AFT- walka trwa

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

matiszi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw kwie 03, 2014 15:24

AFT- walka trwa

Post autor: matiszi » ndz gru 07, 2014 13:41

Witam, was, szukam pomocy już wszędzie, bo większość osprzętu wymieniona a dalej ku*a

Pacjent silnik 1.6 8v AFT

Objawy
-czasami na zimnym nie chce zapalić, tzn załapie i zgaśnie, potem przy wciśniętym gazie zapali, ale trzeba go trzymać bo ma mega niskie obroty albo zgaśnie. Czasami zapali bez problemu i jest ok.
-duże spalanie, gazu ok 14l...
-przy dodawaniu i ujmowaniu gazu szarpie
-ubytki mocy, raz pojedzie raz muli
-czasami wolno schodzi z obrotów
-przy zmianie biegów, po wciśnięciu sprzęgła podbija obroty

i chyba tyle, co do wymienionych rzeczy;
-na nowe: palec, kopułka, kable, świece, sonda, wszystkie filtry, czujnik temp, termostat
-na używki(podmianki): cewka, przepływka, z 3 przepustnice, sterownik


Błędów jako tako brak


Ktoś walczył z tym "czułym" silnikiem? Prosił bym o sugestie, porady lub pomoc bo już mam go powoli dość



muchacc86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: czw paź 29, 2009 19:03
Lokalizacja: Kłodawa
Kontakt:

Re: AFT- walka trwa

Post autor: muchacc86 » ndz gru 07, 2014 17:15

kolego napisz więcej coś o LPG która to generacja?.. Czy gaz/benzyna tak samo się zachowuje....? zobacz czy ta gruszka przy kolektorze ssącym Ci działa... a może szwankują wtryski ? chyba ze ten regulator ciśnienia paliwa przed listwą coś strzeliło....za dużo pierdół ten silnik nie ma w diagnozie....

P.s jakbyś miał Ke-jetronic to wtedy byś mógł powiedzieć że masz dosyć a nie AFT choć



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

AFT- walka trwa

Post autor: rysiektr » ndz gru 07, 2014 21:46

rozrząd dobrze ustawiony? regulator ciśnienia paliwa ok?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

matiszi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw kwie 03, 2014 15:24

AFT- walka trwa

Post autor: matiszi » pn gru 08, 2014 04:23

Sekwencja - polroczna.
Gruszka dziala bo kupowalem.
Jak sprawdzic ten regulator cisnienia? I gdzie on jest?
Rozrzad raczej ok bo kreci do konca.
Gaz i benz raczej to samo.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

AFT- walka trwa

Post autor: rysiektr » pn gru 08, 2014 11:34

matiszi pisze:ak sprawdzic ten regulator cisnienia? I gdzie on jest?
na listwie wtryskowej, taki okrągły grzybek z doprowadzonym 1 przewodem do podciśnienia.

Obrazek

Najlepiej sprawdzić to na odpalonym silniku podłączając manometr na przewodach paliwowych.
Jak regulator ciśnienia będzie zabity na amen, na przykład pęknięta membrana to wtedy w przewodzie do podciśnienia będzie benzyna.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

matiszi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw kwie 03, 2014 15:24

AFT- walka trwa

Post autor: matiszi » pn gru 08, 2014 12:18

A wakuometrem da sie go sprqwdzic? Bo mam dostep



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

AFT- walka trwa

Post autor: rysiektr » pn gru 08, 2014 18:39

Wakuometr mierzy podcisnienie. A my musimy zmierzyc cisnienie.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

matiszi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw kwie 03, 2014 15:24

AFT- walka trwa

Post autor: matiszi » pn gru 08, 2014 21:30

Sprawdzone.dziala.



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

AFT- walka trwa

Post autor: rysiektr » pn gru 08, 2014 21:40

To jakie masz ciśnienie?
Na włączonym zapłonie, na wolnych obr, przy dodawaniu gazu i 10min po zgaszeniu?

Przekaźnik sterowania silnikiem przelutuj.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

matiszi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw kwie 03, 2014 15:24

AFT- walka trwa

Post autor: matiszi » pn gru 08, 2014 22:08

Przelutowany. Nr 30. A jakie to nawet nie wiem bo kolo mi sprawdzal. Glownie chodzi o palenie na zimnym. Bo potem jezdzi i pali git



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

AFT- walka trwa

Post autor: rysiektr » śr gru 10, 2014 00:09

A ten czujnik temp. to masz na pewno sprawny? VAGiem albo chociaż miernikiem go sprawdzałeś? Zakładam, że nie kupiłeś nowego w ASO tylko zamiennik a nimi to bywa różnie.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

matiszi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw kwie 03, 2014 15:24

AFT- walka trwa

Post autor: matiszi » śr gru 10, 2014 09:06

Sprawdzalem. I vagiem i miernikiem i dobrze pokazuje. Bo to tak jakby ssania nie bylo. Ale czujnik gdzies mam inny z golfa jeszcze to zapne zeby wisial na kilka dni i zobacze czy cos sie zmieni



danupl
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt lip 27, 2010 18:10
Lokalizacja: warszawa

Re: AFT- walka trwa

Post autor: danupl » ndz gru 14, 2014 21:47

Czy udało się rozwiązać problem?

U mnie też golf zaczął bardzo dużo palić do 3 tys/obr nie ma w ogóle siły a blisko 4 tys/obr dostaje powera jak nigdy idzie jak trzeba.

Dodam, że również mam silnik aft



matiszi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw kwie 03, 2014 15:24

AFT- walka trwa

Post autor: matiszi » pn gru 15, 2014 22:51

Tak jak pisalem na pw. U mnie takie dziury mam jak ustawoe zaplon za wczesny. Ale na lpg jest ok. No i glownie postaraj sie odczytac

Wracajac do mojeego tematu, pali juz ok chyba bo cieplej no i kapke mniej pali. ale reszta objawow dalej jest



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości