gładka klapa blee
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
gładka klapa blee
Przyznam szczerze znudził mi się już widok gładkich klap w golfikach.. nie zeby to było brzydkie ale już mało oryginalne.
Zobaczyłem w którymś z niemieckich pisemek ciekawszy pomysł - zwężenie od góry oryginalnego miejsce na rejestracje tak ze oryginalny plastik został usuniety a na rejestrację zostało tylko tyle miejsca zeby było widać literki (zmieniła się wysokość a nie szerokość tego miejsca). Mam zamiar zrobić cos takiego w swoim golfiku, ale nie wiem jak rozwiązać tą operację. Oświetlenie jakoś zrobię, najwyzej dam inną lampkę, ale co z zamkiem?? Elektromagnes?? czy co?? Nie chcę mieć dziury na kluczyk w klapie wolałbym otwierać ją z kabiny. Może ktoś ma pomysł jak to wszystko rozwiązac??
Zobaczyłem w którymś z niemieckich pisemek ciekawszy pomysł - zwężenie od góry oryginalnego miejsce na rejestracje tak ze oryginalny plastik został usuniety a na rejestrację zostało tylko tyle miejsca zeby było widać literki (zmieniła się wysokość a nie szerokość tego miejsca). Mam zamiar zrobić cos takiego w swoim golfiku, ale nie wiem jak rozwiązać tą operację. Oświetlenie jakoś zrobię, najwyzej dam inną lampkę, ale co z zamkiem?? Elektromagnes?? czy co?? Nie chcę mieć dziury na kluczyk w klapie wolałbym otwierać ją z kabiny. Może ktoś ma pomysł jak to wszystko rozwiązac??
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Re: gładka klapa blee
A moze linka jak w fso bylo?kacjen pisze:Nie chcę mieć dziury na kluczyk w klapie wolałbym otwierać ją z kabiny. Może ktoś ma pomysł jak to wszystko rozwiązac??
Pozdro
Gitner
klapa
cześc. wyrzuć plastik znad rejestracji, wspawaj wąski pasek z blachy ( myślę że dobrze by było zagiąć go podwójnie na zaginarce, miałbyś wtedy ładnie wyrobiony dół), szpachla, lakier itd , w klape zamontuj siłownik do otwierania drzwi ( teki o większej sile), połącz go przerobionym cięgnem z zamkiem, zamontuj przełącznik stykowy w desce i go podłącz ( jeśli wyrzucasz wycieraczke to wykorzystaj przewody od nich). powinno działać. pozdr
- king66
- Użytkownik
- Posty: 252
- Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
- Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
- Kontakt:
a zastanawial sie ktos nadtym aby np zrobic gladka klape owszem bez plastiku i zamka...
tyle ze zamiast typowego szpachlowania i blachy wrzucic gruba plekse i zostawic tablice rejestracyjna tak jest oryginalnie schowana pod pleksa oswietlenie po bokach tablicy wstawic
....tak jakby po amerykansku
koncepcja jest...
napewno oryginalna
pozdro
jak mi cos odbije to pomysle nad realizacja
tyle ze zamiast typowego szpachlowania i blachy wrzucic gruba plekse i zostawic tablice rejestracyjna tak jest oryginalnie schowana pod pleksa oswietlenie po bokach tablicy wstawic
....tak jakby po amerykansku
koncepcja jest...
napewno oryginalna
pozdro
jak mi cos odbije to pomysle nad realizacja
tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Ja mam gladka klape fotki sa tutaj http://www.mk2g60.prv.pl
Otwieram ja na przycisk z cokpitu fajny efekt a zastosowalem silownik z centralki pozdro i powodzenia w przerobkach
Otwieram ja na przycisk z cokpitu fajny efekt a zastosowalem silownik z centralki pozdro i powodzenia w przerobkach
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
Fajowo by wyglądało tylko jeden manament pleksy strasznie się rysze i po jakimś czasie wyglądałoby . Można by użyć takiego twardego tworzywa z którego robione są reflektory. Pomysł naprawdę niezłyking66 pisze:a zastanawial sie ktos nadtym aby np zrobic gladka klape owszem bez plastiku i zamka...
tyle ze zamiast typowego szpachlowania i blachy wrzucic gruba plekse i zostawic tablice rejestracyjna tak jest oryginalnie schowana pod pleksa oswietlenie po bokach tablicy wstawic
....tak jakby po amerykansku
koncepcja jest...
napewno oryginalna
pozdro
jak mi cos odbije to pomysle nad realizacja
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=47926]>>MOJA BYŁA LALECZKA<<[/url]
[url=http://avatars.jurko.net][img]http://img1.jurko.net/avatar_14129.jpg[/img][/url]
www.konstel.webs.com
[url=http://avatars.jurko.net][img]http://img1.jurko.net/avatar_14129.jpg[/img][/url]
www.konstel.webs.com
-
- Kalinowa Mad Driver
- Posty: 580
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 23:09
- Lokalizacja: Radzionków
- Kontakt:
fajne masz klameczki mozesz cos o nich napisac?? ile kosztuje taka przerobka, jak sie to robi i co tam jest uzyte???Apsik pisze:Ja mam gladka klape fotki sa tutaj http://www.mk2g60.prv.pl
Otwieram ja na przycisk z cokpitu fajny efekt a zastosowalem silownik z centralki pozdro i powodzenia w przerobkach
wogole to zapraszam do tego watku http://vwgolf.pl/forum/viewtopic.php?p=67012#67012 i podzielenie sie uwagami.
pzdr
Klub Miłośników Fiata Pandy www.pandaclubpolska.pl
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Co do kosztu przerobki na klamki z Audi to niestety pojecia nie mam (moj brat zalatwil mi 2 zapasowki z niemieckiego szrotu za 10euro)
Ale co ro przerobki to narazie ci nieco napisze (bo moje mimo iz jak kupowalem woz juz byly to nie byly zamontowane i musialem to sam wykombinowac - mialem tylko wspawane te formy w drzwi), a za jakies 2h wrzuce rysunek
Wiec tak: do zamku od gory gdzie jest ten ruchomy element co odpowiada za otwieranie drzwi dospawalem kawalek malego plaskownika (1cm x 3cm) z dziurka 3mm na koncu i wygialem go przy samym zamku do poziomu - teraz juz jak naciskalem na koniec tego wygietego plaskownika to zamek reagowal i sie otwieral. Potem zamontowalem klamke i ona ma tam takie mocowanie na cos co przypomina cienki pret wiec wzialem szpryche i odpowiednio wygialem tak ze glowka byla przy zamku a drugi koniec przeprowadzilem przez te dziurke w tym plaskowniku. Widzac ze to powinno dzialac rozmontowalem uklad i poskladalem to jeszcze raz + poprawki w gieciach, a na tym kawalku szprychy zamontowalem blokade i teraz juz gdy podnosilem klamke na zewnatrz - mechanizm (od wewnatrz) pchal szpryche w dol, ta z kolei posiadajac te blokade pchala ten maly plaskowniczek i zamek sie otwieral
Troche zakrecone ale zabieram sie do rysowania. i juz niedlugo bedzie rysunek
Ale co ro przerobki to narazie ci nieco napisze (bo moje mimo iz jak kupowalem woz juz byly to nie byly zamontowane i musialem to sam wykombinowac - mialem tylko wspawane te formy w drzwi), a za jakies 2h wrzuce rysunek
Wiec tak: do zamku od gory gdzie jest ten ruchomy element co odpowiada za otwieranie drzwi dospawalem kawalek malego plaskownika (1cm x 3cm) z dziurka 3mm na koncu i wygialem go przy samym zamku do poziomu - teraz juz jak naciskalem na koniec tego wygietego plaskownika to zamek reagowal i sie otwieral. Potem zamontowalem klamke i ona ma tam takie mocowanie na cos co przypomina cienki pret wiec wzialem szpryche i odpowiednio wygialem tak ze glowka byla przy zamku a drugi koniec przeprowadzilem przez te dziurke w tym plaskowniku. Widzac ze to powinno dzialac rozmontowalem uklad i poskladalem to jeszcze raz + poprawki w gieciach, a na tym kawalku szprychy zamontowalem blokade i teraz juz gdy podnosilem klamke na zewnatrz - mechanizm (od wewnatrz) pchal szpryche w dol, ta z kolei posiadajac te blokade pchala ten maly plaskowniczek i zamek sie otwieral
Troche zakrecone ale zabieram sie do rysowania. i juz niedlugo bedzie rysunek
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 261 gości