Głosna praca silnika 1.9 TDI AHU
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Głosna praca silnika 1.9 TDI AHU
Jeśli masz sprawne szklanki oraz poprawnie ustawiony kąt wtrysku to zostaje przyzwyczaić się do klekotania, po prostu głowica się już wyklepała, jakiś czas temu było to całkiem zrozumiale opisane na forum, może ktoś odgrzebie.
Głosna praca silnika 1.9 TDI AHU
Podłączę się pod temat. Kilka miesięcy temu kupując golfa silnika pracował bardzo cichutko, wręcz mruczał a od kilku tygodni pracuje coraz głośniej tak jakby zrobiła się dziura w wydechu. Kłopot w tym że sprawdziłem cały wydech i jest szczelny (trzymałem rękę przy rurze i nigdzie nie czuć dmuchania nawet w tej cienkiej rurce od EGR) ale wyraźnie słychać że hałas dochodzi z komory silnika. To co tam mogłoby jeszcze hałasować tak jak dziurawy wydech? Dodam tylko że odkąd mam ten samochód to ma on dziwny zapach spalin. Nie czuć parafiną tylko tak jakoś chemicznie bardzo drażniąco. Auto pochodzi z autokomisu więc podejrzewam że dziady coś zakleili a teraz to się wypala i hałasuje tylko nie wiem w co zajrzeć. Sugestie mile widziane. Paliwo które tankuję to LOTOS Dynamic.
66 KW ALH 1/2 MFA
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Głosna praca silnika 1.9 TDI AHU
Najlepiej by było jak byś nagrał ten dźwięk i wrzucił nagranie do tematu. Ja bym na początek sprawdził vagiem kąt wtrysku, to pierwsze co może generować głośniejszą pracę silnika. A potem skontrolował cały silnik pod kątem wycieków i zapoceń, czy też czarnych nalotów sugerujących przedmuchy, kolektor dolotowy/wylotowy - rurę łączącą kolektor wylotowy z egr.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 20 gości