Nie odpalający silnik

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Kubexx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz cze 09, 2013 19:58

Nie odpalający silnik

Post autor: Kubexx » ndz gru 14, 2014 16:19

ObrazekObrazek

Zdjęcia głowicy wieczorem, bo się okazało, że nie zrobiłem



Kubexx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz cze 09, 2013 19:58

Re: Nie odpalający silnik

Post autor: Kubexx » pn gru 15, 2014 08:14

A wiec zrobiłem próbę i zalałem do 2 i 3 cyl benzyny. Jakie było moje zdziwienie rano jak w 2 cyl było pusto a w 3 pełno benzyny... Nie wiem już co o tym myśleć



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Nie odpalający silnik

Post autor: waski1 » pn gru 15, 2014 09:06

Powiedz lepiej jak wypadł test głowicy.



Kubexx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz cze 09, 2013 19:58

Nie odpalający silnik

Post autor: Kubexx » pn gru 15, 2014 09:27

Głowica jedzie właśnie do szlifierni gdzie ja sprawdzą dokładnie



Kubexx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz cze 09, 2013 19:58

Nie odpalający silnik

Post autor: Kubexx » pn gru 15, 2014 16:10

No i już mam pierwsze info, że do wymiany są wszystkie prowadnice w zaworach wydechowych, w każdym cylindrze.
Ale czy to by mogło spowodować, że silnik nie chciał odpalić ?



Kubexx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz cze 09, 2013 19:58

Nie odpalający silnik

Post autor: Kubexx » czw gru 18, 2014 21:48

Nie wiem co teraz robić. Głowica wróciła juz zrobiona i niby można by już składać silnik, ale czy to ze po zalaniu benzyny do dwóch cyl z jednego ubyło, a z drugiego nie o czymś świadczy?



Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

Nie odpalający silnik

Post autor: pironet » czw gru 18, 2014 23:07

a co z głową ?czy w końcu wiesz co było przyczyną braku kompresji?Czy zawory były szczelne?


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

Kubexx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: ndz cze 09, 2013 19:58

Nie odpalający silnik

Post autor: Kubexx » czw gru 18, 2014 23:09

Wszystkie prowadnice zaworów wydechowych wymagały wymiany, podobno się nie domykały. No i ten zmieniony kolor tłoka, to też jest dziwne.



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8873
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Nie odpalający silnik

Post autor: marcin7x5 » pt gru 19, 2014 19:06

Skoro głowica jest zrobiona to sprawdź jeszcze ją na szczelność i składaj. Zmieniony kolor tłoka może świadczyć np. o lejącym wtrysku paliwa lub zwiększonej dawce paliwa na skutek mniejszej mocy z nieszczelnego cylindra - sterownik wtedy daje większą dawkę aby wyrównać moc.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości