Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Czujnik sprzęgła-na cholere to ustrojstwo w AUQ 2003r? Niedawno mi sie posypał, zmostkowałem go, za dużo na zmostkowanym nie jezdziłem, są jakieś przeciwwskazania do jeżdżenia ze zmostkowanym na dłuższą mete?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
nie podłączysz tego i chyba żadnego wpływu nie będzie
[URL=https://matchnow.info] Girls in your city[/URL]
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
No własnie, czytałem że w TDI jakiś wpływ jest Nie ma mnie za często w kraju, rzadko jeżdże moim autem więc ciężko mi stwierdzić po dłuższej przerwie czy silnik zachowuje sie innaczejgentki pisze:nie podłączysz tego i chyba żadnego wpływu nie będzie
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
a czy on nie służy tylko do resetowania tempomatu i wyłączenia trybu hamowania silnikiem?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
ja podłączałem auq też 2003 rok we wrześniu i poprostu to zostało wolne nic nie mostkowane itp ponieważ mk1 tempomatu nie ma. Problemów żadnych
[URL=https://matchnow.info] Girls in your city[/URL]
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Odnośnie tych pomp zamiennych za walbro i bosch to testował już je ktoś?? Jak z żywotnością ??
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
kolega ma tego epmana w/w i działa elegancko zamontowane w hondzie
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
co byście wybrali na moce ok 350km
0 280 158 117 "550ccm"
0 280 155 968 "440ccm" + regulator 4bar
no i jak z ich żywotnością?
pompę 044 montował ktoś w obudowie pod furką, czy raczej normalnie luzem?
0 280 158 117 "550ccm"
0 280 155 968 "440ccm" + regulator 4bar
no i jak z ich żywotnością?
pompę 044 montował ktoś w obudowie pod furką, czy raczej normalnie luzem?
!Nowe oryginalne części VAG!
Historie serwisowe VAG
Historie serwisowe VAG
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
najlepiej 550 .
440 to wiesz byś miał mały zapas
gdy wkłada się wtryskiwacze które są przystosowane na 3 bary a ty walniesz 4 , to zmienia się ich czas wtrysku i może wystąpić zapętlanie , Polecam poczytac troszke
440 to wiesz byś miał mały zapas
gdy wkłada się wtryskiwacze które są przystosowane na 3 bary a ty walniesz 4 , to zmienia się ich czas wtrysku i może wystąpić zapętlanie , Polecam poczytac troszke
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- GregorzG60
- Użytkownik
- Posty: 344
- Rejestracja: pt lis 21, 2008 14:09
- Lokalizacja: podkarpacie
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
zazwyczaj obroty nie spadają tak szybko jak powinny i sprzęgło dostaje po pupie.S. pisze:Czujnik sprzęgła-na cholere to ustrojstwo w AUQ 2003r? Niedawno mi sie posypał, zmostkowałem go, za dużo na zmostkowanym nie jezdziłem, są jakieś przeciwwskazania do jeżdżenia ze zmostkowanym na dłuższą mete?
http://gregor10.pl Chiptuning Diagnostyka Hamownia DPF OFF
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
po zrobionym swapie 1,8t do corrado, silnik ladnie pracuje, bdb przyspiesza, mam jedynie problem ze wskazaniem spalania chwilowego w mfa, na poczatku pokazywalo dobrze w okolicach 10-15 litrow, od kilku dni zaczelo mi swirowac spalanie, podczas jazdy ze stala predkoscia pokazuje w okolicach 20litrow, lekko wystraczy dodac gazu i wzrasta do 50-90litrow, tak samo jak puszcze gaz pokazuje ok 140litrow, na luzie 0,0 albo same kreski, co moze byc nie tak, w kompie brak beldow
srednie spalaie jakie pokazuje mfa w okoklicy 29litrow
silnik octavia aum, 01r, licznik ori skody can, angol
srednie spalaie jakie pokazuje mfa w okoklicy 29litrow
silnik octavia aum, 01r, licznik ori skody can, angol
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
sprawdź podciśenienie może ? bądź w liczniku ten MAP sie uszkodził ?
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam mam problem ze swoim passatem z silnikiem 1.8T kod silnika AEB . mianowicie chodzi mi o migającą kontrolkę ciśnienia oleju i nie działającym obrotomierzu czy na to z sobą jakiś związek ? Miał ktoś coś podobnego jaka może być przyczyna ?. dodam że w silniku nie słychać żadnych niepokojących dźwięków . proszę o pomoc
- slawko333
- Forum Master
- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
problem rozwiazany, wystarczylo przekodowac licznik na europe
musze jeszcze przeskalowac licznik pod opony z corrado, bo licznik zawyza, wiecie jak to obliczyc? z tego co wiem to jest 5 cyfra w kodowaniu licznika, tylko jaka cyfre tam wpisac?
musze jeszcze przeskalowac licznik pod opony z corrado, bo licznik zawyza, wiecie jak to obliczyc? z tego co wiem to jest 5 cyfra w kodowaniu licznika, tylko jaka cyfre tam wpisac?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości