MK3 Zapłon?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
MK3 Zapłon?
Witam ! Wczoraj myślałem ,że już mój koszmar się skończył ,ale nie chodzi o to ,że silnik bardzo nierówno pracował lecz kolega mechanik zaradził temu ustawiając zapłon (nie wiem czy to jest to ,poprostu przesunoł o 2 wgłębienia tą blaszke ,która się znajduje na osłonce linki hamulcowej) i silnik zaczoł pracować idealnie!! pysk mi się uśmiał od ucha do ucha do czasu.....dzisiaj jak zapaliłem wskazówka obrotomierza sięgała prawie 2000 na luzie !! Może mi ktoś coś doradzić bo chyba szlak mnie trafi z tym autem. Jaki to ma wogóle wpływ na samochud z tymi wysokimi obrotami? co mam zrobić?????
Z tego co piszesz wynika że wcale nie przestawił ci zapłonu tylko podwyższył obroty linką gazu (podciągając ją) dlatego teraz masz wysokie obroty linką się nie operuje powinna być lekko lużna Powinieneś ustawić zapłon robi się to przy pomocy lampy stroboskopowej obracająć aparatem zapłonowym Jeżeli przy dobrze ustawionym zapłonie dalej będzie chodził nierówno to moga być wtedy np świece do wymiany
[ Dodano: 15 Wrz 2006 16:39 ]
radzę wrócić do tamtego ustawienia linki i sprawdzić zapłon
[ Dodano: 15 Wrz 2006 16:39 ]
radzę wrócić do tamtego ustawienia linki i sprawdzić zapłon
- tomekzabrze
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: czw mar 23, 2006 23:43
- Lokalizacja: zabrze
- Kontakt:
Jesli chpodzi o kable to sa najgorsze na rynku....wiec nie sa dobre........ mysle ze to nie wina zaplonu skoro nie rowno chodiz moze byc bardzo wiele przyczyn od lewego podcisnienia po jakies dupsy elektroniczneNERX pisze:Świece i kable mam wymienione (kable "Janmor" czy są to dobre?).To znaczy ,że przyczyną tekiej pracy silnika jest żle ustawiony zapłon?
-
- Mały gagatek
- Posty: 114
- Rejestracja: sob mar 25, 2006 22:11
- Lokalizacja: kraków-gorlice. bardziej kraków obecnie
- Kontakt:
- piotrek1313
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
- Lokalizacja: Wrocław
No, ja kupilem janmory za 230,- do mojego 16V i do dzis zaluje kazdej zlotowki wydanej na to g...o Wytrzymaly, juz dokladnie naie pamietam, ok 5-6k km i tylko przez nie problemy mialem, bo cos sie dzialo nie tak z autkiem a ja stawialem na wszystko tylko nie na kable bo przeciez praktycznie nowe... Jak sie okazalo to po ciemku swiecily jak neony i nie dalo sie do nich reki zblizyc bo od razu kopalo A jak je chcialem sprawdzic miernikiem czy daja prawidlowy opor to 2 na 4 nie dawaly zadnego bo nawet "przejscia" nie mialy .
Jesli chodzi o problem to podejrzewam ze to moze byc silniczek krokowy...
Powodzenia w szukaniu
Jesli chodzi o problem to podejrzewam ze to moze byc silniczek krokowy...
Powodzenia w szukaniu
- t-tas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 720
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
- Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
- Kontakt:
wywal te kable bo to śmieć(jak dla mnie)-niepolecam nikomu,piotrek1313 - żeby janmory kosztowały aż 230 pln-drogo sie cenią, wolałbym kupić jakieś no name z blachmi nad świece za ok 70- 80 pln
mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie
Kand nie wiem co masz na myśli z tym strzealaniem ale ja niczego nie słysze.Denerwowały mnie te wysokie obroty i przesunołem tą osłonke na lince w miejce poprzednie i obroty są takie jak wcześniej na luzie wskazówka jest przed 1000 niekiedy niżej i wyobrażcie sobie,że silnik niekiedy pracuje normalnie tak jak przy tych wysokich ,przedewszystkim zajebiście zapala i nie terkoce jak maluch ,ale to sie zdarza tak ok. w 50 % i nie potrafie sprecyzować czy przy zimnym czy ciepłym. A te kable to chyba jednak zmienie ile kosztują BERU?
-
- Mały gagatek
- Posty: 114
- Rejestracja: sob mar 25, 2006 22:11
- Lokalizacja: kraków-gorlice. bardziej kraków obecnie
- Kontakt:
NERX mozesz sprawdzic jeszcze czy waz od serwa do kolektora ssacego nie jest pekniety moze to byc tez przyczyna nierownej pracy silniczka (a tego mechanika to darował bym sobie) ale oczywiscie moga byc tez inne przyczyny tak jak kolega piotrek1313 napisał silniczek krokowy np ale wymieniac mozna by było bez konca przyczyn musisz podjechac do jakiegos lepszego "majsterkowicza" pozd.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- tomekzabrze
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: czw mar 23, 2006 23:43
- Lokalizacja: zabrze
- Kontakt:
Beru albo NGk cos okolo 170 zlNERX pisze:Kand nie wiem co masz na myśli z tym strzealaniem ale ja niczego nie słysze.Denerwowały mnie te wysokie obroty i przesunołem tą osłonke na lince w miejce poprzednie i obroty są takie jak wcześniej na luzie wskazówka jest przed 1000 niekiedy niżej i wyobrażcie sobie,że silnik niekiedy pracuje normalnie tak jak przy tych wysokich ,przedewszystkim zajebiście zapala i nie terkoce jak maluch ,ale to sie zdarza tak ok. w 50 % i nie potrafie sprecyzować czy przy zimnym czy ciepłym. A te kable to chyba jednak zmienie ile kosztują BERU?
- piotrek1313
- Użytkownik
- Posty: 447
- Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
- Lokalizacja: Wrocław
No ja tez bym chcial zeby byly tansze Tym bardziej ze wyladowaly w kuble niedlugo po tym jak zostaly zalozone. A co do tych blach nad swiece to jeszcze nie widzialem takiego typu kabli do 16V.t-tas pisze:wywal te kable bo to śmieć(jak dla mnie)-niepolecam nikomu,piotrek1313 - żeby janmory kosztowały aż 230 pln-drogo sie cenią, wolałbym kupić jakieś no name z blachmi nad świece za ok 70- 80 pln
To jest wlasnie jedna z bolaczek 16V - cholernie drogi przewody Za janmory dalem 230 (wtedy w sklpeie intern janmora 275), sentechy na allegro po 229,-, a z tych, na ktorych powinno sie jezdzic to beru - 310 (ja dalem cos kolo 260,- ze znizka dla stalego bywalca sklepu) i NGK, ale on sa jeszcze chyba ciut drozsze od beru.
Wniosek taki, zeby kupowac raz a porzadnie
Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to ze jak kupowalem te janmry to jak sie pytalem o beru w sklepie to mi gosciu powiedzial ze bede musial 2 tygodnie na dostawe poczekac No i sie skusilem...
A co do tematu, to nie wiem czy dobrze zrozumialem, ale jak miales te "podciagniete" obroty to bylo ok? Bo moze to faktycznie bedzie wina krokowca? U mnie np na wolnych obrotach krokowiec swiruje i mi obroty strasznie plywaja, ale jak odlacze kabel od stycznika przy przepustnicy to obroty sa rowniutkie (stad wiem ze krokowiec do )
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 479 gości