110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami
Witam.
Wiec tak zakupiłem toledo 1l z afn na swap do mojej jetty mk2.Śilniczek pracował bardzo dobrze przed rozebraniem zrobiłem nim około 600km bez zastrzeżeń przy swapie zmieniłem oryginalny intercooler na intercooler ze scenica przed zderzak.Przed założeniem wymyłem ten icek benzyna ekstrakcyjna i zaczęły się schody.Samochod przy odpaleniu dusi sie jak by swoimi spalinami jeśli ściągnę gumowy łącznik przy egr to odpali lecz nie raguje na gaz i bardzo mocno z tamtąd dymi czarnym dymem. po około 2 minutach pracy na wolnych obrotach ustaje dym mozna zalozyc intercooler i dziala normalnie. Po zaslepieniu egr samochod chwile pochodził zgasł i nie mógł odpalić.Wiec wyciagnołem zaslepke odpala ale dalej jest to samo.Ja rozkładam rece moze ktos ma jakies pomysły Do tematu dołacze film kiepska jakosc ale dźwięk jest ok samochod dziwnie pracuje i raguje na dodawanie gazu : " onclick="window.open(this.href);return false;
Wiec tak zakupiłem toledo 1l z afn na swap do mojej jetty mk2.Śilniczek pracował bardzo dobrze przed rozebraniem zrobiłem nim około 600km bez zastrzeżeń przy swapie zmieniłem oryginalny intercooler na intercooler ze scenica przed zderzak.Przed założeniem wymyłem ten icek benzyna ekstrakcyjna i zaczęły się schody.Samochod przy odpaleniu dusi sie jak by swoimi spalinami jeśli ściągnę gumowy łącznik przy egr to odpali lecz nie raguje na gaz i bardzo mocno z tamtąd dymi czarnym dymem. po około 2 minutach pracy na wolnych obrotach ustaje dym mozna zalozyc intercooler i dziala normalnie. Po zaslepieniu egr samochod chwile pochodził zgasł i nie mógł odpalić.Wiec wyciagnołem zaslepke odpala ale dalej jest to samo.Ja rozkładam rece moze ktos ma jakies pomysły Do tematu dołacze film kiepska jakosc ale dźwięk jest ok samochod dziwnie pracuje i raguje na dodawanie gazu : " onclick="window.open(this.href);return false;
110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami
Podpinałeś ORI IC ? by wyeliminować ten ze Scenica ?
Kolega też kiedyś tak ładnie przemył IC w B5 FL - ,że auto nie chciało jechać ...
Drobne kanały zatkały się idealnie syfem i tyle ,,,
Dopiero długie moczenie w chemii mu pomogło ...
Kolega też kiedyś tak ładnie przemył IC w B5 FL - ,że auto nie chciało jechać ...
Drobne kanały zatkały się idealnie syfem i tyle ,,,
Dopiero długie moczenie w chemii mu pomogło ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami
Jak na mój słuch,a mam dobry,wychodzi na to,że problem leży po stronie ustawienia rozrządu lub samego kąta wtrysku-zbyt późnego,dlatego źle pali i dusi się.
Rozrząd zmieniałeś przy swapie?
Rozrząd zmieniałeś przy swapie?
110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami
Michał_1977, kolego nic nie zmienialem jedynie icka jesli go troche pokatujesz zaczyna chodzic normalnie i wchodzi normalnie na obroty.moze syf z icka ze scenika zawalil kolektor dolotowy ?
Haki, nie podlaczalem ori icka
Haki, nie podlaczalem ori icka
- palio
- _
- Posty: 2897
- Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
- Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
- Auto: Ford Mondeo MK3
- Silnik: 2.0
- Kontakt:
110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami
bartekkk1, może i głupio to zabrzmi - wysuszyłeś IC zanim go założyłeś?
110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami
Tak icek byl plukany a potem stal okolo 2 dni czyli powinno odparowac ale wyglada na to ze caly suf z niego nagar z oleju nasaczony benzyna ekstrakcujna polecial do kolektora ssacego i dlatego przy probie odpalenia na zimnym nie moze zlapac a gdy sciagne gume przy egr to leci gesty czarny dym
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami
Zawieszony zawór EGRbartekkk1 pisze:a gdy sciagne gume przy egr to leci gesty czarny dym
Zaślep dziada przy kolektorze wydechowym i próbuj
110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami
Na zaslepionym egr chwile pochodzil i potem go tak jak by dostawilo i zgasł i bardzo ciezko krecil rozrusznikiem i niemogl zapalic wiec wyciagnołem blaszke zapala ale dalej to samo
110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami
Być może błahe spostrzeżenie ale to tylko moja sugestia. Problem może być po stronie wydechu np. zasyfiony katalizator lub zapchany tłumik, Zbyt duże ciśnienie spalin może powodować duszenie się silnika i po odpaleniu EGR puszcza zbyt dużo spalin do dolotu dławiąc silnik a gdy zaślepiłeś EGR to spaliny nie miały się gdzie wydostać i zdusiły silnik.
Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km
110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami
Kat zrobil out wzamian jest wspawana rura troszke mniejsza srednica lecz tp chyba by nie robilo az takiej roznicy reszta tlumikow nie jest jeszcze zalozona
110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami
czyli mam rozumieć że tłumika żadnego niema jeszcze i jest przelot ? czy że nie założyłeś jeszcze nowego tłumika ale jest stary ?
Jeżeli jest stary to zobacz jak zachowują się spaliny wychodzące z tłumika .
Jeżeli jest stary to zobacz jak zachowują się spaliny wychodzące z tłumika .
Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km
110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami
a turbo nie wyciągałeś ?
miałem taki przypadek w ASV że uszczelka kolektora wydechowego była odwrotnie założona i przytykała gniazda wydechowe w głowicy silnik się dusił nie miał mocy dym był czarny i bardzo gryzący w oczy
miałem taki przypadek w ASV że uszczelka kolektora wydechowego była odwrotnie założona i przytykała gniazda wydechowe w głowicy silnik się dusił nie miał mocy dym był czarny i bardzo gryzący w oczy
Audi A4 1.9 TDi BKE + 145km
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
110 Afn Cięzko Pali dusi sie swoimi spalinami
Czytam i czytam i widzę,że wszystko z zewnątrz jest O.K,więc jeszcze raz wspomnę o rozrządzie-sprawdź na wszelki wypadek czy wszystko jest na znakach,tylko musisz zdjęć pokrywę zaworów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 195 gości