MK4 AKL vs B5 FL AVB
MK4 AKL vs B5 FL AVB
Droga z Mrągowa na Olsztyn. Jadę swoim Golfem (AKL, 101 KM/145 Nm). Siada mi na zderzak Passat B5 FL Variant, jeszcze nie wiedziałem co się kroi. Zaczyna się droga dwupasmowa, ja kontynuuję jazdę prawym pasem, Passat wskakuje na lewy i daje ognia, bo widzę w lusterku za nim chmurę dymu. Zredukowałem z 5 na 3, 130 km/h, odległość między nami się nie zmienia, wciąż jedzie obok, ale nie zrównał się ze mną. 140 km/h, wrzucam 4 i dalej ognia, Passat bardzo powoli zaczyna się ze mną równać, lekko mnie dochodzi, jedziemy już 160, wrzucam 5, bardzo delikatnie wysuwam się do przodu, ale za chwilę Passat jeszcze wolniej się ze mną znów wyrównuje, jedziemy praktycznie lustro w lustro. Doszliśmy łeb w łeb do 180 km/h, odpuściłem bo zaczynał się dosyć długi łuk i było trochę mokro, więc nie chciałem dalej ryzykować. Passat mnie wtedy wyprzedził, wtedy zobaczyłem na klapie napis TDI z czerwonym I. Lecz za jakieś 100 m oderwała mu się osłona silnika i dostałem kamieniami po szybie. No i tak to się skończyło.
Zawsze byłem przekonany, że AKL ma równe szanse z tym silnikiem, bo Passat pomimo większego momentu ma cięższą budę. No i sprawdziło się.
Zawsze byłem przekonany, że AKL ma równe szanse z tym silnikiem, bo Passat pomimo większego momentu ma cięższą budę. No i sprawdziło się.
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
- Lokalizacja: Warszawa
MK4 AKL vs B5 FL AVB
Rozumiem, że utrudniłeś mu wyprzedzanie przyspieszając jak już zaczął manewr?
Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
- kwadrat
- Forum Master
- Posty: 1484
- Rejestracja: śr sty 17, 2007 19:36
- Lokalizacja: SC CzęstochoVWa
- Auto: 2x Golf
- Silnik: 2x +
MK4 AKL vs B5 FL AVB
Na moje skromne rozumowanie droga była dwupasmowa, więc w czym problem?peppa_814 pisze: ja kontynuuję jazdę prawym pasem, Passat wskakuje na lewy
Nikt nie jest samobójcą, żeby wyprzedzać po przeciwnym pasie do 180km/h, jadąc łeb w łeb z drugim samochodem
Mein grün GT(i) produziert in Wolfsburg
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
Golf II GTi 2.0 jest, Polo 9n 1.4 TDI było, Golf Plus II 2.0 TDI+ jest
MK4 AKL vs B5 FL AVB
Czytanie ze zrozumieniem.peppa_814 pisze:Zaczyna się droga dwupasmowa, ja kontynuuję jazdę prawym pasem, Passat wskakuje na lewy
Dokładnie. Poza tym raczej widać było, że gość chciał się ciąć, bo gdyby chciał jechać stale np 130 to nie goniłby mnie widząc, że przyspieszam albo odpuściłby pierwszy.kwadrat pisze:Nikt nie jest samobójcą, żeby wyprzedzać po przeciwnym pasie do 180km/h, jadąc łeb w łeb z drugim samochodem
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
- Lokalizacja: Warszawa
MK4 AKL vs B5 FL AVB
Nie wiem, mnie to mimo wszystko wkurza jak jadę swoim tempem, chcę wyprzedzić jakiegoś *#cenzura#* a on żyłuje swoje ostatnie kuce żebym go tylko nie wyprzedził... Czym zmusza mnie do przyspieszenia ponad to co chcę
Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
MK4 AKL vs B5 FL AVB
Mi też sią tak parę razy zdarzyło... Muszę być bardziej kulturalny na drodze... w sensie widzę, że goście, szczególnie z BMW siadają mi na zderzak zaczyna się 2 pasmówa - jadę dalej prawym a on kierunek na lewo... i jakoś z reguły on się zaczyna cofać!!!
- krzysiek1606
- Użytkownik
- Posty: 273
- Rejestracja: pn lis 21, 2011 13:44
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: MK4 AKL vs B5 FL AVB
i co szyba do wymiany?peppa_814 pisze:Droga z Mrągowa na Olsztyn. Jadę swoim Golfem (AKL, 101 KM/145 Nm). Siada mi na zderzak Passat B5 FL Variant, jeszcze nie wiedziałem co się kroi. Zaczyna się droga dwupasmowa, ja kontynuuję jazdę prawym pasem, Passat wskakuje na lewy i daje ognia, bo widzę w lusterku za nim chmurę dymu. Zredukowałem z 5 na 3, 130 km/h, odległość między nami się nie zmienia, wciąż jedzie obok, ale nie zrównał się ze mną. 140 km/h, wrzucam 4 i dalej ognia, Passat bardzo powoli zaczyna się ze mną równać, lekko mnie dochodzi, jedziemy już 160, wrzucam 5, bardzo delikatnie wysuwam się do przodu, ale za chwilę Passat jeszcze wolniej się ze mną znów wyrównuje, jedziemy praktycznie lustro w lustro. Doszliśmy łeb w łeb do 180 km/h, odpuściłem bo zaczynał się dosyć długi łuk i było trochę mokro, więc nie chciałem dalej ryzykować. Passat mnie wtedy wyprzedził, wtedy zobaczyłem na klapie napis TDI z czerwonym I. Lecz za jakieś 100 m oderwała mu się osłona silnika i dostałem kamieniami po szybie. No i tak to się skończyło.
Zawsze byłem przekonany, że AKL ma równe szanse z tym silnikiem, bo Passat pomimo większego momentu ma cięższą budę. No i sprawdziło się.
krzysiek.[audi a4 b5 avant +++ ]
246HP-472NM [ soft by spanky ]
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW
246HP-472NM [ soft by spanky ]
oferuje czyszczenie turbin , przerobke turbin GTB na podcisnienie , uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych , uklady wydechowe z kwasiaka i instalacje fmic
tel. 608370238 TURBO-SPAW
MK4 AKL vs B5 FL AVB
co do przyspieszania podczas wyprzedzania,,
jade sobie autostradą a tu gosc jedzie sobie superb 140km/h lewym pasem,, mruglem mu raz a ten zamiast zjechac to ogien az mu dymek poszedl.. no to ja ogien i dalej mu mrugam.. przytrzymal mnie tak pare sek. i zjechal nie odpuszczajac gazu... wytlumaczcie o co chodzi takim baranom?? oczywiscie go ciachlem,, to automatycznie zhamowal..
jade sobie autostradą a tu gosc jedzie sobie superb 140km/h lewym pasem,, mruglem mu raz a ten zamiast zjechac to ogien az mu dymek poszedl.. no to ja ogien i dalej mu mrugam.. przytrzymal mnie tak pare sek. i zjechal nie odpuszczajac gazu... wytlumaczcie o co chodzi takim baranom?? oczywiscie go ciachlem,, to automatycznie zhamowal..
moje GTI ~~~~> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=439807
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
- Lokalizacja: Warszawa
MK4 AKL vs B5 FL AVB
No bo to idiota który myśli że jak ma 130 czy nawet 200KM pod maską to już jest kozak... A obecnie prawda jest taka, że trzeba mieć naprawdę mocne auto żeby stawać że wszystkim co się rusza
Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
MK4 AKL vs B5 FL AVB
Zacytuje inny z Twoich postów w tym dziale, bo idealnie tu pasuje:
monopolowy pisze: Czułem że dostanę baty ale co to za frajda startować tylko z tymi z którymi można wygrać
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
- Lokalizacja: Warszawa
MK4 AKL vs B5 FL AVB
Startować tak, ale nie utrudniać komuś jazdę. Staram się nie ścigać "na złość" innym, utrudniając wyprzedzanie czy nie wpuszczając na pas. Jazda autostradą w PL właśnie tak wygląda, wyprzedzasz swoim tempem, lecisz 150-160 lewym pasem na tempomacie i ZAWSZE się trafi typ który postanawia przyspieszyć. Mija mnie, ja się chowam za nim, on zwalnia, ja na lewy i tak w koło Macieju
Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
MK4 AKL vs B5 FL AVB
Zależy jak na to spojrzymy. Jeśli jako jazda lewym pasem to oczywiście będzie to utrudnianie, ba należy się za to mandat.
Tyle, że od momentu jak wcisnął on gaz do dechy to utrudnianie przestało być poniekąd utrudnianiem. Chcieli się ścigać to się ścignęli
Tyle, że od momentu jak wcisnął on gaz do dechy to utrudnianie przestało być poniekąd utrudnianiem. Chcieli się ścigać to się ścignęli
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: pt gru 12, 2008 00:20
- Lokalizacja: Warszawa
MK4 AKL vs B5 FL AVB
Ostatnia moja jazda na autostradzie do Włocławka. Wyprzedzam lewym pasem, jadę spokojnie (bo więcej nie muszę) 140, mijam srebrną Fabię. Gość na mnie patrzy i chyba redukuje, bo przestaję go wyprzedzać. Dodaję delikatnie gazu, gość chyba idzie pełnym pędem bo lecimy razem 150km/h obok siebie... wkurzam się, wbijam IV, przy 180km/h gość już sporo został, wbijam się na prawy, zwalniam do 140 po czym... srebrna fabia mija mnie lewym, zmienia na prawy i zwalnia do swojego "starego" tempa (ok. 120)... Gdzie sens i logika? *#cenzura#* można dostać
Moja golfina:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=367797
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
MK4 AKL vs B5 FL AVB
małe zejście z tematu...
Niedawno jechałem od strony Poznania na Świecko...przepisowe 140km/h na tempomacie, czasami przyspieszałem jak wyprzedzając zajmowałem lewy pas a widzę w lusterku że ktoś chce jechać szybciej...przyspieszałem, koniec wyprzedzania, prawy pas, noga z gazu i dalej na tempomacie. Doganiam typa...wyprzedzam, za chwilę on mnie wyprzedza po czym zwalnia i znowu muszę go wyprzedzić...za chwilę gość na lewy pas i poszedł do przodu, uciekł z zasięgu wzroku, przejechałem ze 3-4km i znowu gościa doganiam...i wyprzedzam. 7 razy gościa wyprzedzałem na odcinku może 40km...jadąc cały czas równo na tempomacie
Niedawno jechałem od strony Poznania na Świecko...przepisowe 140km/h na tempomacie, czasami przyspieszałem jak wyprzedzając zajmowałem lewy pas a widzę w lusterku że ktoś chce jechać szybciej...przyspieszałem, koniec wyprzedzania, prawy pas, noga z gazu i dalej na tempomacie. Doganiam typa...wyprzedzam, za chwilę on mnie wyprzedza po czym zwalnia i znowu muszę go wyprzedzić...za chwilę gość na lewy pas i poszedł do przodu, uciekł z zasięgu wzroku, przejechałem ze 3-4km i znowu gościa doganiam...i wyprzedzam. 7 razy gościa wyprzedzałem na odcinku może 40km...jadąc cały czas równo na tempomacie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości