja: Newcastle Upon Tyne - UK / Modliborzyce (Lubelskie)
- Kontakt:
Witam, mam Borę 1.9 TDI z 2000r i następujący problem...
Kiedy przejadę kilka metrów zapala sie kontrolka (ABS)...
I System przestaje działać.
Byłem z tym problemem u znajomego mechanika zajmującego sie elektroniką który podłączył Borę pod kompa... wykazało, że pompa ABS jest "POZA ZAKRESEM".
Kupiłem na allegro drugą pompę ABS-u po zamontowaniu jej okazało się że nadal ABS nie Działa ...
W Między czasie zamontowałem następna (3) pompę, gdyż sądziłem, że ta poprzednia jest wadliwa... jednak że nadal kontrolka się świeci i ABS nie działa
Proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. pozdrawiam.
Kiedy przejadę kilka metrów zapala sie kontrolka (ABS)...
I System przestaje działać.
Byłem z tym problemem u znajomego mechanika zajmującego sie elektroniką który podłączył Borę pod kompa... wykazało, że pompa ABS jest "POZA ZAKRESEM".
Kupiłem na allegro drugą pompę ABS-u po zamontowaniu jej okazało się że nadal ABS nie Działa ...
W Między czasie zamontowałem następna (3) pompę, gdyż sądziłem, że ta poprzednia jest wadliwa... jednak że nadal kontrolka się świeci i ABS nie działa
Proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu. pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony ndz sie 24, 2008 14:04 przez Dzordz-VwBora, łącznie zmieniany 1 raz.
Morał z historii krótki, lecz nie wszystkim znany... Jak nie ma warunków nie zapier*alamy! :)
Because life is too short to drive boring cars.
Because life is too short to drive boring cars.
A zy nie ma tam jakiegoś czujnika... lub grupa elektromagnetycznych zaworów sterujących pompą . A te zawory redukują ciśnienie jakie idzie na hamulce... lub czujnik prędkości obrotowej przy tarczy impulsowej... jak coś jest nie tak to cały układ świruje...
i może być też tak że napięcie w układzie ma mniej niż 10Volt... wtedy ABS nie działa i lampka sięświeci...
i może być też tak że napięcie w układzie ma mniej niż 10Volt... wtedy ABS nie działa i lampka sięświeci...
Ostatnio zmieniony ndz sie 24, 2008 15:33 przez hyper74, łącznie zmieniany 1 raz.
...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...
- Dzordz-VwBora
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz sie 24, 2008 12:09
- Lokalizacja: Newcastle Upon Tyne - UK / Modliborzyce (Lubelskie)
- Kontakt:
te informacje wyczytałem w książce jeżdże i naprawiam VW GOLF i BORA może akumulator nie jest doładowywany wystarczająco... może jakiś regulator napięcia ... może trzeba zacząć od elektryka ...
Piszą też że kontrolka ABS zapala się poczas jazdy gdy któreś koło ma poślizg ponad 20sek. może jakiś czujnik jednak na kole impulsatora siadł i podaje błędne informacje do jednostki sterującej...
Piszą też że kontrolka ABS zapala się poczas jazdy gdy któreś koło ma poślizg ponad 20sek. może jakiś czujnik jednak na kole impulsatora siadł i podaje błędne informacje do jednostki sterującej...
Ostatnio zmieniony ndz sie 24, 2008 16:02 przez hyper74, łącznie zmieniany 1 raz.
...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...
- Dzordz-VwBora
- Ma gadane
- Posty: 155
- Rejestracja: ndz sie 24, 2008 12:09
- Lokalizacja: Newcastle Upon Tyne - UK / Modliborzyce (Lubelskie)
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 237 gości