CADDY z kątem wtrysku nie do ogarnięcia.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

PIT_STOP
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw gru 04, 2014 23:04

CADDY z kątem wtrysku nie do ogarnięcia.

Post autor: PIT_STOP » czw gru 04, 2014 23:32

Witam,
Mam poważny problem z ustawieniem kąta wtrysku w moim caddy 1,9tdi 90KM
Po ustawieniu rozrządu na blokady, odpaleniu silnika (na dotyk) wartość odczytana na zablokowanym sterowniku wynosi około 250!!!
Wszystko było by fajnie gdyby nie fakt ,że sterownik wyrzyca "błąd początku tłoczenia" czy jakoś tak i auto łapie tryb awaryjny.
W sytuacji gdy ustawię teoretycznie kąt prawidłowo według wykresu (TDI TIMING) zapłon jest ewidentnie opóźniony i uruchomienie silnika graniczy z cudem...
Sprawdzałem już:
-Klin na wale
-sterownik
-nastawnik
-wtryski
-ciśnienie sprężania

Ma ktoś może sęsowne rozwiązanie?



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

CADDY z kątem wtrysku nie do ogarnięcia. HELP

Post autor: bioly05011 » pt gru 05, 2014 00:13

czenu na zablokowanym,bierzesz vag com ,login. 12233 ,wchodzisz w basic seting ,grupa 000, wciskasz go i drugie pole masz kąt wtrysku ,przy tym miga kontrolka świec żarowych,niemożliwe by silnik zapalil na dotyk, przy takim przyspieszonym wtrysku


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

PIT_STOP
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw gru 04, 2014 23:04

CADDY z kątem wtrysku nie do ogarnięcia. HELP

Post autor: PIT_STOP » pt gru 05, 2014 00:29

Zdaję sobie z tego sprawę, ale tak jak napisałem wyżej- ECU odczytuje kąt 250 w sytuacji kiedy nie jest to możliwe...
Pytanie tylko skąd taka wartość?? Aby osiągnąć okolice 50 muszę przestawić pompę o zęba względem blokad.
Wiadomo ,że wtedy jest opóźniony ale według sterownika jest igła mimo że ciężko pali...

Naprawdę sporo TDI-ków przeszło mi przez ręce ale czegoś takiego jeszcze nie widziałem...



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

CADDY z kątem wtrysku nie do ogarnięcia. HELP

Post autor: Michał_1977 » pt gru 05, 2014 07:52

Kumpel miał podobny problem,gdy odebreł pompę po regeneracji.Po złożeniu wszystkiego do kupy,rozrząd na znakach,silnik odpalił prawie od strzała.Na słuch ustawiłem mu,żeby silnik chodził poprawnie.Później nagrzanie silnika do 80*C, VAG w łapy i :shock: :shock: :shock: Sytuacja podobna jak u Ciebie.
Zawiózł pompę jeszcze raz do pompiarza,na poczekaniu coś tam zrobili i później już kąt wtrysku wrócił do normy :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

CADDY z kątem wtrysku nie do ogarnięcia. HELP

Post autor: bioly05011 » pt gru 05, 2014 09:20

ja miałem największy 172 i już ciężko odpalał AFN,ale pompą dało się to skorygować


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

rex_hunt
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 17:29
Lokalizacja: Podlaskie

CADDY z kątem wtrysku nie do ogarnięcia.

Post autor: rex_hunt » pt gru 05, 2014 10:26

zobacz jaką temperaturę paliwa wskazuje vag. Miałem kiedyś przypadek że pokazywał -37 st. C i też były problemy z kątem wtrysku . Po wymianie czujnika temperatury wszystko ładnie dało się ustawić



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14226
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

CADDY z kątem wtrysku nie do ogarnięcia.

Post autor: Michał_1977 » ndz gru 07, 2014 22:15

rex_hunt pisze:zobacz jaką temperaturę paliwa wskazuje vag
Nie tylko paliwa,ale w ogóle temp. płynu jaką uzyskuje.U siostry w ALHbyła siknieta wiązka za kostką od czujnika temp. i też za szlaka nie mogłem ustawić kąta.Wskazania na blat było prawidłowe,ale dla ECU już nie.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 178 gości