Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
plus EGT bedzie takie ze paliwem tego nie ochłodzisz
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Z tym już nie problem dzięki za pomoc
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Panowie mam mały problem z moim 1.8T AUM.
Stało się to nagle, wcześniej było wszystko ok. Odbyłem traske 50km i zgasiłem auto. Samochód stał z 5 godzin. Po czym odpalając go zauważyłem że trzyma bardzo niskie obroty rzędu 500-600 obr/min i przy tym faluje i ma drgawki auto. Po przejechaniu paru km zauważyłem że turbo ładuje 0.3 bara (tryb awaryjny?) normalnie ładuje mi 0.6. Po powrocie do domu Vag pokazał błąd 17705. Po skasowaniu było ok. Teraz jest taka sytuacja że auto jeździ przez pół dnia i jest ok a jak złapie błąd to 0.3 bara i niskie obroty. Co mam sprawdzić? Czy błąd dotyczy Dv i musze go wymienić?
Z góry dziekuje i pozdrawiam
Stało się to nagle, wcześniej było wszystko ok. Odbyłem traske 50km i zgasiłem auto. Samochód stał z 5 godzin. Po czym odpalając go zauważyłem że trzyma bardzo niskie obroty rzędu 500-600 obr/min i przy tym faluje i ma drgawki auto. Po przejechaniu paru km zauważyłem że turbo ładuje 0.3 bara (tryb awaryjny?) normalnie ładuje mi 0.6. Po powrocie do domu Vag pokazał błąd 17705. Po skasowaniu było ok. Teraz jest taka sytuacja że auto jeździ przez pół dnia i jest ok a jak złapie błąd to 0.3 bara i niskie obroty. Co mam sprawdzić? Czy błąd dotyczy Dv i musze go wymienić?
Z góry dziekuje i pozdrawiam
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
sprawdz n75, n112, n249,DV
dv a sprawdzić to czy jest ciśnienie/podciśnienie przy zatkaniu palcem małego otworu i poruszaniu tłoczkiem...także można dmuchać w jeden z dużych króćców i sprawdzać czy nie uchodzi powietrze...
zerżnięte z innego forum ...
dv a sprawdzić to czy jest ciśnienie/podciśnienie przy zatkaniu palcem małego otworu i poruszaniu tłoczkiem...także można dmuchać w jeden z dużych króćców i sprawdzać czy nie uchodzi powietrze...
zerżnięte z innego forum ...
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
wpięty w dolot za przepływkąslawko333 pisze:gdzie masz n75 w 1,8 t?homer21 pisze:sprawdz n75
[URL=https://matchnow.info] Girls in your city[/URL]
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
sory moj blad myslalem o innym
panowie co moze byc przyczyna szarpniec tylko i wylacznie przy zmianie biegow, jak jade na jakimkolwiek biegow dodajac gwaltownie gazu czy szybko puszczajac nic sie niedzieje, zadnych szarpniec czy innych dziwnych objawow, takze obstawiam ze dwumas jest ok, czy przyczyna moze byc cos w sterowaniu silnika? usuniete sai, n249, n112, nowy dv z aso, auto to corrado swap 1,8 t AUM
panowie co moze byc przyczyna szarpniec tylko i wylacznie przy zmianie biegow, jak jade na jakimkolwiek biegow dodajac gwaltownie gazu czy szybko puszczajac nic sie niedzieje, zadnych szarpniec czy innych dziwnych objawow, takze obstawiam ze dwumas jest ok, czy przyczyna moze byc cos w sterowaniu silnika? usuniete sai, n249, n112, nowy dv z aso, auto to corrado swap 1,8 t AUM
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
jak przy zmianie biegów szarpie to tak jak by go podlewało , a świece zmieniałeś ?
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
swiece wlasnie bede zmienial, bo kiedys wykrecilem je i odleglosc byla duza i do szczelinomierza ustawialem je, przy okazji sprawdzilbym kompresje, jak w aum z elektroniczna przepustnica zrobic test kompresji?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Robisz tak jak w zwyczajnym na linke Przepustnica normalnie się uchyla po ,,zapłonie''.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
albo podepnij pod vaga zobacz moze jakieś błędy ma ? zrobienie adaptacji przepustnicy nie zaszkodzi
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
bledy mam tylko dwa ktore juz zostana raczej na zawsze blad absu i poduszek, adaptacje przepustnicy robi sie tak jak w instrukcji rosstech?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
http://www.vag-com.pl/index.php?mod=site&id=9" onclick="window.open(this.href);return false;
wszystko opisane
wszystko opisane
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości