MK3 1,6 95r - wymieniłem zawieszenie sportowe na seryjne
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
MK3 1,6 95r - wymieniłem zawieszenie sportowe na seryjne
I stało się wymieniłem zawieszenie sportowe na seryjne . Faktycznie jak mówili inni z wymianą takiego zawieszenia nie ma większych problemów jeżeli oczywiście śruby nie są zapieczone. Ja takie miałem w przednich amorkach , połamałem 2 klucze i dopiero palnik pomógł. Niestety więcej kluczy M18 nie miałem i dokręcałem je później przerabianą 17 na 18 i za słabo dokręciłem amorki. Dzisiaj podczas jazdy śruby poluzowały się, opony na zakrętach strasznie wyły i oczywiście kierownica też latała ale to szczegół.
Moje pierwsze wrażenie jest takie, że teraz czuję się jakbym na karuzeli jechał, auto się huśta, nie jest tak stabilne, nie prowadzi się go tak pewnie jak wcześniej i już nie idzie szybko w zakręty wchodzić.
Zaletą nowego zawiasu (seryjnego) jest na pewno wyższy komfort , nie musze już tak zębów zaciskać bojąc się że coś urwę gdy jadę przez jakieś dziury, koleiny itp. i w zimie będę mógł podjeżdżać pod swój blok bo wcześniej ze względu na słabe odśnieżanie musiałem zostawiać auto tam gdzie udało mi się dojechać. Jutro muszę dokręcić śruby, pojechać na ustawianie geometrii i zabieram się za inne rzeczy które trzeba zrobić jeszcze w aucie.
Pozdrawiam
Moje pierwsze wrażenie jest takie, że teraz czuję się jakbym na karuzeli jechał, auto się huśta, nie jest tak stabilne, nie prowadzi się go tak pewnie jak wcześniej i już nie idzie szybko w zakręty wchodzić.
Zaletą nowego zawiasu (seryjnego) jest na pewno wyższy komfort , nie musze już tak zębów zaciskać bojąc się że coś urwę gdy jadę przez jakieś dziury, koleiny itp. i w zimie będę mógł podjeżdżać pod swój blok bo wcześniej ze względu na słabe odśnieżanie musiałem zostawiać auto tam gdzie udało mi się dojechać. Jutro muszę dokręcić śruby, pojechać na ustawianie geometrii i zabieram się za inne rzeczy które trzeba zrobić jeszcze w aucie.
Pozdrawiam
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Polecam seryjne sprężyny i gazowe amorki.pawciol pisze:Doradzcie co zrobic zeby bnie było za miekko ani za twardo
Auto wcale miękkie nie jest i dobrze się prowadzi przy zachowaniu seryjnej wysokości
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
-
- Mały gagatek
- Posty: 114
- Rejestracja: sob mar 25, 2006 22:11
- Lokalizacja: kraków-gorlice. bardziej kraków obecnie
- Kontakt:
Za sprężynki 150zł. Ich symbol 200.630VA/46 13/01 ,a amorki mam tylne gazowe obniżane kupione 21.04.2006 czyli prawie nowe dałem za nie 280zł a sprzedam za 150zł czyli za połowę ceny.Jest faktura i gwarancja na nie. Autko wyglądało zajebiście na tym zawiasie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony śr wrz 20, 2006 08:44 przez mmksk, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeździłem już kilkoma autami i myślę że seryjne zawieszenie golfa jest najlepszym rozwiązaniem na nasze dziurawe drogi. Jest nie za miękkie jak we francuskich autach czy oplach i nie za twarde. Oczywiście wolałbym mieć sportowe zawieszenie ale to niemożliwe w naszym kraju. W pracy spotykam się z wieloma Niemcami którzy aż się za głowe łapią gdy mówię im że w Szczecinie drogi i tak nie są tak dziurawe jak np w Lublinie gdzie mam rodzinę. A idealnym zawieszeniem do golfa jest to z GTI - może ma ktoś sprzedać??
Pozdrawiam Paweł
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]
[img]http://i24.photobucket.com/albums/c9/Pawel_G/Logo.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 145 gości