witam forumowiczów.
Mam pytanie , czy ktoś wymieniał może uszczelniacz na wałku ssącym w 1.8 t.Pod czujnikiem halla jest blaszka od której czujnik łapie impuls i nie mam pojęcia , czy ona ma jakieś nacięcie , czy klinik, który uniemożliwia złe ustawienie tej blaszki.Można to ściągnąć bez problemu czy trzeba to wcześniej poznaczyć.
impulsator 1.8 t 20v
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
impulsator 1.8 t 20v
Demontuj jest 1 położenie.tobii11 pisze:Można to ściągnąć bez problemu czy trzeba to wcześniej poznaczyć
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
impulsator 1.8 t 20v
W blaszce ząbek w wałku nacięcie.tobii11 pisze: jest tam nacięcię, które wchodzi w wałek?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości