Nierówna praca na zimnym silniku.

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

thesykacz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob wrz 06, 2014 17:46

Nierówna praca na zimnym silniku.

Post autor: thesykacz » wt gru 02, 2014 15:31

Witam. Od kąd zaczęła sie minusowa temperatura mój golf 4 2.3 (150km) na zimnym silniku nie ładnie pracuje. golf ma założony gaz sekwencyjny ale mino wszystko odpalany jest na benzynie. zapalam np. rano zapali nie dodam gazu to zgaśnie, dodam gazu tak 1500obr no to działa popuszczę troche gazu to tak jak by nie palił na wszystkie cylindry po paru sekundach puszcze całkiem gaz po spadają obroty stopniowo i ostatkiem sił silnik chodzi i zagaśnie. Przy spadku obrotów jak dodam gazu potrafi strzelić na benzynie. I tak jak by nie miał ssania. po osiągnięciu pewnych stopni chodzi tak jak powinien. założony był filtr stożkowy zmieniałem to oryginalny poprawa jest troche ale nie jest to co ma być. Może to być wina świeć czy kabli lub paliwa? Proszę o pomoc z góry dziękuję. Pozdrawiam



P.S jakis swiece polecacie do tego silnika?
Ostatnio zmieniony wt gru 02, 2014 16:41 przez thesykacz, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Nierówna praca na zimnym silniku.

Post autor: waski1 » wt gru 02, 2014 15:43

thesykacz pisze:Może to być wina świeć czy kabli lub paliwa?
Jak najbardziej.



thesykacz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob wrz 06, 2014 17:46

Nierówna praca na zimnym silniku.

Post autor: thesykacz » śr gru 03, 2014 13:59

Panowie czy wina takiej pracy moze byc to http://zapodaj.net/2c638529f230b.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false; . jak sie to wogóle nazywa ten wężyk?



Awatar użytkownika
MaciekV5
...
...
Posty: 1152
Rejestracja: czw sie 30, 2012 08:20
Lokalizacja: GB
Auto: bmw
Silnik: CUNA
Kontakt:

Nierówna praca na zimnym silniku.

Post autor: MaciekV5 » śr gru 03, 2014 14:47

thesykacz, Ten wąż nie będzie powodem nierównej pracy i gaśnięcia ale wymień go bo pewnie leje Ci olejem po silniku. Podstawa to diagnostyka i sprawdzenie błędów, a o tym nic nie pisałeś.
Może być przepustnica, czujnik temperatury, układ zapłonowy (świece, przewody, cewka) itp.
Najlepsze świece do tego silnika to takie, jakie przewidział producent - NGK BKR5EKUP.
Bez sprawdzenia błędów to wróżenie z fusów.



thesykacz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob wrz 06, 2014 17:46

Nierówna praca na zimnym silniku.

Post autor: thesykacz » śr gru 03, 2014 17:00

kupiłem świece. na jutro umówiem sie z mechanikiem i ma wymienic swiece i podpiac pod komputer ogólnie powiedział ,,doprowadze ci go do stanu'' mam nadzjeje ze to nie bedzie kosztowne. aha i jeszcze jak z rozpedu wcisne sprzegło to albo zafaluje i zgśnie alb tylko zafaluja obroty i wróci spowrotem na 900obr



thesykacz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob wrz 06, 2014 17:46

Nierówna praca na zimnym silniku.

Post autor: thesykacz » czw gru 04, 2014 13:22

Na komputerze pokazuje że do wymiany jest sonda lambda bo bije 4%. Czy do tego silnika podejdzie sonda np o 1.8 czy innego silnika ?



Awatar użytkownika
MaciekV5
...
...
Posty: 1152
Rejestracja: czw sie 30, 2012 08:20
Lokalizacja: GB
Auto: bmw
Silnik: CUNA
Kontakt:

Nierówna praca na zimnym silniku.

Post autor: MaciekV5 » czw gru 04, 2014 13:40

Kup nową ori dedykowaną Boscha, koszt ok. 300zł a spokój na lata i pewność, że wszystko jest ok.



thesykacz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob wrz 06, 2014 17:46

Nierówna praca na zimnym silniku.

Post autor: thesykacz » wt gru 30, 2014 20:51

Panowie byłem u mechanika podczepił pod komputer i powiedział ze sonda lambda bije 4% a powinna bić 1% czy to prawdą jest?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości