1. Potrzebuję informacji na temat regulacji kąta wtrysku pompy wtryskowej a nigdzie nie mogę znaleźć konkretów. Proszę o opisanie jak przebiega regulacja, gdzie się montuje zegar, jak postępować po wkręceniu przyrządu i jakie wartości powinien wskazywać.
2. Silnik ma obroty rzędu 1050 obr/min na wolnym biegu. Która śruba odpowiada za wolne obroty?
3. Turbina nie domaga. Jest uszczelniona, słychać ją, ale manometr pokazał mi tylko 0.1 bara ciśnienia doładowania. Turbina nie reaguje na śrubę regulacyjną (turbina kkk)
4. Czasami słychać metaliczne stukanie dochodzące z silnika. Niezależnie od od tego jakie są obroty stukanie nie znika jedynie zmienia się częstotliwość stukania proporcjonalnie do prędkości obrotu wału.
Nie jestem geniuszem jeśli chodzi o mechanikę ale rozumiem co nie co. Ten samochód kupiłem jako trup, poświęciłem mu bardzo dużo czasu i nerwów ale chcę go zrobić najlepiej jak się da. Nie mam pieniędzy na mechaników i wiem jak oni potrafią cokolwiek naprawić (czytaj zepsuć). Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam
