MK3 TDI problem z moca
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
MK3 TDI problem z moca
witam nie odrzucajcie tej prosby bo nie wiem gdzie napisac ale moj kolega ma golfa 3 TDI rocznik 94 i jest z nim iz taki problem ze przy 2000 obr\min nie ma wogóle przyspieszenia a jak przekroczy te obroty to wtedy juz jest wszystko ok co to moze sie dziac i jak to naprawic jak ktos wie to niech napisze dokladnie jak to zrobic prosze
/prosze o precyzowanie tematow - mod/
/prosze o precyzowanie tematow - mod/
Ostatnio zmieniony pn wrz 18, 2006 12:54 przez pinios, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: golfik
trudno określić musiałbyś dokłądniej opisać i jaki ma silnik oprócz tego że TDI (jakie ma oznczenie, czy kopici z rury ...pinios pisze:witam nie odrzucajcie tej prosby bo nie wiem gdzie napisac ale moj kolega ma golfa 3 TDI rocznik 94 i jest z nim iz taki problem ze przy 2000 obr\min nie ma wogóle przyspieszenia a jak przekroczy te obroty to wtedy juz jest wszystko ok co to moze sie dziac i jak to naprawic jak ktos wie to niech napisze dokladnie jak to zrobic prosze
posprawdzajcie nieszczelności na dolocie , możliwe że poleciał też czujnik teperatury zasysanego powietrza, albo coś innego ...
ogólenie turbo nie działa super przy niskich obrotach dopiero czujesz że zaczyna miec kopa przy wyższych, dokłądnie nie powiem Ci bo ja np. nie mam obrotka ale czuję że jakoś tak jest
aha na niskich obrotach nie próbuje od razu go katować ...

opisz dokładniej problem ...
i zmień treść tematu na np.: [mk3] problem z obrotami do 2000 lub jakoś podobnie ...
dokłanie tak brakuje szczegółów,mattip86 pisze:Nie wiem jak to jest z golfami, ale może turbina ciągnie dopiero od 2000 obr\min (dziura turbo) i dlatego wydaje się że w ogóle nie przyśpiesza. Kolega ma fokusa który przyśpiesza dopiero od 1800 obr\min i to tak ma być. Przydało by się troche więcej szczegółów.
co do turbo też już napisałem to nie benzynka że wciskasz deczko gaz i juz w miarę "ostro" ciągnie ...

- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
domek pisze:a nie od 2800? Z tego co wiedzialem to turbo w Tdi gwizda od 2800.
buheheh gdzie Ty to slyszales?? przy tej predkosci obrotowej to juz sie biegi zmienia w TDI

turbo pracuje caly czas ale mocy dostarcza od ok 1800 obrotow
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości