aaz z k14 na k24 pare pytan
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
aaz z k14 na k24 pare pytan
trafia mi sie mozliwosc kupienia za rosadne pieniazi k24 stad moje pytanie bo najczesciej watki dotycza t3, czy splyw oleju pasuje z k14?
czy z pompa 11 wtryski sb niedlugo wpada fmic i kolektor dolotowy awx plus k24 przelamie 150kuca? a bardziej licze na 160? czy jednak poczekac i wyzezbic sobie na spokojnie td04
czy z pompa 11 wtryski sb niedlugo wpada fmic i kolektor dolotowy awx plus k24 przelamie 150kuca? a bardziej licze na 160? czy jednak poczekac i wyzezbic sobie na spokojnie td04
MK3 GTD -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=432543" onclick="window.open(this.href);return false;
projektory, gewinde, bbs rm 001 -> 9,5j, hbm, skora recaro z cc, reczny skorka, kiera vr6, pakiet gti, aaz pompa 11, t3, awx wydech tdi
projektory, gewinde, bbs rm 001 -> 9,5j, hbm, skora recaro z cc, reczny skorka, kiera vr6, pakiet gti, aaz pompa 11, t3, awx wydech tdi
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 730
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
aaz z k14 na k24 pare pytan
Nie dobijesz do 160km, nawet 150 jest watpliwe. To turbo jest kiepskie na dzisiejsze standardy.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
aaz z k14 na k24 pare pytan
witboy, nic z tego. Już lepsza byłaby T3 z 1,6TD,ale i tak nie ugrasz tego co piszesz.
Lepiejwitboy pisze:czy jednak poczekac i wyzezbic sobie na spokojnie td04
aaz z k14 na k24 pare pytan
a na t3 dojde do tych 160? k24 dosc fajna kase by mial na nia wydac... ale skoro tak to kasa w bloto, sporo mam na miejscu td04 bo silna grupa bmw jest u mnie w miescie i maja sporo czesci, tylko martwi mnie wlasnie ta flansza do ogarniecia chyba ze przyspawam na stale td04 do 2 kolektora tylko nie wiem jak z trwaloscia takiego zabiegu
no i przy okazji mam inne male pytanie:
skrecilem wtryskiwacze tzn bardziej je wykrecilem z glowicy bo lecialy na laczeniu korpusu, na imadlo i dokrecilem je solidnie sie zapierajac, wszystko cacy nie leca teraz wszystko jest ok ucichly nawet troszke...tylko ze jest maly problem...auto nie idzie jak wczesniej poprostu jak by cos go trzymalo...poluzowac korpus? ale tam chyba sprezynka i podkladka reguluje otwarcie a nie jak mocno skrecimy wtryskiwacz, doszly jeszcze o ok 1/3 obrotu
no i przy okazji mam inne male pytanie:
skrecilem wtryskiwacze tzn bardziej je wykrecilem z glowicy bo lecialy na laczeniu korpusu, na imadlo i dokrecilem je solidnie sie zapierajac, wszystko cacy nie leca teraz wszystko jest ok ucichly nawet troszke...tylko ze jest maly problem...auto nie idzie jak wczesniej poprostu jak by cos go trzymalo...poluzowac korpus? ale tam chyba sprezynka i podkladka reguluje otwarcie a nie jak mocno skrecimy wtryskiwacz, doszly jeszcze o ok 1/3 obrotu
MK3 GTD -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=432543" onclick="window.open(this.href);return false;
projektory, gewinde, bbs rm 001 -> 9,5j, hbm, skora recaro z cc, reczny skorka, kiera vr6, pakiet gti, aaz pompa 11, t3, awx wydech tdi
projektory, gewinde, bbs rm 001 -> 9,5j, hbm, skora recaro z cc, reczny skorka, kiera vr6, pakiet gti, aaz pompa 11, t3, awx wydech tdi
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
aaz z k14 na k24 pare pytan
Nie da rady,przecież napisałem wyżejwitboy pisze:a na t3 dojde do tych 160?
O mamo...toś narobiłwitboy pisze: wykrecilem z glowicy bo lecialy na laczeniu korpusu, na imadlo i dokrecilem je solidnie sie zapierajac,
Po to jest podane w książkach 70Nm,żeby je tak dokręcać,jak dokręcisz nawet 80-90,to jeszcze ich szlak nie trafi,ale zapierając się.....poszedłeś na hardcora
Popuść je,ale i tak nie wiadomo co z końcówkami,bo to one ucierpiały na pewno.
aaz z k14 na k24 pare pytan
no moze az tak mocno nie :] ale dokrecilem na wyczucie ze dokrecic mocniej to juz bym musial cos podzialac mocniej, ale moze lekko je puszcze, chociaz coraz ciszej chodza
MK3 GTD -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=432543" onclick="window.open(this.href);return false;
projektory, gewinde, bbs rm 001 -> 9,5j, hbm, skora recaro z cc, reczny skorka, kiera vr6, pakiet gti, aaz pompa 11, t3, awx wydech tdi
projektory, gewinde, bbs rm 001 -> 9,5j, hbm, skora recaro z cc, reczny skorka, kiera vr6, pakiet gti, aaz pompa 11, t3, awx wydech tdi
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
aaz z k14 na k24 pare pytan
Noże to już ich ostatnie podrygiwitboy pisze:chociaz coraz ciszej chodza
aaz z k14 na k24 pare pytan
osz to moze jednak dam je deczko luzniej, a pompa teraz dylemat td04 i jakos ja wpasowac albo latwiej t3 ;/
MK3 GTD -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=432543" onclick="window.open(this.href);return false;
projektory, gewinde, bbs rm 001 -> 9,5j, hbm, skora recaro z cc, reczny skorka, kiera vr6, pakiet gti, aaz pompa 11, t3, awx wydech tdi
projektory, gewinde, bbs rm 001 -> 9,5j, hbm, skora recaro z cc, reczny skorka, kiera vr6, pakiet gti, aaz pompa 11, t3, awx wydech tdi
aaz z k14 na k24 pare pytan
Wpasowanie TD04 do golfa nie jest jakimś kosmicznym zabiegiem. Pompa odpowiednia do tego turbo.
Tuning D/TD/MTDI? Pisz PW.
aaz z k14 na k24 pare pytan
bardziej chodzi o flansze ew kupie 2 koletor i przyspawa sie tigiem...bede wlasnie myslal nad td04 bo pompowo bardzo odpowiada
MK3 GTD -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=432543" onclick="window.open(this.href);return false;
projektory, gewinde, bbs rm 001 -> 9,5j, hbm, skora recaro z cc, reczny skorka, kiera vr6, pakiet gti, aaz pompa 11, t3, awx wydech tdi
projektory, gewinde, bbs rm 001 -> 9,5j, hbm, skora recaro z cc, reczny skorka, kiera vr6, pakiet gti, aaz pompa 11, t3, awx wydech tdi
aaz z k14 na k24 pare pytan
ja oddałem do tokarza Turbo z kolektorem i zrobił mi 2cm przejście. I po sprawie. Nic spawane i wszystko łatwo demontowalne a pozatym będziesz mógł mieć problem jak zespawasz i nie odsuniesz Turbo od kolektora bo w przypadku moim przy kolektorze AWX i przejściu +2cm musiałem spiłować obudowę muszli Turbo aby to się pomieściło.
Tuning D/TD/MTDI? Pisz PW.
aaz z k14 na k24 pare pytan
jeżeli chodzi o TD04 to u mnie takie siedzi i musisz zrobić flanszę bo tak jak kolega wyżej pisze nie zmieści Ci się nawet na seryjnym kolektorze ssącym będzie się blokować o muszlę. w moim przypadku zrobiłem wzór flanszy na dekturze i zawiozłem do firmy co tnie laserem i za około 50-80zł już nie pamiętam docieli mi laserowo flansze idealnie grubości już nie pamiętam ale wystarczająco, jeszcze będziesz musiał deliktanie przerzeźbić deliktani spływ oleju i zasilanie i gruszkę od wg ustawić dobrze żeby się nie przycinała i zrobić redukcję jakąś do filtra powietrza bo TD04 ma 57 mm średnicy a turbo od aaz ma mniej a tak poza tym nic trudnego jeżelli chcesz zrobię foto i wrzucę jak to u mnie wygląda bo widać elegancko
Jest : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=560227" onclick="window.open(this.href);return false;
aaz z k14 na k24 pare pytan
ooo bylo by super bo coraz bardziej jestem za tym by nie bawic sie w t3 czy k24 tylko odrazu wstawic td04-13 bo do mojej 11 pompki mysle ze bedzie w sam raz na dojazdy do pracy i w trasie tez delikatnie pewnie mniej bedzie dmuchac bo przy ok 100 mam teraz 0.4 bara
MK3 GTD -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=432543" onclick="window.open(this.href);return false;
projektory, gewinde, bbs rm 001 -> 9,5j, hbm, skora recaro z cc, reczny skorka, kiera vr6, pakiet gti, aaz pompa 11, t3, awx wydech tdi
projektory, gewinde, bbs rm 001 -> 9,5j, hbm, skora recaro z cc, reczny skorka, kiera vr6, pakiet gti, aaz pompa 11, t3, awx wydech tdi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości