Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » ndz gru 07, 2014 14:13

Czujnik sprzęgła-na cholere to ustrojstwo w AUQ 2003r? Niedawno mi sie posypał, zmostkowałem go, za dużo na zmostkowanym nie jezdziłem, są jakieś przeciwwskazania do jeżdżenia ze zmostkowanym na dłuższą mete?



gentki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lip 06, 2009 23:39
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: gentki » ndz gru 07, 2014 14:19

nie podłączysz tego i chyba żadnego wpływu nie będzie


[URL=https://matchnow.info] Girls in your city[/URL]

S.
Super eS.
Super eS.
Posty: 816
Rejestracja: wt gru 02, 2008 20:55
Lokalizacja: Santorini

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: S. » ndz gru 07, 2014 14:44

gentki pisze:nie podłączysz tego i chyba żadnego wpływu nie będzie
No własnie, czytałem że w TDI jakiś wpływ jest ;) Nie ma mnie za często w kraju, rzadko jeżdże moim autem więc ciężko mi stwierdzić po dłuższej przerwie czy silnik zachowuje sie innaczej ;)



kopytko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 201
Rejestracja: wt wrz 23, 2008 13:24
Lokalizacja: Modrzewie

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kopytko » ndz gru 07, 2014 20:08

a czy on nie służy tylko do resetowania tempomatu i wyłączenia trybu hamowania silnikiem?


Obrazek

gentki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lip 06, 2009 23:39
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: gentki » ndz gru 07, 2014 22:17

ja podłączałem auq też 2003 rok we wrześniu i poprostu to zostało wolne nic nie mostkowane itp ponieważ mk1 tempomatu nie ma. Problemów żadnych


[URL=https://matchnow.info] Girls in your city[/URL]

czaja86
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt kwie 17, 2012 20:57

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: czaja86 » pn gru 08, 2014 16:00

Odnośnie tych pomp zamiennych za walbro i bosch to testował już je ktoś?? Jak z żywotnością ??



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » pn gru 08, 2014 22:29

kolega ma tego epmana w/w i działa elegancko zamontowane w hondzie


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
_małyTM_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: czw lis 01, 2007 14:41
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: _małyTM_ » pt gru 12, 2014 18:39

co byście wybrali na moce ok 350km

0 280 158 117 "550ccm"
0 280 155 968 "440ccm" + regulator 4bar

no i jak z ich żywotnością?

pompę 044 montował ktoś w obudowie pod furką, czy raczej normalnie luzem?


!Nowe oryginalne części VAG!

Historie serwisowe VAG

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » pt gru 12, 2014 21:36

najlepiej 550 .
440 to wiesz byś miał mały zapas
gdy wkłada się wtryskiwacze które są przystosowane na 3 bary a ty walniesz 4 , to zmienia się ich czas wtrysku i może wystąpić zapętlanie , Polecam poczytac troszke


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
GregorzG60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 344
Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
Lokalizacja: podkarpacie

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: GregorzG60 » ndz gru 14, 2014 23:43

S. pisze:Czujnik sprzęgła-na cholere to ustrojstwo w AUQ 2003r? Niedawno mi sie posypał, zmostkowałem go, za dużo na zmostkowanym nie jezdziłem, są jakieś przeciwwskazania do jeżdżenia ze zmostkowanym na dłuższą mete?
zazwyczaj obroty nie spadają tak szybko jak powinny i sprzęgło dostaje po pupie.


http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF

Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » śr gru 24, 2014 16:31

po zrobionym swapie 1,8t do corrado, silnik ladnie pracuje, bdb przyspiesza, mam jedynie problem ze wskazaniem spalania chwilowego w mfa, na poczatku pokazywalo dobrze w okolicach 10-15 litrow, od kilku dni zaczelo mi swirowac spalanie, podczas jazdy ze stala predkoscia pokazuje w okolicach 20litrow, lekko wystraczy dodac gazu i wzrasta do 50-90litrow, tak samo jak puszcze gaz pokazuje ok 140litrow, na luzie 0,0 albo same kreski, co moze byc nie tak, w kompie brak beldow
srednie spalaie jakie pokazuje mfa w okoklicy 29litrow
silnik octavia aum, 01r, licznik ori skody can, angol



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » czw gru 25, 2014 11:46

sprawdź podciśenienie może ? bądź w liczniku ten MAP sie uszkodził ?


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Tomaszf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr gru 24, 2014 21:21

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Tomaszf » czw gru 25, 2014 13:30

Witam mam problem ze swoim passatem z silnikiem 1.8T kod silnika AEB . mianowicie chodzi mi o migającą kontrolkę ciśnienia oleju i nie działającym obrotomierzu czy na to z sobą jakiś związek ? Miał ktoś coś podobnego jaka może być przyczyna ?. dodam że w silniku nie słychać żadnych niepokojących dźwięków . proszę o pomoc



Awatar użytkownika
slawko333
Forum Master
Forum Master
Posty: 1539
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
Lokalizacja: leżajsk
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: slawko333 » pt gru 26, 2014 08:48

problem rozwiazany, wystarczylo przekodowac licznik na europe
musze jeszcze przeskalowac licznik pod opony z corrado, bo licznik zawyza, wiecie jak to obliczyc? z tego co wiem to jest 5 cyfra w kodowaniu licznika, tylko jaka cyfre tam wpisac?



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości