Znak na kole zamachowym AFN
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
Znak na kole zamachowym AFN
jest tylko jedna opcja położenie wałka i zablokowanie go , skad wiadomo ze wałek ma być tak położony a nie o 180 stopni obrucony ??????
Ostatnio zmieniony wt sty 13, 2015 23:06 przez szczepan69, łącznie zmieniany 1 raz.
- 21Golfista21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 717
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
- Lokalizacja: Strzelin
Znak na kole zamachowym AFN
tak, musisz zwrócić uwagę żeby znaki wszędzie grały na wale i pompie tylko nie przytrzymuj blokadą wałka jakbyś odkręcał koło wałka bo go możesz uszkodzić
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
Znak na kole zamachowym AFN
a czy na pompie jest tez znak??? czyle ile wszystkich znaków jest 3 czy 4
Re: Znak na kole zamachowym AFN
Na kole zamachowym, walek blokujesz na plaskownik a pompe na trzpieńszczepan69 pisze:... czyle ile wszystkich znaków jest 3 czy 4
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
Znak na kole zamachowym AFN
Zrobione rozrząd przestawił się o ile to niewiem,szwagier rano ustawił pali na dyg,obeszło się bez zdejmowania klawiatury pomoc w kopulce był znak.
- 21Golfista21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 717
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
- Lokalizacja: Strzelin
Znak na kole zamachowym AFN
w tdi w kopułce znak? a to dobre
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
Znak na kole zamachowym AFN
nie wiem czy w tym modelu wystepuje kopułka czy aparat ale, tak szwagier mi mówił ze tam był jakiś znak , z jednej strony dobre bo pokrywy nie trzeba zdejmować,niewiem na temat czy tam znak jest czy nie ale ustawił do czegos tam co tam było może co przypominało znak i silnik odpalił
Znak na kole zamachowym AFN
ani nie ma kopułki ani aparatu, a szwagier chyba ustawił na znaki na niebie:) jeżeli nie zdejmował pokrywy.
Nie ma opcji żeby ustawiać rozrząd bez blokowania wałka i pompy.
Potem płacz i pytania, co to może być bo coś silnik kulawo chodzi albo coś stuka itd.
Pozdrawiam
Nie ma opcji żeby ustawiać rozrząd bez blokowania wałka i pompy.
Potem płacz i pytania, co to może być bo coś silnik kulawo chodzi albo coś stuka itd.
Pozdrawiam
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
Znak na kole zamachowym AFN
nie wiem ale się go zapytam, tez właśnie szukałem na ten temat ale nigdzie niema nic o aparacie zapłonowym w tym silnikiu i chyba w dieslach , sam jestem ciekaw jak to ustawił
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
Znak na kole zamachowym AFN
szczepan69, lepiej oddaj auto do mechanika, co miał kiedyś TDi w rękach.
ten szwagier tak widział kopułkę w TDI, jak ludzie z wesela Wyspiańskiego, chochoła na polu. Jednym słowem, nie wolno jak się robi rozrząd.
Ja bym sie bał dawać do zrobienia rozrząd komuś, kto nie ma o tym pojęcia. To jest najistotniejszy element silnika i należy zachować szczególną ostrożność przy składaniu i jego regulacji. Pamiętaj, jak coś pierdyknie, to ino roz. I będzie po ptokach.
Do ustawienia trzeba obligatoryjnie bloknąć pompę wtryskową trzpieniem, zrzucić pokrywę, poluzować kołko rozrządu i zablokować wałek. Bez tego to jest robota na chybił trafił.
A takie majstry co robią tylko białym flamastrem niech pamiętają, że nowy pasek zakładając na niepoluzowane koło wałka rozrządu, przestawia jego położenie. Bo po 90000 km, pasek się rozciąga, a nowy jest nierozciągnięty i wymaga poprawienia położenia koła względem wałka. amen
ten szwagier tak widział kopułkę w TDI, jak ludzie z wesela Wyspiańskiego, chochoła na polu. Jednym słowem, nie wolno jak się robi rozrząd.
Ja bym sie bał dawać do zrobienia rozrząd komuś, kto nie ma o tym pojęcia. To jest najistotniejszy element silnika i należy zachować szczególną ostrożność przy składaniu i jego regulacji. Pamiętaj, jak coś pierdyknie, to ino roz. I będzie po ptokach.
Do ustawienia trzeba obligatoryjnie bloknąć pompę wtryskową trzpieniem, zrzucić pokrywę, poluzować kołko rozrządu i zablokować wałek. Bez tego to jest robota na chybił trafił.
A takie majstry co robią tylko białym flamastrem niech pamiętają, że nowy pasek zakładając na niepoluzowane koło wałka rozrządu, przestawia jego położenie. Bo po 90000 km, pasek się rozciąga, a nowy jest nierozciągnięty i wymaga poprawienia położenia koła względem wałka. amen
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
Znak na kole zamachowym AFN
Ja go zle zrozumiałem kopulka miał na myśli pokrywę o klawiatury moj blad nie znam sie na silnikach diesla niewiem co tam jest i co nie jest ,dlatego zawsze lepiej popytac nie wiedza kosztuje,ale ustawił znak był na bloku i jakieś otwory czy oczka na kole od walka stare znaki,ale jak bende zmieniał pasek to sciagne klawiaturę dla pewności auto stoi narazie i tak
Znak na kole zamachowym AFN
Ja bym ci radził dać to komuś kto się zna. U szwagra oszczędzisz 100pln a będziesz później ponosił spore koszty jak coś się sypnie. Nie jest trudne ustawienie rozrządu . ale trzeba to robić zgodnie z wytycznymi. Jest pełno materiałów w sieci. Zrób raz a porządnie.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Użytkownik
- Posty: 454
- Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
- Lokalizacja: Sanok
- Auto: mk2
- Silnik: vr6
- Kontakt:
Znak na kole zamachowym AFN
Mam pytanie czy dokrecajac pokrywe od zaworów potrzebny mi bedzie klucz dynanometryczny jaki moment i kolejność dokręcania szpilek czy obejdzie sie bez niego???????pozdrawiam
ok rozrzad ustawiony auto jezdzi i przy okazji turbinke sobie wyczyściłem pozdrawiam i dzieki za pomoc
ok rozrzad ustawiony auto jezdzi i przy okazji turbinke sobie wyczyściłem pozdrawiam i dzieki za pomoc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości