Jak już koniecznie chcesz benzyne i VW to w mk6 masz 1.6 102 konie. Ja bym wolał kupić passata, tam masz 1.6 i 2.0 fsi które są bez porównania lepsze od 1.4 z turbem.Rafal_77 pisze:To, który silnik benzynowy o podobnej mocy wybrać, żeby nie było problemów?kw pisze:Partie są może i różne, ale ilość błędów konstrukcyjnych w tym silniku (planowane postarzanie produktu jak kto woli) jest tak przerażająca, że nie ma czego brać, zwłaszcza że golf 6 to raczej początek produkcji tego silnika, więc liczba problemów jest masakryczna - pękające tłoki, nagar, padające łańcuchy rozrządu.Rafal_77 pisze:Witam,
zastanawiam się na zakupem Golfa 6 z silnikiem benzynowym 1.4 (122KM), ale czytałem, że są problemy z tymi silnikami. Czy ktoś może odpowiedzieć czy rzeczywiście z tymi silnikami jest, aż tak źle, czy może są jakieś partie silników, które się nie psują?
Dzięki za odpowiedzi.
***Kupujemy używany samochód - informacje pytania, porady***
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Passat za bardzo mi się nie podoba. Wracając do silników Golfa to podobno w 2012 roku poprawili te usterki, czy to prawda? Czy silniki są rzeczywiście mniej awaryjne?kw pisze:Jak już koniecznie chcesz benzyne i VW to w mk6 masz 1.6 102 konie. Ja bym wolał kupić passata, tam masz 1.6 i 2.0 fsi które są bez porównania lepsze od 1.4 z turbem.Rafal_77 pisze:Witam,
zastanawiam się na zakupem Golfa 6 z silnikiem benzynowym 1.4 (122KM), ale czytałem, że są problemy z tymi silnikami. Czy ktoś może odpowiedzieć czy rzeczywiście z tymi silnikami jest, aż tak źle, czy może są jakieś partie silników, które się nie psują?
Dzięki za odpowiedzi.
- kw
- Forum Master
- Posty: 1336
- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: BMW 330i
- Silnik: B48
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Jeśli interesują Cię tylko silniki (wiesz jak sprawdzić czy auto nie było bite) to we w miarę nowych samochodach odpuść sobie jednostki z łańcuchem rozrządu. Łańcuch w aucie z 2012 roku potrafi wytrzymać mniej niż pasek w starych autach, a że nikt tego nie wymienia to strzela i papa. Dodatkowo auto z nowoczesnym silnikiem warto kupić polskie salonowe i takie, które nie było serwisowane zgodnie z zaleceniami producenta, który zaleca wymianę oleju co 30tys (a mądry użytkownik wymienia co 15tys)Rafal_77 pisze:Passat za bardzo mi się nie podoba. Wracając do silników Golfa to podobno w 2012 roku poprawili te usterki, czy to prawda? Czy silniki są rzeczywiście mniej awaryjne?kw pisze:Jak już koniecznie chcesz benzyne i VW to w mk6 masz 1.6 102 konie. Ja bym wolał kupić passata, tam masz 1.6 i 2.0 fsi które są bez porównania lepsze od 1.4 z turbem.Rafal_77 pisze:Witam,
zastanawiam się na zakupem Golfa 6 z silnikiem benzynowym 1.4 (122KM), ale czytałem, że są problemy z tymi silnikami. Czy ktoś może odpowiedzieć czy rzeczywiście z tymi silnikami jest, aż tak źle, czy może są jakieś partie silników, które się nie psują?
Dzięki za odpowiedzi.
Było: Polo 86c2f 1.0 LPG
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
kw pisze:Jeśli interesują Cię tylko silniki (wiesz jak sprawdzić czy auto nie było bite) to we w miarę nowych samochodach odpuść sobie jednostki z łańcuchem rozrządu. Łańcuch w aucie z 2012 roku potrafi wytrzymać mniej niż pasek w starych autach, a że nikt tego nie wymienia to strzela i papa. Dodatkowo auto z nowoczesnym silnikiem warto kupić polskie salonowe i takie, które nie było serwisowane zgodnie z zaleceniami producenta, który zaleca wymianę oleju co 30tys (a mądry użytkownik wymienia co 15tys)kw pisze:Passat za bardzo mi się nie podoba. Wracając do silników Golfa to podobno w 2012 roku poprawili te usterki, czy to prawda? Czy silniki są rzeczywiście mniej awaryjne?Rafal_77 pisze:Witam,
zastanawiam się na zakupem Golfa 6 z silnikiem benzynowym 1.4 (122KM), ale czytałem, że są problemy z tymi silnikami. Czy ktoś może odpowiedzieć czy rzeczywiście z tymi silnikami jest, aż tak źle, czy może są jakieś partie silników, które się nie psują?
Jak już koniecznie chcesz benzyne i VW to w mk6 masz 1.6 102 konie. Ja bym wolał kupić passata, tam masz 1.6 i 2.0 fsi które są bez porównania lepsze od 1.4 z turbem.
Zastanawia mnie jedna rzecz, od kilku lat Golf jest jednym z najczęściej sprzedawanych aut w Polsce i Europie to skoro te silniki są takie awaryjne to czemu ludzie kupują te auta?
Wracając do tematu to które obecnie auta są najmniej awaryjne?
- herbu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2356
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
StareRafal_77 pisze:Wracając do tematu to które obecnie auta są najmniej awaryjne?
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
te z prosto z salonu na gwarancji
TOLEDO ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=562978" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
czasem i te są zawodne.markk pisze:te z prosto z salonu na gwarancji
Chroni cię tylko gwarancja ale też nie zawsze.
Wiele razy o tym było, że nowe samochody robione są już na takim etapie że do niczego potem się nie będą nadawać a naprawa nie będzie opłacalna.
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Witam wszystkich. Potrzebuję pomocy przy kupnie golfa IV. Niestety nigdy takiego nie miałem, więc nie mam pojęcia o typowych usterkach/miejscach których należy się przyjrzeć i o tym jaki silnik wybrać. Zależy mi na silniku w benzynie+lpg, jak najbardziej niezawodnym i w razie czego dość tanim w naprawie. Budżet na samochód(nadwozie 5d) to 10 tys. zł.
Powoli wertuję sobie ten temat, ale ciężko ogarnąć 150 stron, więc liczę na pomoc
Powoli wertuję sobie ten temat, ale ciężko ogarnąć 150 stron, więc liczę na pomoc
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
W czasach internetów opinie jakie się rozprzestrzeniają nie koniecznie oddają prawdziwy obraz sytuacji.Rafal_77 pisze:Zastanawia mnie jedna rzecz, od kilku lat Golf jest jednym z najczęściej sprzedawanych aut w Polsce i Europie to skoro te silniki są takie awaryjne to czemu ludzie kupują te auta?
Wracając do tematu to które obecnie auta są najmniej awaryjne?
- herbu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2356
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Szukaj zadbanego egzemplarza z silnikiem 1.6 8V (101KM) lub 2.0 8V (116KM) - oba idealnie współpracują z LPG, są tanie w utrzymaniu, naprawach, a części do nich są dostępne wszędzie, od ręki i jakości jakiej potrzebujesz - od taniej chińszczyzny za grosze po zamienniki niekiedy przewyższające jakością oryginały, również w przystępnych cenach.nanab pisze:Zależy mi na silniku w benzynie+lpg, jak najbardziej niezawodnym i w razie czego dość tanim w naprawie. Budżet na samochód(nadwozie 5d) to 10 tys. zł.
Rocznikiem się nie kieruj - choć wiadomo, że ze względów psychologicznych, najlepiej by było kupić coś >2000 roku. Ale może być ciężko o znalezienie zadbanego egzemplarza w założonej kwocie, dlatego sugeruję poszukać czegoś dobrego, bez względu na wiek, bo nie ma wielkiej różnicy czy auto ma 14 lat, czy 17
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Dzięki, więc będę szukał 1.6 lub 2.0 8V. Na co jeszcze zwrócić szczególną uwagę? Jakie są typowe usterki tych silników, no i typowe usterki całego samochodu, słabe punkty blach itd.?
Re: ***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
czy naprawdę trudno przeglądnąć kilkanaście stron do tyłu tego tematu ? żeby się dowiedzieć ? czytanie nie boli.nanab pisze:Dzięki, więc będę szukał 1.6 lub 2.0 8V. Na co jeszcze zwrócić szczególną uwagę? Jakie są typowe usterki tych silników, no i typowe usterki całego samochodu, słabe punkty blach itd.?
- herbu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2356
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Generalnie, jak na dzisiejsze standardy, można już powiedzieć, że auto jest bardzo solidne. Usterkowość z wiekiem, na tle rywali, jest bardzo niska, słabych punktów też nie ma.nanab pisze:Dzięki, więc będę szukał 1.6 lub 2.0 8V. Na co jeszcze zwrócić szczególną uwagę? Jakie są typowe usterki tych silników, no i typowe usterki całego samochodu, słabe punkty blach itd.?
Jedyne powtarzalne problemy, to falujące obroty w 1.6 (winna zazwyczaj brudna przepustnica - pomaga czyszczenie) oraz zużycie oleju w 2.0 - ale tym bym się nie przejmował. Trzeba co jakiś czas sprawdzić stan i dolać co nieco. Ale to też nie reguła, bo miałem ten silnik i nie brał oleju wcale. Ale ponoć większość bierze. Problem z tym silnikiem jest taki, że nie ma ich za dużo w ogłoszeniach.
Blacharsko Golf po latach prezentuje najwyższy poziom, z gnijącymi poprzednikami nie ma już nic wspólnego. Oczywiście o ile mowa o bezwypadkowym egzemplarzu.
Czasami zastrajkować może czujnik stopu - wymiana to 5 minut, a koszt 40 zł.
Wycierają się plastiki wnętrza. Wygląda to mało estetycznie, ale w jeździe nie przeszkadza.
Jedyna poważna usterka, jaka może wyniknąć, to problemy ze skrzynią biegów, powodowane, przez wadliwe nity. Choć ja i wielu znajomych jeździliśmy i jeździmy tymi autami i nikt z tym problemów nie miał. Ale ponoć może wystąpić.
***Kupujemy samochód - informacje, pytania, porady***
Witajcie
Szczerze jeszcze błądzę po forum i nie wiem gdzie moje zapytanie umieścić ale może tutaj ktoś pomoże ??
Mam zapytanie odnośnie Golfa 7 , kupuję auto dla żony, po czasie poszukiwań zostały na placu boju tylko dwie wybrane sztuki obie 1.4 122PS Highline obie dodatkowo z pakietami business i zimowym z tym że jedna w cenie 73K ma 17" Dijony a co za tym idzie sportowy zawias etc, plus alcantarę i ledy do jazdy dziennej Basic,-kolor zwykła czerń(lakier spec czarny bodajże).
A druga ma felgi Dover 16", zwykłe zawieszenie, ale za to Ledy do jazdy dziennej w wersji Top, plus lakier perłowy czarny, fotele ergo active podgrzewane-kierowcy z masażem, ta kosztuje 74k pln.
I teraz którą wybrać, szczerze dużą wagę przywiązuję do ledów, sam posiadając A5 SB nie wyobrażam sobie auta bez nich ,ale może w golfie nie jest to taką ujmą zwłaszcza że te ledy Top są tylko z przodu.
Dodatkowo wolałbym zawieszenie sportowe i felgi 17"(opcja pierwsza) zamiast 16" w opcji drugiej ale ta z kolei ma fotele ergo active- chyba bardziej mi się podobają, szczerze mam niezłą zagwózdkę , bo gdyby ten tańszy miał te ledy to bym się nad nim nie zastanawiał.
Z drugiej strony to normalne zawieszenie nie jest chyba takie złe, a felgi 17" chyba łatwiej wymienić niż światła ledowe. no i jestem w kropce, co robić, ??
Będę wdzięczny za wszelkie porady i wskazówki ...
Szczerze jeszcze błądzę po forum i nie wiem gdzie moje zapytanie umieścić ale może tutaj ktoś pomoże ??
Mam zapytanie odnośnie Golfa 7 , kupuję auto dla żony, po czasie poszukiwań zostały na placu boju tylko dwie wybrane sztuki obie 1.4 122PS Highline obie dodatkowo z pakietami business i zimowym z tym że jedna w cenie 73K ma 17" Dijony a co za tym idzie sportowy zawias etc, plus alcantarę i ledy do jazdy dziennej Basic,-kolor zwykła czerń(lakier spec czarny bodajże).
A druga ma felgi Dover 16", zwykłe zawieszenie, ale za to Ledy do jazdy dziennej w wersji Top, plus lakier perłowy czarny, fotele ergo active podgrzewane-kierowcy z masażem, ta kosztuje 74k pln.
I teraz którą wybrać, szczerze dużą wagę przywiązuję do ledów, sam posiadając A5 SB nie wyobrażam sobie auta bez nich ,ale może w golfie nie jest to taką ujmą zwłaszcza że te ledy Top są tylko z przodu.
Dodatkowo wolałbym zawieszenie sportowe i felgi 17"(opcja pierwsza) zamiast 16" w opcji drugiej ale ta z kolei ma fotele ergo active- chyba bardziej mi się podobają, szczerze mam niezłą zagwózdkę , bo gdyby ten tańszy miał te ledy to bym się nad nim nie zastanawiał.
Z drugiej strony to normalne zawieszenie nie jest chyba takie złe, a felgi 17" chyba łatwiej wymienić niż światła ledowe. no i jestem w kropce, co robić, ??
Będę wdzięczny za wszelkie porady i wskazówki ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości