Nie odpalający silnik
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Nie odpalający silnik
Witajcie
Wiem, że mój silnik 1.2 12v AZQ jest również w Polo I ibize, stąd mam nadzieję, że pomożecie mi odnaleźć źródło problemu.
Mam taki problem, auto nie odpala
-świece, cewki ok - iskra jest
-paliwo dochodzi - świece po wyciągnięciu mokre
-sprawdzone ciśnienia sprężania na 3 cylindrze ewidentnie za mało a na 1 i 2 za dużo ( 10,5 powinno być podobno)
Czy mógł przeskoczyć rozrząd ? czy ktoś tak miał ?
Dodaje zdjęcia, jeśli miał by ktoś foto przestawionego rozrządu w takim silniku prosił bym o wstawienie. Dzięki
Wiem, że mój silnik 1.2 12v AZQ jest również w Polo I ibize, stąd mam nadzieję, że pomożecie mi odnaleźć źródło problemu.
Mam taki problem, auto nie odpala
-świece, cewki ok - iskra jest
-paliwo dochodzi - świece po wyciągnięciu mokre
-sprawdzone ciśnienia sprężania na 3 cylindrze ewidentnie za mało a na 1 i 2 za dużo ( 10,5 powinno być podobno)
Czy mógł przeskoczyć rozrząd ? czy ktoś tak miał ?
Dodaje zdjęcia, jeśli miał by ktoś foto przestawionego rozrządu w takim silniku prosił bym o wstawienie. Dzięki
- sebastian1901
- Gadatliwa bestia
- Posty: 695
- Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
- Lokalizacja: CzęstochoVWa
- Auto: Octavia I 1.8T RS
- Silnik: AUQ
- Kontakt:
Re: Nie odpalający silnik
Witam.
Płynu nie ubywa ? Znajomy ostatnio tak miał w swoim aucie tyle że auto paliło. Był spadek ciśnienia na dwóch cylindrach okazało się że uszczelka strzeliła między nimi i było takie niskie ciśnienie. Z tego co wiem to te silniki są na łańcuchu.
Płynu nie ubywa ? Znajomy ostatnio tak miał w swoim aucie tyle że auto paliło. Był spadek ciśnienia na dwóch cylindrach okazało się że uszczelka strzeliła między nimi i było takie niskie ciśnienie. Z tego co wiem to te silniki są na łańcuchu.
Sebastian
Re: Nie odpalający silnik
Trudno mi powiedzieć, bo ok 3 miechy temu znalazłem delikatny wyciek przy chłodnicy ale na tyle mały, że dolewałem raz na 1,5 miecha płynu chłodniczego ( w okresie świąt miałem wszystko zrobić...)
Tak jest na łańcuchu i to tym felernym przeskakującym.
W tych silnikach wypalały się gniazda zaworów, a dodatkowo wyskakiwał mi błąd o nie trafieniu w zapłon na 1 i 3 cyl. . Myślałem, że ma to związek z falującymi obrotami podczas hamowania a czasem i odpalania, a więc zakupiłem wąż podciśnienia od serwa do kolektora, ale nie dane mi było spr czy to on powodował, bo tego samego dnia gdy go odbierałem, auto zdechło.
a podłączając teraz pod kompa wyrzuciło błąd o nr 16555 i żaden inny.
Tak jest na łańcuchu i to tym felernym przeskakującym.
W tych silnikach wypalały się gniazda zaworów, a dodatkowo wyskakiwał mi błąd o nie trafieniu w zapłon na 1 i 3 cyl. . Myślałem, że ma to związek z falującymi obrotami podczas hamowania a czasem i odpalania, a więc zakupiłem wąż podciśnienia od serwa do kolektora, ale nie dane mi było spr czy to on powodował, bo tego samego dnia gdy go odbierałem, auto zdechło.
a podłączając teraz pod kompa wyrzuciło błąd o nr 16555 i żaden inny.
Nie odpalający silnik
Wygląda że niestety dopadła i ciebie bolączka tych silników czyli przestawiony rozrząd na wskutek wyciągniętego łańcucha rozrządu.
Re: Nie odpalający silnik
Postanowiłem zdjąć pokrywę zaworów i zobaczyć jak to wygląda od środka. Wczoraj zrobiłem do tego pierwsze przymiarki i moim oczom ukazał się taki widok czy w tym silniku do pokrywy zaworów są przykręcone mostki ? Bo nie widzę innego wytłumaczenie po co tu tyle śrub.
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Re: Nie odpalający silnik
No prawdopodobnie rozbiorę, ale zastanawiam się czy nie wstawić nowego silnika zamiast ten naprawiać, bo dalej nie wiem skąd taka z kosmosu komprecha. Mam nadzieję, że okaże się to, po rozebraniu silnika.
Ktoś wie jakie konkretnie potrzeba tutaj blokady ? na wałki w sumie będzie nie potrzebna, ale na dół można by założyć.
Ktoś wie jakie konkretnie potrzeba tutaj blokady ? na wałki w sumie będzie nie potrzebna, ale na dół można by założyć.
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Nie odpalający silnik
Masz tu linkKubexx pisze:Ktoś wie jakie konkretnie potrzeba tutaj blokady
http://allegro.pl/blokady-rozrzadu-vw-1 ... 81769.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Co do kompresji to nie wiem co masz na myśli z kosmosu Komprecha?
Dane techniczne podają że ma mieć od 7 do 15 bar.Porażką u Ciebie jest cylinder który ma 7. Zbyt duża różnica w stosunku do pozostałych.
Nie odpalający silnik
Hmm trochę inne dane niż te które ja znalazłem. Możesz podać źródło ? Może być pomocne w przyszłości.
Dzięki za blokady
Dzięki za blokady
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Nie odpalający silnik
Może to co znalazłeś podaje tylko granice minimalną.Kubexx pisze:Hmm trochę inne dane niż te które ja znalazłem
Tak mogę jest to książka Auto data silniki benzynowe wydanie 2008.Kubexx pisze:Możesz podać źródło
Nie odpalający silnik
Pokrywa rozrządu zdjęta, ogólnie blokady weszły, więc rozrząd nie przeskoczył. Co mnie zdziwiło, nie ma tam znaków na zębatkach od wałków.
Zastanawiam się, od czego najlepiej zacząć rozpinać rozrząd ? bo w PDf jakich mam, jest to tak chaotycznie napisane, że można co najwyżej strzelać nad poprawną wersją.
Zastanawiam się, od czego najlepiej zacząć rozpinać rozrząd ? bo w PDf jakich mam, jest to tak chaotycznie napisane, że można co najwyżej strzelać nad poprawną wersją.
Nie odpalający silnik
czyli kolego góra pasuje z dołem ?pewnie zawór upaliło.
tu masz dane ,jesli nie sćiagniesz podaje email na pw to podesle
http://chomikuj.pl/pironet12/Dokumenty
tu masz dane ,jesli nie sćiagniesz podaje email na pw to podesle
http://chomikuj.pl/pironet12/Dokumenty
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Nie odpalający silnik
Dzięki, udało mi się dojść z rana do angielskiej wersji ,, sam naprawiam" i szybko się wyjaśniło jak to najłatwiej zrobić
Głowica zdjęta, uszczelka cała ( bdb stan tak nawiasem) 1 i 2 tłok lekko okopcone, 3 jak by miał zmieniony kolor. Jutro z rana wstawię zdjęcia.
Niestety na chwilę obecną dalej nie znam przyczyny utraty kompresji...
Głowica zdjęta, uszczelka cała ( bdb stan tak nawiasem) 1 i 2 tłok lekko okopcone, 3 jak by miał zmieniony kolor. Jutro z rana wstawię zdjęcia.
Niestety na chwilę obecną dalej nie znam przyczyny utraty kompresji...
Nie odpalający silnik
podesłałem ci linka z trzema dokumentami pdf regulacja ,sprawdzenie rozrzadu i montaż -demontaż łańcuchów rolkowych.Tłok pewnie jest wypłukany dla tego tak jak pisałem penie zawór.Ustaw głowicę i zalej zawory benz. lub rozpuszczalnikiem a wszystko się wyjaśni.
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości