Nowszy zamiennik głowicy AJM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wojti2001
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: czw lut 24, 2005 21:00
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Nowszy zamiennik głowicy AJM

Post autor: wojti2001 » czw gru 11, 2014 11:03

W związku z faktem, że w moim silniku mam już trochę wybite gniazd pompo wtryskiwacze i w związku z tym pompki się zapowietrzają (po długim postoju) mam pytanie z jakich silników nowszych mogę szukać głowicy ?? Ogólnie oglądałem już np. z silników BRS BLS BKC BXE BJB i wyglądają podobnie. Mogę kupować taką głowicę ?? Wałek rozrządu, popychacze i pompowtryski będą pasowały bez problemu ??

Pozdrawiam


MK IV AJM

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9266
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Nowszy zamiennik głowicy AJM

Post autor: wesol » czw gru 11, 2014 12:47

Te od silników z dpf mają inny wałek.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
wojti2001
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: czw lut 24, 2005 21:00
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Nowszy zamiennik głowicy AJM

Post autor: wojti2001 » czw gru 11, 2014 15:25

A czy mocowanie walka jest takie same, aby przelozyc walek z mojego silnika ??


MK IV AJM

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9266
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Nowszy zamiennik głowicy AJM

Post autor: wesol » czw gru 11, 2014 16:10

Z tego co wiem to tak. TO w zasadzie jak inne motorki w vagu sa mocno zamienne miedzy sobą. Glowice na 99% sa takei same. Roznica tylko w walku gdzie silnik mial dpf a jak nie mial to tez podpasuje taki walek.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Nowszy zamiennik głowicy AJM

Post autor: Detektor » czw gru 11, 2014 20:18

wesol pisze:Glowice na 99% sa takei same.
Głowice na 100% są takie same. wojti2001, śmiało możesz się interesować głowicami od tych silników.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
wojti2001
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: czw lut 24, 2005 21:00
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Nowszy zamiennik głowicy AJM

Post autor: wojti2001 » czw gru 11, 2014 21:26

A pompowtryskiwacze sa takie same jezeli chodzi o te slabe wersje (101, 105, 115KM) czy jednak kazde sie roznia i nie sa ze soba zamienne ?


MK IV AJM

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9266
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Nowszy zamiennik głowicy AJM

Post autor: wesol » czw gru 11, 2014 21:47

sa inne.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Detektor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: śr lis 18, 2009 16:40
Lokalizacja: Warszawa

Nowszy zamiennik głowicy AJM

Post autor: Detektor » pt gru 12, 2014 19:41

wojti2001 pisze:A pompowtryskiwacze sa takie same jezeli chodzi o te slabe wersje (101, 105, 115KM) czy jednak kazde sie roznia i nie sa ze soba zamienne ?
Kazdy jeden z tych silników ma swój odmienny dedykowany do danego silnika pompowtryskiwacz.
Ogólnie jeśli chodzi o całość to te pompki są zamienne ze sobą bo są identyczne jeśli chodzi o wygląd i wymiary
zewnętrzne. Wejście pod wtyczkę też jest identyczne. Teoretycznie można by było przerzucić pompki między
tymi silnikami ale to byłaby tylko niepotrzebna "rzeźba" , bo później trzeba by było grzebać w sofcie zeby auto
hulało normalnie. Jak dla mnie strata czasu. Jeśli chodzi o twoje pytanie jeszcze, to wszystkie te pompki różnią się
końcówkami przedewszystkim. Dlatego kazda jest dedykowana do innego silnika.


W zasadzie, w życiu można dojść do wszystkiego. Ale dojechać łatwiej.

Awatar użytkownika
wojti2001
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: czw lut 24, 2005 21:00
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Nowszy zamiennik głowicy AJM

Post autor: wojti2001 » pt gru 12, 2014 20:11

Dzis wykrecilem glowice z BXE anglik z przebiegiem 74tys km. Cena 300zl za kompletna glowice to duzo :] ?? Sprzedajac walek i pompki chyba wyjde na czysto przy wymianie swojej glowicy :)


MK IV AJM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 164 gości