Twarde węże

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ziabka89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 290
Rejestracja: pn kwie 12, 2010 16:27
Lokalizacja: Annopol

Twarde węże

Post autor: ziabka89 » pn sty 05, 2015 21:19

Tester juz w domu. I rzeczywiscie emisja co2 jest w plynie w zbiorniczku. Plyn zmienił kolor z niebieskiego na zielony. Klucz juz dymo zakupiony wiec niedlugo rozbieramy



Awatar użytkownika
ziabka89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 290
Rejestracja: pn kwie 12, 2010 16:27
Lokalizacja: Annopol

Twarde węże

Post autor: ziabka89 » sob sty 10, 2015 21:20

Uszczelka wymieniona. Po zagrzaniu samochodu widac ze weze nie sa az tak twarde jak wtedy. Po za tym jak odkrece korek to syknie aby a wczesniej to by walilo. Winą był przerwany simering na uszczelce. Zobaczcie sami na zdjeciach. JA SIE ZA GLOWE ZLAPALEM. Mi sie wydaje ze wina bylo to ze nie zmienilem przy pierwszym remoncie silnika srub od glowicy (teraz to uczyniłem). I mierzyłem sruby i te stare sa dłuższe od tych nowszych. Tylko jeszcze mam problem jeden bo jak dodaje gazu to potrafi mi zgasnąc i na benzynie i na gazie. Moze rozrząd żle ustawiony. Kreciłem aparatem ale to nic nie daje. Swiece mam nowe i kopułke. Wczesniej bylo ok przed zdjeciem głowicy. Moze o ząbek się walnąłem.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

Twarde węże

Post autor: pironet » ndz sty 11, 2015 22:01

to auto w ogóle jeżdziło? przedmuchy straszne.Pewnie słabo oczyszczony blok albo został syf w gniazdach srub.


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

Awatar użytkownika
ziabka89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 290
Rejestracja: pn kwie 12, 2010 16:27
Lokalizacja: Annopol

Twarde węże

Post autor: ziabka89 » ndz sty 11, 2015 23:18

Jeżdziło :D. syf tez oczyscilem z gniazd. Teraz co innego. Wczesniej nie byly sruby zmieniane a byla roznica w dlugosci i byly przedmuchy :grrr:



arka10
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pt lip 21, 2006 20:45
Lokalizacja: Poznań

Twarde węże

Post autor: arka10 » ndz sty 11, 2015 23:43

A głowice sprawdziłeś czy prosta?



Awatar użytkownika
ziabka89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 290
Rejestracja: pn kwie 12, 2010 16:27
Lokalizacja: Annopol

Twarde węże

Post autor: ziabka89 » ndz sty 11, 2015 23:45

glowica byla juz planowana z 4 lata temu.



Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

Twarde węże

Post autor: pironet » ndz sty 11, 2015 23:47

to że była 4 lata temu nie szkodzi zrobic ponownie jeśli jest jeszcze z czego urwać.


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

Awatar użytkownika
ziabka89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 290
Rejestracja: pn kwie 12, 2010 16:27
Lokalizacja: Annopol

Twarde węże

Post autor: ziabka89 » ndz sty 11, 2015 23:50

Nie miałem czasu bardzo bo mi samochód potrzebny był. Na wiosne i tak robie blacharke cała to pomysle nad tym. Ogólnie to jestem zadowolony z wymiany bo zrobiłem to w sobote :)



Awatar użytkownika
ziabka89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 290
Rejestracja: pn kwie 12, 2010 16:27
Lokalizacja: Annopol

Twarde węże

Post autor: ziabka89 » śr sty 14, 2015 13:29

Po wymianie uszczelki jest ok. Plynu nie ubywa. Tylko jest tak samo jak wczesniej. Plyn jest zasysany do srodka ale jak przejechalem 30 km i odkrecilem korek to plyn z powrotem sie podnosi i jest duze psik jak odkrecam korek. Jesli chodzi chodzi o weze to gory jest goracy a pozniej dolny robi sie cieply, gorący i wiatrak zalacza sie.



Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

Twarde węże

Post autor: pironet » śr sty 14, 2015 19:14

czyli jest tak jak powinno być.W układzie zawsze robi się ciśnienie pod wpływem temperatury.Jeśli auto jęzdzi i nie wybija płynu a wentylatory się wł. to raczej nie ma powodów do zmartwień.


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

Awatar użytkownika
ziabka89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 290
Rejestracja: pn kwie 12, 2010 16:27
Lokalizacja: Annopol

Twarde węże

Post autor: ziabka89 » śr sty 14, 2015 19:57

Moze jutro zmierze cisnienie i powiem jakie jest.



Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

Twarde węże

Post autor: pironet » śr sty 14, 2015 20:05

cisnienie czego?więc masz jeszcze z czymś problem czy nie?


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

Awatar użytkownika
ziabka89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 290
Rejestracja: pn kwie 12, 2010 16:27
Lokalizacja: Annopol

Twarde węże

Post autor: ziabka89 » śr sty 14, 2015 20:10

Cisnienie w układzie chlodzenia. Problemów nie mam. Tylko mnie martwi bo przed wymiana uszczelki zastosowalem tester CO2 i wykazalo spaliny w plynie. Po zmianie uszczelki zrobilem to samo i to samo wyszlo.



Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

Twarde węże

Post autor: pironet » śr sty 14, 2015 20:46

Kolego nie wie jak to auto wcześniej jeżdziło bo ta uszczelka wygląda jak by była montowana 15 lat temu,straszne przedmuchy nie mówiąc o przeciekach do cylindra płynu.Czy po wymianie wymieniłeś płyn czy wlałeś stary?Moim zdaniem to pośpiech jest złym doradcą dla tego ja zawsze czy w dieslu czy benzynie robię szlif i wymieniam uszczelniacze na zaworach.Patrząc na te uszczelke starą u Ciebie to strach pomysleć bez urazy ale czy drugi raz nie poszła sztuka.Śpieszysz się ,robisz dwa razy.Do tego masz dziwnie wypłukany tłok na drugim i trzecim,czwartego nie widzę.Pomierz kompresję tak z ciekawości.


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 217 gości