1.6 na 1.8
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
1.6 na 1.8
Witam koledzy jestem tu nowy dużo czytałem na powyższy temat ale chciałbym się upewnić u specjalistów Mianowicie swojego golfa mam od 3 lat jest to GOLF II 1.6 PN 70 km ostatnio pojawil się problem stuków w silniku okazało się ze kontrolka ciśnienia oleju byla odłączona przez poprzedniego właściciela ;/ sprawdzilem ciśnienie jest bardzo słabe a na wolnych obrotach przaktycznie zerowe ;/. Domyślam się również ze po naprawie ciśnienia stuki w silniku juz nie ustąpią ... więc zastanawialem się nad zmianom silnika na 1,8 i teraz pytanie jak to wygląda ze strony technicznej czy osprzęt z 1.6 PN bedzie pasował ??? jesli kupie goły słupek ??? czy ten gaźnik 2ee bedzie pasował do silnika 1.8 ???? czy trzeba zmieniać coś w elektryce??? czy łapy silnika 1.8 są o takich samych rozstawach co 1.6???? Albo czy może warto bawić sie w naprawe starego silnika??? .... szkoda mi go bo naprawde dobrze chodził i mało palił ;/// Z góry dziękuje wszystkim za odp...
1.6 na 1.8
Witaj. Po pierwsze temat w złym dziale. A wracając do sedna wypowiedzi to 1.8 będzie pasował idealnie ponieważ "niczym" z zewnątrz się nie różni od 1.6 no chyba, że chodzi Ci na swap 1.8 na wtrysku (ABS, RP). Z gaźnikiem od PN będzie ciężko, oczywiście da radę to ogarnąć ale potem silnik nie do końca będzie dobrze chodził. Najlepiej kup od razu z gaźnikiem. Naprawa ma sens jeśli sam ją wykonasz, gdyż jeśli komuś to zlecisz koszta będą spore. Moim zdaniem lepiej kupić silnik, tylko nie taki z palety, najlepiej z możliwością przetestowania itp. Pozdrawiam
1.6 na 1.8
Hmmmm rozumiem że zwykłe 1.8 na gaźniku nie potrzebuje żadnego sterowania kompem?????(prosty gaźnik do regulowania śrubką? ) wtrysk mnie nie interesuje bo zapewne dość dużo z tym roboty a mam zamiar zrobic to sam wiec nie ogarnę wtrysku ;/;/;/ ... No tak tylko 99% jak nie 100% silników na allegro jest raczej bez mozliwości sprawdzenia ;/ wiec kupuję kota w worku tak naprawdę...
1.6 na 1.8
kup słupek sam z 1.8 aby byla głowica i wgl a kolektor ssący z gaznikiem wrzucasz ze swojego jak i inne tak bedzie najlepiej
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- Misza1122
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt lut 02, 2010 12:49
- Lokalizacja: Terespol
- Kontakt:
1.6 na 1.8
Kup sam słupek 1.8 nawet goły. I wszystko daj ze swojego. I daje rade. hmm jedynie co mógł byś sprzęgło dac od 1.8 Bo Może długo nie pożyć;)
Jak chcesz więcej info na temat takiej przekładki pisz na pw.
Jak chcesz więcej info na temat takiej przekładki pisz na pw.
1.6 na 1.8
sprzegło z 1.6 a 1.8 takie same xd
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- Misza1122
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt lut 02, 2010 12:49
- Lokalizacja: Terespol
- Kontakt:
1.6 na 1.8
NIe wprowadzaj ludzi w błąd. W 1.6 masz 190, a w najsłabszym 1.8 już jest 210.
To że się da je zamontować nie znaczy ze jest takie samo.
To że się da je zamontować nie znaczy ze jest takie samo.
1.6 na 1.8
przepraszam zwracam honor pomyliło mi się z dieslami audi
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
1.6 na 1.8
tak pasuje 1.6.1.8 2.0 to samo
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- SPORTGOLFIK
- Ma gadane
- Posty: 187
- Rejestracja: pt gru 02, 2011 20:25
- Lokalizacja: KATOWICE
Re: 1.6 na 1.8
witam kolega ma w golfie 2 silnik 1.6 z gazem ,samochód jezdził miesiac czasu poczym sie zepsuł ,mechanicy twierdza ze nie warto robic ,chciałby go zmienic na 1.8, jaki polecacie?
kolegi to 1.6 na gazniku ,70koni ,mechanicy stwierdzili ze tam jest komputer ,jezdził na gazie ,
zdjecie dodam silnika jutro bo juz ciemno
do 1,8 juz niechce gazu montowac
moze ma ktos sprzedac taki silnik który by pasował? , ile co i jak ,ze slaska preferuje
kolegi to 1.6 na gazniku ,70koni ,mechanicy stwierdzili ze tam jest komputer ,jezdził na gazie ,
zdjecie dodam silnika jutro bo juz ciemno
do 1,8 juz niechce gazu montowac
moze ma ktos sprzedac taki silnik który by pasował? , ile co i jak ,ze slaska preferuje
1.6 na 1.8
1.8 to najlepiej o oznaczeniu RP czyli 90km tylko trzeba cały komplet razem z wiązką i sterownikiem oczywiście bez skrzyni aby był tylko kolektor ssący z jednopunktem i wtdechowy. jak golf twojego kolegi jest po roku 89 to wszystko podchodzi bez problemu jak jest przed 89 to trzeba lutować instalacje bo jest stara skrzynka.
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- SPORTGOLFIK
- Ma gadane
- Posty: 187
- Rejestracja: pt gru 02, 2011 20:25
- Lokalizacja: KATOWICE
1.6 na 1.8
kolego własnie tez to zapomniałem podac ,wiec podaje golf jest z 91roku
czyli do przypilnowania przy zakupie to to co wymieniłem nizej tak?
-cały słupek ten blok głowica i cała ta góra
-sterownik czyli ten komp najlpiej z wszystkimi kablami do niego
- kolektor wydechowy wraz z ssącym z jednopunktem
i z oznaczeniem RP
i mówisz ze reszta z tego złomu co kolega ma w swoim to pasuje? skrzynia sprzegło filtr paliwowa i te rózne tam pierdoły?
czyli do przypilnowania przy zakupie to to co wymieniłem nizej tak?
-cały słupek ten blok głowica i cała ta góra
-sterownik czyli ten komp najlpiej z wszystkimi kablami do niego
- kolektor wydechowy wraz z ssącym z jednopunktem
i z oznaczeniem RP
i mówisz ze reszta z tego złomu co kolega ma w swoim to pasuje? skrzynia sprzegło filtr paliwowa i te rózne tam pierdoły?
1.6 na 1.8
dokładnie tak wiązka silnikowa oraz wiązka od sterownika do skrzynki bezpieczników w skrzynce chodzi 3 duże białe kości oraz jedna mała biała od wycieraczek mogą być jeszcze inne to jak pójdziesz tą wiązką to będziesz widział . Jak 91rok to wszystko odchodzi w elektryce . no ale po drugie jak to był 1.6 nalezy wsadzić smok w bak (pompa 0,23bar), oraz pompe zewnętrzną (3,5 bar)seryjnie montowane ,pociągnąć na tył zasilanie pompy czyli dwa kable albo 4 już nie pamietam do pompy w baku i od zewnerznej najlepiej tez tą wiązkę wyjąć wszystko wpinasz P&P i ma grać, tak samo sprzęgło przerzucasz skrzynie zakładasz i ma chodzić , puszke filtra musisz wziąć tez z 1.8 bo w 1.6 jest całkiem co innego wąż gumowy do puszki to wszystko bedziecie widzieć jak bedziecie demontować
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości