sebastian1901 pisze:Zanim zaczniesz się brać za coś grubego to wymieniłbym jeszcze uszczelke pod kolektorem ssącym.
To akurat też gruba sprawa, sam demontaż kolektora to masa pracy, 5 uszczelek przy kanałach dolotowych, cena w aso ~50zł/szt. Uszczelki przy zmiennej geometrii kolektora, uszczelki przy przepustnicy i za same uszczelki robi się prawie 400zł.
Odczepiłbym się od kolektora, zdejmowałem już kilka w tym silniku i uszczelki zawsze wyglądały ok, ciężko o ich zużycie przy tej konstrukcji dolotu. Gdy u mnie była nieszczelność to po prostu był trochę słabszy i lekko falowały obroty na biegu jałowym.
Zrób tak jak
sebastian1901 Ci napisał, sprawdź w blokach pomiarowych wypadanie zapłonu.
Jak okaże się, że świece są wszystkie jednakowe, nieokopcone to może jednak poszliśmy złym tropem i zapłon jest ok.
Wtedy do sprawdzenia sprzęgło/dwumas (skoro ciężko wbijać biegi). Przestawiony/rozciągnięty łańcuch też jest jakimś tropem. Powinieneś go słyszeć jeśli coś z nim jest nie tak.