Różnica silników AFN
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10573
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: Różnica silników AFN
nie wiem czy to prawda ale słyszałem że ASV jest lepszy, że ma mocniejszy słupek, wydajniejszą pompę, wtryski i turbosprężarkę ale oczywiście nie będę się sprzeczał ze specjalistami
- 21Golfista21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 717
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
- Lokalizacja: Strzelin
Re: Różnica silników AFN
Witam, podpowie ktoś czy dół z silnika z PD podejdzie mi do bloku 1Z? lub może sam blok jest taki sam?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Różnica silników AFN
Całkiem inna konstrukcja silnika,nic nie podejdzie21Golfista21 pisze:Witam, podpowie ktoś czy dół z silnika z PD podejdzie mi do bloku 1Z? lub może sam blok jest taki sam?
- stefano189
- Gadatliwa bestia
- Posty: 789
- Rejestracja: śr gru 15, 2010 15:15
- Lokalizacja: Gliwice
Różnica silników AFN
21Golfista21 pisze:Witam, podpowie ktoś czy dół z silnika z PD podejdzie mi do bloku 1Z?
Spasuje na 100% doł z dowolnego PD z czapką z nowszych VP ( ASV, AHF, ALH ). 1Z nie podejdzie, bo ma inne szerokości panewek, inne jest mocowanie czujnika położenia wału.
MK3 bon jovi TDI + FMIC + heble R32 + 280 mm rear + 216-tki + VKLR + kolektor SDI+ 051C + "11 mm"
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
WYNIK = --- PS / --- Nm
LINK do mojego mk3 --->> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=462883
Zapraszam --> https://www.facebook.com/asostefan" onclick="window.open(this.href);return false;
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Różnica silników AFN
ja w asv miałem turbine taką jak w afn vnt15 ,w alh tak samo vnt 15 wiec to byly ori suszarki do tych silników
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Różnica silników AFN
VW_seller, tylko jest jeden szczegół,otóż ASV,ALH mają suszarki zespolone z kolektorem,a AFN nie
Różnica silników AFN
stefano189, dobrze prawi. Jeśli chce się zbudować naprawdę mocnego VP TDI to można złożyć taką hybrydę. Natomiast jeśli pomodzić w granicach rozsądku to w nowszych konstrukcjach ( ASV, ALH i AHF) korby potrafią się giąć, natomiast w starszych sprawdzonych 1Z, AHU, AFN to zjawisko raczej nie występuje.
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Re: Różnica silników AFN
ano chyba ,że takMichał_1977 pisze:VW_seller, tylko jest jeden szczegół,otóż ASV,ALH mają suszarki zespolone z kolektorem,a AFN nie
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
Różnica silników AFN
ASV i AHF - no cóż. AHF ma pewny defekt, którego źródła nie można do tej pory jednoznacznie wyczuć - trzęsawki przy hamowaniu i dojeżdżaniu np. do świateł - temat obszerny na tym forum i jak na razie bez konkretnej diagnozy. ASV w zasadzie bez wad. ALH - niektórzy narzekają na nadmierne spalanie - ja nie i cieszę się, że go mam dlatego, że te silniki pracują najaksamitniej z gamy AHF, AGR i ASV mimo, że ASV jest praktycznie najnowszą jednostką z tych wymienionych a przecież to bliźniaki z odmiennymi wtryskiwaczami i sterownikami w ptzypdku AHF i ASV oraz osprzętem w przypadku AGR'a. Zanim kupiłem Golfa IV to miałem na uwadze silnik ARL bo był już montowany od 1999 roku ale niestety nie trafiłem - padło na G IV z silnikiem ALH i mimo, że ma tylko 90 KM ale za to turbo ze zmienną geometrią to byłem usatysfakcjonowany - nie chciałem AGR'a z turbo z WG.
Re: Różnica silników AFN
AFN z passata b5 ma na pewno inne mocowanie pompy wodnej. Idzie to przespawać.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Re: Różnica silników AFN
słupki sa takie same , tylko ten osprzet co do silnika przykrecony jest inny ,wiem bo taki silnik wsadzaliśmy do golfa III i wszystko to samo po za osprzetem ,wiskoza i inne głupoty.JABcok20 pisze:AFN z passata b5 ma na pewno inne mocowanie pompy wodnej. Idzie to przespawać.
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
Różnica silników AFN
VW_seller, W ALH była inna VNT15 niż w AFN. To że na obu turbosprężarkach pisze vnt15 to nie znaczy że są takie same. W ALH były 1749v - większe vnt15. Jest dużo wydajniejsza, dlatego afn +216 + chip robi 140KM-145KM a ALH +216+ chip = 145-155KM
Na sprzedaż turbo garrett gt1549s (WG)pod montaż w vw 1z na moce 150-160KM lub model na moc ok. 160-170KM. info priv
Na sprzedaż wałek 28E SDI i 28D- AAZ
Na sprzedaż wałek 28E SDI i 28D- AAZ
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Różnica silników AFN
nie tylko słupki silników się różnią ale równiez osprzęt ,np w golfie mk3 map sensor jest w ecu gdzie w paskach b5 map sensor jest juz na weżu oraz posiada zupełnie inny sterownik silnika inną przepływke chyba bosch-a z wkładem .w mk3 były jeszcze pierburgi . nie które róznią się też pompą wtryskową ale tylko dekielkiem od tłoczka dynamicznego kąta wtrysku oraz czasami mają inne flansze od turbo ale to detale .
nie zgodze się z tym , pompy szybciej padają(luz na wałku ,gorzej ustawic kąt wtrysku bo na fasolkach itp ) i jest problem z elektroniką tych silników gdzie w starym afn była jeszcze stara pompa .luzy na wału bywały rzadko i kąt wtrysku ustawić jest łatwo . ecu nie świrowało jak w tych asv.ahf gdzie po jakimś przebiegu trzeba robić korekte w programie żeby odpalał na ciepłym silniku . do tego miska stalowa i pokrywa zaworów stalowa ,gdzie w asv.ahf aluminiumarwam pisze:powiedziałbym że najbardziej udanymi są silniki ASV i AHF oraz pochodne
zależy z jakiego ,z paska b5 do mk3 golfa nie zbyt pasuje . z paska b4 seata toledo 1 cordoby 1 ibizy 1 pasuje p&p z leona na bank nie pasuje bo chyba nie było tam takiego silnika , słupki asv i ahf można wsadzić do afn-a po paru przeróbkach . jak mi sie coś przypomni do dopiszeadam.g pisze:Czy można zamontować silnik AFN z Passata do Golfa?
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 118 gości