Właśnie już kurde sam nie wiem kurde gwint fakt faktem chce pakować ;/ ale też nie chce urwać mocowań bloku ;/ bo wtedy większy wydatek niż micha.dago pisze: Xandar, tyle ze jak chcesz kupic gwint, to z ta oslona bedziesz mial juz w ogole nisko i na bank bedziesz trzeć, takze sie dobrze zastanow
Miska olejowa w Mk4 GTI - jak ją chronić ?
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: Miska olejowa w Mk4 GTI - jak ją chronić ?
Miska olejowa w Mk4 GTI - jak ją chronić ?
to polecam te podkladki, wydatek stosunkowo maly, a ochrona dosc uniwersalna. Jak chcesz zobaczyc jak to wyglada to sie mozemy kiedys ustawic, bo widze ze tez z Trójmiasta jestes
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 533
- Rejestracja: śr gru 29, 2010 23:39
- Lokalizacja: KLI
- Auto: Mk4
- Silnik: AQP
Miska olejowa w Mk4 GTI - jak ją chronić ?
dago ja też jeżdzę bardzo ostrożnie i powoli bo nie da się szybko i nisko jeździć po naszych drogach,
jak mam podkładki i osłone miski to teraz najniższym punktem są sanki ale wiadomo zawsze gdzieś coś ryśnie po tej osłonie miski
dlatego mi się wydaje że osłona + podkładki to idealne rozwiązanie.
jak mam podkładki i osłone miski to teraz najniższym punktem są sanki ale wiadomo zawsze gdzieś coś ryśnie po tej osłonie miski
dlatego mi się wydaje że osłona + podkładki to idealne rozwiązanie.
moje mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=538006" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- GREEN
- Posty: 666
- Rejestracja: śr maja 20, 2009 12:18
- Kontakt:
Miska olejowa w Mk4 GTI - jak ją chronić ?
Witam
co do pytania odnosnie urwanego kwałka bloku z gwintem nie wiem dlaczego tak sie stało
ja osobiscie przywaliłem miską tak że aż auto podskoczyło jest spora wgniotka (moge foto przesłać dla zainteresowanych ) ale nie wyrwało bloku ze srubką
być może za mocno była dokrecana śruba i "naderwało blok" w tamtym miejscu albo było tak mocne uderzenie że też blok nie wytrzymał ale i tak nie uszkodziło to silnika
wnioski :
Bolk nie został na tyle uszkodzony aby była konieczna wymiana osłone można było wywalić
koszt osłony +- 200 zł
uratowana miska koszt nowej kilkaset złotych org zamiennik jakieś150nie wiem dokładnie
olej filtr laweta albo holowanie
wiece trzeba samemu zdecydować
co do tulejek to pewnie niektórzy wiedzą że sam zrobiłem z 10 kompletów i sprzedałem na tym forum
5/10 osób miało problem z instalacją (zbyt krótkie przewody) ta co jest na aku w puszce z bezpiecznikami
minusów nie ma jesli da się wszystkie tulejki a jesli łapa (dolna poduszka) jest po skosie to predzej czy później poducha będzie do wywalenia moim zdaniem
tulejki sa po to bo tak było w orginale (jest pewna firma w usa która robi takie podkładki normalnie pod sprzedaż sklepową )
co do pytania odnosnie urwanego kwałka bloku z gwintem nie wiem dlaczego tak sie stało
ja osobiscie przywaliłem miską tak że aż auto podskoczyło jest spora wgniotka (moge foto przesłać dla zainteresowanych ) ale nie wyrwało bloku ze srubką
być może za mocno była dokrecana śruba i "naderwało blok" w tamtym miejscu albo było tak mocne uderzenie że też blok nie wytrzymał ale i tak nie uszkodziło to silnika
wnioski :
Bolk nie został na tyle uszkodzony aby była konieczna wymiana osłone można było wywalić
koszt osłony +- 200 zł
uratowana miska koszt nowej kilkaset złotych org zamiennik jakieś150nie wiem dokładnie
olej filtr laweta albo holowanie
wiece trzeba samemu zdecydować
co do tulejek to pewnie niektórzy wiedzą że sam zrobiłem z 10 kompletów i sprzedałem na tym forum
5/10 osób miało problem z instalacją (zbyt krótkie przewody) ta co jest na aku w puszce z bezpiecznikami
minusów nie ma jesli da się wszystkie tulejki a jesli łapa (dolna poduszka) jest po skosie to predzej czy później poducha będzie do wywalenia moim zdaniem
tulejki sa po to bo tak było w orginale (jest pewna firma w usa która robi takie podkładki normalnie pod sprzedaż sklepową )
Re: Miska olejowa w Mk4 GTI - jak ją chronić ?
Jedyną wadą podkładek jest to że nie można zejść bardzo nisko autem na gwincie. Podkładki powodują już jakby 2cm dla obniżenia auta. Ja mam podkładki i nie wsadzilbym żadnych osłon. Podkładki mi wystarczają, kilka razy przywalilem i miska nie ma ani jednej ryski.
Miska olejowa w Mk4 GTI - jak ją chronić ?
hmm nie lepiej do 1,8t zapakować "krótką" hybrydową miskę
sam zastanawiam się nad takim rozwiązaniem
sam zastanawiam się nad takim rozwiązaniem
!Nowe oryginalne części VAG!
Historie serwisowe VAG
Historie serwisowe VAG
-
- GREEN
- Posty: 666
- Rejestracja: śr maja 20, 2009 12:18
- Kontakt:
Miska olejowa w Mk4 GTI - jak ją chronić ?
szczyku, ano są...tylko wiesz że wtedy nie masz czujnika poziomu oleju?
!Nowe oryginalne części VAG!
Historie serwisowe VAG
Historie serwisowe VAG
Re: Miska olejowa w Mk4 GTI - jak ją chronić ?
To lipa, jak źle założyli mi pokrywę zaworów to miałem info o niskim stanie oleju, tak to bym zarznol silnik gdyby nie czujnik, podkładki wystarczą.
Re: Miska olejowa w Mk4 GTI - jak ją chronić ?
chętnie zobaczę jak to wygląda bo powiem szczerze chyba tak zrobię że wezmę podkładki + osłonę miskidago pisze:to polecam te podkladki, wydatek stosunkowo maly, a ochrona dosc uniwersalna. Jak chcesz zobaczyc jak to wyglada to sie mozemy kiedys ustawic, bo widze ze tez z Trójmiasta jestes
Dokładnie jaki koszt kompletu podkładek i tych tulejek żeby wszystko było jak trzeba ? jak będę zamawiać to wszystko razem
Miska olejowa w Mk4 GTI - jak ją chronić ?
Xandar, odezwij sie na pw to sie umowimy (w weekend mnie nie ma akurat jakby co i pewnie nie bede odpisywal nawet). A koszt podkladek to 200 zl za caly komplet, bez problemu do dostania na allegro
Re: Miska olejowa w Mk4 GTI - jak ją chronić ?
Witam
Dziś zamontowałem osłonę miski olejowej (jeszcze małe poprawki muszę zrobić apropo śrub gdyż dałem trochę za długie i musiałem dać nakrętki najpierw a potem wkręcać
Co do samego montażu to bardzo prosty mam nadzieje tylko że bloku nie urwie a ja za mocno śrub nie przykręciłem.
Otóż odczucia po zamontowaniu to tak jakby silnik chodził głośniej ze względu na to pewnie że nie przylega do miski i wpada w leciutkie wibracje tym bardziej że mam jednomas.
Co do samej osłony to wchodzi ciasno pewnie dlatego żeby była sztywno osadzona i stabilna.
Natomiast mam nadzieje że nie będę miał okazji nigdzie uderzyć i będzie osłona żeby była
Dziś zamontowałem osłonę miski olejowej (jeszcze małe poprawki muszę zrobić apropo śrub gdyż dałem trochę za długie i musiałem dać nakrętki najpierw a potem wkręcać
Co do samego montażu to bardzo prosty mam nadzieje tylko że bloku nie urwie a ja za mocno śrub nie przykręciłem.
Otóż odczucia po zamontowaniu to tak jakby silnik chodził głośniej ze względu na to pewnie że nie przylega do miski i wpada w leciutkie wibracje tym bardziej że mam jednomas.
Co do samej osłony to wchodzi ciasno pewnie dlatego żeby była sztywno osadzona i stabilna.
Natomiast mam nadzieje że nie będę miał okazji nigdzie uderzyć i będzie osłona żeby była
Re: Miska olejowa w Mk4 GTI - jak ją chronić ?
Witam.
Trochę odkopię temat ... Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Bory 1.8T (AUM) mam zawieszenie gwintowane. Z tego co czytam te osłony do 1.8T raczej nie pasują ...
Jak na razie niczego nie uszkodziłem, ale mam zamiar zorganizować jakąś osłonę - albo na miskę, albo płytę pod silnik. Do mojego poprzedniego MK3 robiłem płytę pod silnik która wyglądała tak ( jak była nowa ):
zastanawiam się nad czymś podobnym, albo nad taką jak robi Behemoth1987 tylko dostosować ją do 1.8T - zastanawiam się tylko jak ludzie piszą że uszkodziło mocowania w bloku przy uderzeniu ... Ta w MK3 sprawdzała się zajebiście (mocowana na sankach i przedniej belce) ...
Pewnie w najbliższym czasie coś tu dopiszę o postępie prac, bo polskie drogi motywują do działania
update 19.11.2015
Po wykonaniu szablonu na podstawie rysunków kolegi Behemoth1987 i poprawkach, jestem teraz po wykonaniu pierwszej wersji ... udało się ją spasować, ale z drobnymi korektami na warsztacie ...
Już mam w drodze kolejną wersję poprawioną ...
Trochę odkopię temat ... Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Bory 1.8T (AUM) mam zawieszenie gwintowane. Z tego co czytam te osłony do 1.8T raczej nie pasują ...
Jak na razie niczego nie uszkodziłem, ale mam zamiar zorganizować jakąś osłonę - albo na miskę, albo płytę pod silnik. Do mojego poprzedniego MK3 robiłem płytę pod silnik która wyglądała tak ( jak była nowa ):
zastanawiam się nad czymś podobnym, albo nad taką jak robi Behemoth1987 tylko dostosować ją do 1.8T - zastanawiam się tylko jak ludzie piszą że uszkodziło mocowania w bloku przy uderzeniu ... Ta w MK3 sprawdzała się zajebiście (mocowana na sankach i przedniej belce) ...
Pewnie w najbliższym czasie coś tu dopiszę o postępie prac, bo polskie drogi motywują do działania
update 19.11.2015
Po wykonaniu szablonu na podstawie rysunków kolegi Behemoth1987 i poprawkach, jestem teraz po wykonaniu pierwszej wersji ... udało się ją spasować, ale z drobnymi korektami na warsztacie ...
Już mam w drodze kolejną wersję poprawioną ...
vRSzkodnik - nic więcej, nic mniej jak Octavia II RS w gnoju
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości