[mk3] Problem z silnikiem krokowym i sondom lambda silnik 2L
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk3] Problem z silnikiem krokowym i sondom lambda silnik 2L
Witam mam problem niewiem co jest po odłączeniu silnika krokowego auto nadal chodzi tosamo z sądom lambda a niepowinno silnik 2.0 8v 2E ???Pomocy
Po odłączeniu silnika krokowego na wolnych obrotach auto powinno zgasnąć tosamo z sądą lambda brak jakiejkolwiek reakcji . zprawdzałem na innym ałcie z tymsamym silnikiem ????
[ Dodano: Wto Wrz 19, 2006 11:56 ]
Acha 1.8 to nie pełny wtrysk , a silnik 2.0 2E nadal montowane w oktawkach PS.(niebądz taki Miodek to nie jest forum dla poliglotów)
[ Dodano: Wto Wrz 19, 2006 11:56 ]
Acha 1.8 to nie pełny wtrysk , a silnik 2.0 2E nadal montowane w oktawkach PS.(niebądz taki Miodek to nie jest forum dla poliglotów)
Bzdura. Nie ma powodu dla którego miał by zgasnąć o ile nie ma mrozu, silnik nie jest zimny a krokowiec ustawiony tak że minimalnie otwiera przepustnice. Nawet na mrozie i zimnym silniku by nie zgasł jeśli wyciągnoł byś wtyczke gdy krokowiec był ustawiony odpowiednio dla zimnego silnika. Silnik krokowy to nic innego jak odpowiednik ssania.lenek5 pisze:Po odłączeniu silnika krokowego na wolnych obrotach auto powinno zgasnąć
No chyba sprawdzałeś skoro tak piszes, mnie się o to nie pytajtosamo z sądą lambda brak jakiejkolwiek reakcji . zprawdzałem na innym ałcie z tymsamym silnikiem ????
A po odpięciu lambdy przejdzie po pewnym czasie na tryb awaryjny ale silnik będzie normalnie działał. Może mieć ciut podwyższone obroty ale to też nie jest reguła.
Twój silnik być lepszy a mój być gorszy, rozumiemAcha 1.8 to nie pełny wtrysk , a silnik 2.0 2E nadal montowane w oktawkach
Mówimy tu o zasadach pisowni na poziomie wczesnej szkoły podstawowej, Miodka bym w to nie mieszał. To jest analfabetyzm więc sie nie oburzaj że nazywa się rzeczy po imieniu.PS.(niebądz taki Miodek to nie jest forum dla poliglotów)
=-Pinhead-=
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 321 gości