zawór na wężu nagrzewnicy

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

niuniek112
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr lip 02, 2014 17:23

zawór na wężu nagrzewnicy

Post autor: niuniek112 » pt sty 02, 2015 09:07

Witam co to za zawór na wężu dochodzącym do nagrzewnicy jest to zawór sterowany ciśnieniowo nie mogę nigdzie znaleść info na ten temat i czy on może mieć coś wspólnego z ogrzewaniem



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

zawór na wężu nagrzewnicy

Post autor: waski1 » pt sty 02, 2015 11:32

Czemu nie napisałeś pełnych danych auta?
W/g katalogu układ chłodzenia silnika APF nie posiada żadnego zaworu.
Jeśli masz coś zamontowane, jakiś zawór to proponuje zrobić fotkę będzie nam łatwiej coś więcej powiedzieć w tej kwestii.



niuniek112
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr lip 02, 2014 17:23

zawór na wężu nagrzewnicy

Post autor: niuniek112 » pt sty 02, 2015 12:30

Obrazek

Obrazek
bardzo proszę mało widoczne ale zaznaczyłem na czerwono



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

zawór na wężu nagrzewnicy

Post autor: waski1 » pt sty 02, 2015 12:43

Najprawdopodobniej chodzi ci o siłownik zmiennej długości kolektora ssącego.Czy jest ten siłownik połączony w jakiś sposób z przewodami od nagrzewnicy?



niuniek112
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: śr lip 02, 2014 17:23

zawór na wężu nagrzewnicy

Post autor: niuniek112 » pt sty 02, 2015 12:49

tak znalazłem w googlach zawór podciśnieniowy płynu chłodniczego ale niby nie występuje w golfach
podłączony do rury nagrzewnicy i wychodzi wężyk do czujnika ciśnienia



parholot
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: czw mar 31, 2011 20:36

zawór na wężu nagrzewnicy

Post autor: parholot » pt sty 02, 2015 23:01

Jest to zawór sterowany podciśnieniem przez sterownik ogrzewania (klmatronik), dochodzi do niego 1 mały wężyk jak go odepniesz wtedy zawór jest otwarty i nagrzewnica grzeje. Jak chcesz to delikatnie możesz go rozebrać z obudowy i zobaczysz małą dźwignie poruszaną przez siłownik podciśnieniowy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości