Swap hamulcy z 239 na 256

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Karol1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw maja 06, 2010 22:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Swap hamulcy z 239 na 256

Post autor: Karol1988 » czw lip 10, 2014 17:18

Wtam,przymierzam się do swapu hamulcy na 256mm w golfie II,zestaw bedzie pochodzil z passata tdi. Co będzie mi potrzebne?
Na pewno piasty,zaciski,jarzma. Pytanie czy potrzebne będzie mi cos jeszcze? Np. wachacze od innego Vaga i inne sworznie do piast?
Przy okazji zmieniac tez serwo na większe czy na moim z 1.6 Pn ten zestaw bedzie hamował tak jak powinien?

Z góry dziekuje za odpowiedz.



Karol1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw maja 06, 2010 22:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Swap hamulcy z 239 na 256

Post autor: Karol1988 » śr sie 06, 2014 23:01

Nadal oczekuje odpowiedzi na pytania :P



Awatar użytkownika
Crayzol
Forum Master
Forum Master
Posty: 1296
Rejestracja: czw kwie 08, 2010 20:47
Lokalizacja: Krosno

Swap hamulcy z 239 na 256

Post autor: Crayzol » śr sie 20, 2014 16:32

musisz zmierzyć sworznie wahaczy bo były grubsze i cieńsze, weź duże serwo i pompę hamulcową 22mm


Mój Crayzolowy golf GT viewtopic.php?f=87&t=454903

MOJE AUKCJE !! http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=5370146

Mnóstwo części do mk2, mk3 seat ibiza cordoba, toledo, polo, passat b3 coś potrzebujesz? zapytaj na PW

ABF - Ale Będzie Frajda :D
Nie trąb bo jadę na glebie ! Zaraz podłogę sobie rozj**ię

kopytko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: wt wrz 23, 2008 13:24
Lokalizacja: Modrzewie

Swap hamulcy z 239 na 256

Post autor: kopytko » czw sie 21, 2014 07:37

Dodatkowo potrzebujesz zwrotnice, 239 mają część jarzma (mocowanie klocków) na zwrotnicy a 256 mają całkowicie osobne jarzmo przykręcane do zwrotnicy.


Obrazek

Karol1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw maja 06, 2010 22:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Swap hamulcy z 239 na 256

Post autor: Karol1988 » ndz sie 24, 2014 21:29

Będe miał kompletne zwrotnice z pasata 1.8 tdi z jarzmami i zaciskami.
Co do pompy i serwa 22mm,od czego będzie to pasowało?



Awatar użytkownika
Crayzol
Forum Master
Forum Master
Posty: 1296
Rejestracja: czw kwie 08, 2010 20:47
Lokalizacja: Krosno

Swap hamulcy z 239 na 256

Post autor: Crayzol » pn sie 25, 2014 21:59

serwo:
golf II jetta a2 passat b3 seat toledo mk1
a pompa hamulcowa to albo passat b3 albo audi 80 tam w prawie każdym była pompa 22mm


Mój Crayzolowy golf GT viewtopic.php?f=87&t=454903

MOJE AUKCJE !! http://allegro.pl/listing/user/listing. ... id=5370146

Mnóstwo części do mk2, mk3 seat ibiza cordoba, toledo, polo, passat b3 coś potrzebujesz? zapytaj na PW

ABF - Ale Będzie Frajda :D
Nie trąb bo jadę na glebie ! Zaraz podłogę sobie rozj**ię

robercik10
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: sob sie 16, 2014 19:43

Swap hamulcy z 239 na 256

Post autor: robercik10 » wt paź 07, 2014 08:04

podłącze sie do tematu i zapytam czy kompletna zwrotnica z mcpersonem z passata 1,9 tdi podejdzie do golfa 3?



Karol1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw maja 06, 2010 22:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Swap hamulcy z 239 na 256

Post autor: Karol1988 » sob gru 13, 2014 20:58

A powiedzcie mi jak to jest ze swapem hamowania z golfa 4 Gti na 280mm,piasty z całą reszta podejda pod amorki z mk2 czy tez je trzeba wymieniać?
Jak wachacze w tym się mają zostaja z mk 2 czy jakies od innego vaga?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Swap hamulcy z 239 na 256

Post autor: Michał_1977 » ndz gru 14, 2014 06:02

Karol1988 pisze:piasty z całą reszta podejda pod amorki z mk2
Nie podejdą. Z mk4 podejdą tylko tylne zaciski pod ori jarzma :bajer:
Zwracaj troszkę uwagę na pisownię. Co prawda nie jesteśmy Elektrodą gdzie za brak kropki nad "i" wylatuje się z hukiem,ale to gryzie w oczy :bajer:
Karol1988 pisze:hamulcy
Hamulców.
Karol1988 pisze:wachacze
Wahacze.
:pub:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Karol1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw maja 06, 2010 22:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Swap hamulcy z 239 na 256

Post autor: Karol1988 » ndz gru 14, 2014 17:53

Nad pisownią popracuje:) W takim razie możecie mi powiedzieć jak zrobic kowersje zawieszenia z 4 Gti do mk2 żeby to wszystko miało nogi i sens?
Łącznie z hamulcami,stabilizatorem itd?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Swap hamulcy z 239 na 256

Post autor: Michał_1977 » ndz gru 14, 2014 21:26

A zastanawiałeś się nad tym,że w mk4 powierzchnia piasty może mieć inne odsadzenie w stosunku do wahacza,kielich może być pod innym kątem i wyjdą cyrki,tzn. negatyw taki,że koło będzie prawie leżeć? To wszystko treba przemyśleć po swojemu,mieć oba auta koło siebie i mierzyć,mierzyć i jeszcze raz mierzyć.
To nie sztuka wywalić sałatę na części,a później się z nimi bujać....
Nie sądzę,by ktoś tutaj udzielił Ci jednoznacznej informacji,że podejdzie,bo chyba jesteś pierwszy,który o coś takiego pyta. Ja podobnego wątku nie widziałem,a przewaliłem kawał tego forum :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Karol1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw maja 06, 2010 22:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Swap hamulcy z 239 na 256

Post autor: Karol1988 » ndz gru 14, 2014 23:39

Z tym mierzeniem to masz rację,więc chyba dam sobie spokój i rozejże sie poprostu za piastami 5x100 od v'era i hamulcami do tego zestawu bo wtedy rozstaw zawieszenia sie nie zmieni bo przecież mk 4 jest szersze od mk 2 na zawiasie.
W sumie mozna by było dac poszerzenia na nadkola i wtedy po problemie.



Karol1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw maja 06, 2010 22:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Swap hamulcy z 239 na 256

Post autor: Karol1988 » czw gru 25, 2014 16:14

A jak mają się półosie napędowe czy te od vr'a będą pasowały do 1.6 Pn?



Karol1988
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: czw maja 06, 2010 22:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Swap hamulcy z 239 na 256

Post autor: Karol1988 » śr gru 31, 2014 17:09

Hamowanie od golfa 3 20 jahre podejdzie to do wachaczy z vr'a?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Układ Hamulcowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości