Stuki dudnienie po wciśnięciu sprzęgła.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Stuki dudnienie po wciśnięciu sprzęgła.
nie wiem jak w w VR ale mam kolo od 1Z w piwnicy wiec moge cyknac fotke co i jak Zreszta takich kol pare na forum pchnąłem wiec tez kilka w reku mialem i niekotrzy moga potwierdzic ze ten wiecniec to nie do zwalenia jest mlotem ot tak sobie. Tu musialo byc cos majstrowane przy tym kole od 1Z. Po co i na co to nie wiem ale pewnie by odwrocic wieniec. Czasami przy tym odwracaniu troszke nie pasuja te kolki z otworami i wiem z ekolega musial jeden otworek nieco podpilowac by naszlo to w koncu.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Stuki dudnienie po wciśnięciu sprzęgła.
Widzę właśnie ze wieniec jest osobno sciągnięty tak jak u kolegi Waski1 czyli rozumiem ze koło takie ma być dlatego są długie śruby mocujące docisk które odrazu skręcaja docisk i wieniec do koła zamachowego. Trochę dziwne rozwiazanie, oglądałem zdjęcia w sieci i tez niektóre maja mozliwość ściagnięcia wieńca.
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Stuki dudnienie po wciśnięciu sprzęgła.
viewtopic.php?t=255771" onclick="window.open(this.href);return false;
Przeczytałem i takie koło zakupiłem koło ściagnięte z 1z numer sie zgadza taki jest na moim kole pytanie jest własnie o ten wieniec czy tak ma byc czy po prostu jest nie tak cos z nim. Nikt nie zwrócił uwagi na ten element a po prostu putam bo montowałem duzo koł zamachowych i nie spotkałem sie z takim rozwiazaniem. Elementy beda sztywno osadzone spaść nie spadną z tego wzgledu ze są kołki ustalające 3 szt dodatkowo docisk jest skręcany 6 srubami długimi poprzez wieniec do koła zamachowego.
Przeczytałem i takie koło zakupiłem koło ściagnięte z 1z numer sie zgadza taki jest na moim kole pytanie jest własnie o ten wieniec czy tak ma byc czy po prostu jest nie tak cos z nim. Nikt nie zwrócił uwagi na ten element a po prostu putam bo montowałem duzo koł zamachowych i nie spotkałem sie z takim rozwiazaniem. Elementy beda sztywno osadzone spaść nie spadną z tego wzgledu ze są kołki ustalające 3 szt dodatkowo docisk jest skręcany 6 srubami długimi poprzez wieniec do koła zamachowego.
Stuki dudnienie po wciśnięciu sprzęgła.
Koło od vr właśnie jest takie samo wizualnie jak moje o numerze 037 105 273C i pytam własnie o ten wieniec czy jest on luzno osadzony bo mozna go ściągnąc czy powinien byc osadzany na goraco?
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Stuki dudnienie po wciśnięciu sprzęgła.
Wygląda że tak ,ma być.Ja jeździłem na takim kole i mój golf vr 6 jeździ do dzisiaj.marzio1 pisze:pytanie jest własnie o ten wieniec czy tak ma byc czy po prostu jest nie tak cos z nim
Stuki dudnienie po wciśnięciu sprzęgła.
nie nei ma byc. Zaraz ci zrobie fotke mojego kola. Ten wieneic trzeba dobrze podgrzac palnikiem w kolo by zeszlo. Kiedys z ojcem t robilem w innym kole. Swoje zreszta tez probowalem sciagnac i mam taki palnik pistoletowy na kartridze i co. jade w kolo i lipa. To trzeba zdrowo podgrzac. Jelsi juz bys chcial to kolo wykozystac to choc punktowo to musisz pospawac ale raczje w wielu punktach. Oczewiscie wywazyc tez bo bedzie masakra.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Stuki dudnienie po wciśnięciu sprzęgła.
Ok dzieki chciałem właśnie zeby ktos to potwierdził ze po prostu tak ten wieniec jest osadzony.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości