Sprężarka klimatyzacji vw golf IV 1.9tdi
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Sprężarka klimatyzacji vw golf IV 1.9tdi
Witam czy ktoś posiada jakieś materiały jak rozbiera się sprężarkę lub regenerował już sobie (zatartą)?
Z góry dzięki za info.
Z góry dzięki za info.
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Sprężarka klimatyzacji vw golf IV 1.9tdi
Filozofii w rozebraniu szczególnej nie ma.Jeżeli jednak uległ zatarciu to raczej złom.
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Re: Sprężarka klimatyzacji vw golf IV 1.9tdi
Ładne słowo regeneracja.W tym roku klient dostarczył sprężarkę po regeneracji z allegro i została zamontowana i po 10 minutach wymontowana gdyż kompresor nie był szczelny.Zaraz Ci wkleję fotkę kompresora zatartego i sam ocenisz czy chciałbyś go mieć w aucie po REGENERACJI.kiper86 pisze:Niby to regenerują jakoś, tylko pytanie jak?
https://picasaweb.google.com/1165013789 ... directlink" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony wt gru 23, 2014 20:58 przez waski1, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprężarka klimatyzacji vw golf IV 1.9tdi
Regeneracja a regeneracja to samo można powiedzieć o maglownicach wymieniają uszczelnienie i to wszystko a kasują szkoda gadać.
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Re: Sprężarka klimatyzacji vw golf IV 1.9tdi
No właśnie tak jest.kiper86 pisze:Regeneracja a regeneracja to samo można powiedzieć o maglownicach wymieniają uszczelnienie i to wszystko a kasują szkoda gadać.
Sprężarka klimatyzacji vw golf IV 1.9tdi
na ale Panowie - można kupić używkę np z angola z dobrego źródła za 250-300zł, nówkę za więcej albo regenerować w zakładzie co dają gwarancję. Wolny wybór. Ja jedynie do regenerowanego turbo w pewnym dla mnie źródle jedynie jestem przekonany. A jeden z fachowych warsztatów mi zamontował kompresor klimy i nabił kiedyś klimę nie dodając oleju. Więc od tej pory montuję sam, a nabijam w zaprzyjaźnionym sprawdzonym miejscu.
Teraz wracajac do pytania w pierwszym poście - wszystko zależy co uległo uszkodzeniu. To jak z głowica - wieziesz do planowania i spolerowania zaworów i gniazd a dowiadujesz się że 8 zaworów jest wypalonych i do wymiany. Masz uszkodzony kompresor to wypadałoby go rozebrać i zobaczyć ile elementów jest do wymiany i jaki jest koszt tych częsci. Co by naprawa (wartość) nie dobiła do ceny nowego
Teraz wracajac do pytania w pierwszym poście - wszystko zależy co uległo uszkodzeniu. To jak z głowica - wieziesz do planowania i spolerowania zaworów i gniazd a dowiadujesz się że 8 zaworów jest wypalonych i do wymiany. Masz uszkodzony kompresor to wypadałoby go rozebrać i zobaczyć ile elementów jest do wymiany i jaki jest koszt tych częsci. Co by naprawa (wartość) nie dobiła do ceny nowego
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Sprężarka klimatyzacji vw golf IV 1.9tdi
Z zatartą spręzarką w warunkach garażowych sobie nie poradzisz niestety jeżeli chcesz to zrobic dobrze.
W praktyce po zatarciu do dalszego użycia nadaje się przednia pokrywa sprężarki i tylna, plus ewentualnie zespół zaworowy. Główne elementy robocze po zatarciu (wał plus tłoki i cylinder) nie będą trzymac tolernacji wymiarowej i kształtu...
Sama spręzarka SD7V16 pod względem konstrukcyjnym jest prosta, jednakże sam montaż wymaga już chociażby specjalnych narzędzi np. do montażu uszczelniacza czy wyregulowania luzu wzdłużnego na wale. Jeżeli masz Zexela to nawet nie ma co próbowac naprawiac.
Tutaj link jak wyglada sprężarka po Regeneracji (gdzie pracuję):
http://www.lucasee.com/da/shop/product/ACP107/27075" onclick="window.open(this.href);return false;
W praktyce po zatarciu do dalszego użycia nadaje się przednia pokrywa sprężarki i tylna, plus ewentualnie zespół zaworowy. Główne elementy robocze po zatarciu (wał plus tłoki i cylinder) nie będą trzymac tolernacji wymiarowej i kształtu...
Sama spręzarka SD7V16 pod względem konstrukcyjnym jest prosta, jednakże sam montaż wymaga już chociażby specjalnych narzędzi np. do montażu uszczelniacza czy wyregulowania luzu wzdłużnego na wale. Jeżeli masz Zexela to nawet nie ma co próbowac naprawiac.
Tutaj link jak wyglada sprężarka po Regeneracji (gdzie pracuję):
http://www.lucasee.com/da/shop/product/ACP107/27075" onclick="window.open(this.href);return false;
Regeneracja sprężarek klimatyzacji samochodowej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości