Problem z temperaturą silnika po wymianie licznika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z temperaturą silnika po wymianie licznika
Jeśli założyłem temat w złym dziale to bardzo przepraszam ale wydaje mi się, że to dobry dział
Problem polega na tym, że odkąd wymieniłem stary licznik VDO bez obrotomierza na licznik Motokraft z obrotomierzem, temperatura jaka pokazuję owy licznik nie przekracza 80 stopni. Zmienił się także dystans rozgrzewania auta, na starym liczniku osiagał temp 90 stopni predzej niż 80 przy nowym liczniku, różnicę widzę także w ogrzewaniu, na max ciepłym nie jest już taki gorący nawiew jak był przed zmiana licznika. Czy jest wgl możliwe aby wymiana licznika tyle zmieniła?
Dodam, że na postoju samochód potrafi rozgrzać się do 90 stopni po czym temp. opada do 80 albo nawet poniżej troszke, przy starym liczniku na postoju temp. wzrastała do 100 stopni po czym spadała do 90. Wraz z tym wszystkim na korku wlewu oleju zaczęło pokazywać się masełko, tak jakby silnik był niedogrzany.
To chyba tyle co zaobserwowałem..silnik to 1.4ABD + LPG
Z góry dziękuję za pomoc
Problem polega na tym, że odkąd wymieniłem stary licznik VDO bez obrotomierza na licznik Motokraft z obrotomierzem, temperatura jaka pokazuję owy licznik nie przekracza 80 stopni. Zmienił się także dystans rozgrzewania auta, na starym liczniku osiagał temp 90 stopni predzej niż 80 przy nowym liczniku, różnicę widzę także w ogrzewaniu, na max ciepłym nie jest już taki gorący nawiew jak był przed zmiana licznika. Czy jest wgl możliwe aby wymiana licznika tyle zmieniła?
Dodam, że na postoju samochód potrafi rozgrzać się do 90 stopni po czym temp. opada do 80 albo nawet poniżej troszke, przy starym liczniku na postoju temp. wzrastała do 100 stopni po czym spadała do 90. Wraz z tym wszystkim na korku wlewu oleju zaczęło pokazywać się masełko, tak jakby silnik był niedogrzany.
To chyba tyle co zaobserwowałem..silnik to 1.4ABD + LPG
Z góry dziękuję za pomoc
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2830
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Problem z temperaturą silnika po wymianie licznika
wymień termostat ,podlącz pod vaga i sprawdź jaka temp. jest na blacie ,a jaką widzi ecu
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Problem z temperaturą silnika po wymianie licznika
Tak jak kolega wyżej pisze jeszcze upewnij się czy model z tym licznikiem co teraz masz nowy założony ma taki sam czujnik temperatury cieczy
Pozdrawiam powodzenia
Pozdrawiam powodzenia
Re: Problem z temperaturą silnika po wymianie licznika
ok dzięki wielkie za radę, zacznę od termostatu ale pod vaga nie podepnę, bo nie mam takiej możliwości ;/bioly05011 pisze:wymień termostat ,podlącz pod vaga i sprawdź jaka temp. jest na blacie ,a jaką widzi ecu
a jak to można sprawdzić? wyciągając licznik na szrocie kierowałem się tylko skalą prędkościomierza...JARGUT pisze:Tak jak kolega wyżej pisze jeszcze upewnij się czy model z tym licznikiem co teraz masz nowy założony ma taki sam czujnik temperatury cieczy
Pozdrawiam powodzenia
Problem z temperaturą silnika po wymianie licznika
każdy licznik ma ten sam czujnik temperatury nie ma, że do VDO inny a do Monometera inne :v
Problem z temperaturą silnika po wymianie licznika
zatem pozostało mi wymienić termostat i szukać warsztatu gdzie podepna mi golfa pod vaga, dzieki za odpowiedzi
Problem z temperaturą silnika po wymianie licznika
dziś zauważyłem, że dolny wąż nawet po przejechaniu 15km jest ciągle zimny, wniosek = termostat się nie otwiera. Poczekałem po pracy az silnik ostygnie i poszedłem sprawdzic czy termostat otworzy się na postoju, no i stojąc w miejscu z odpalonym silnikiem dolny wąż zaczął się robić coraz cieplejszy a temp na liczniku pokazala troszke ponad 90 stopni i włączył sie wentylator. Może ta niska temp. podczas jazdy nie jest spowodowana termostatem tylko czujnik jest wadliwy?
Silnik jest na 100% niedogrzany, bo nie ubywa plynu chlodniczego a masła pod korkiem wlewu oleju przybywa z dnia na dzien coraz wiecej...
Silnik jest na 100% niedogrzany, bo nie ubywa plynu chlodniczego a masła pod korkiem wlewu oleju przybywa z dnia na dzien coraz wiecej...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości