Witam....
Mam problem choć nie przeszkadza mi to tak do końca, ale chce mieć auto w pełni sprawne...
Jest to Seat Toledo 1.6 101Km AFT 97r w gazie II generacja....
VAG pokazuje błąd ze sondą i jest uszkodzona na 100%....jeszcze był błąd z przepływomierzem, ale go wymyłem i jest poprawa... tylko że czuć delikatne takie szarpnięcie w okolicach 4tys/obr(silnik ciągnie do samej odcinki-pod czerwona kreskę)....Na gazie chodzi jak w zegarku co już nie raz czytałem, że te silniki powinny jeździć tylko na sekwencja i bym się z tym sprzeczał ale nie w tym rzecz....Spalanie w trasie 150km za 23 zł 2 osoby i pełny bagażnik...
Boli Mnie to, że za pierwszym przekręceniem kluczyka pali jak należy( zawsze)... tylko wystarczy ze puszcze kluczyk na chwilę przed odpaleniem silnika i ponownie spróbuje odpalić to można kręcić do usranej śmierci dopiero jak wcisnę pedał gazu do podłogi auto zaczyna łapać i pali w czym może być problem??
Chyba że przepływka nie do końca jest sprawna, bo po przednim właścicielu uszczelniałem cały dolot robiłem nową puszkę bo posypała się i robiłem trójnik co odchodzi do odmy bo cała długość był szmelc....A był na pewno strzał za poprzedniego właściciela a już za Mnie ani razu nie strzelił...auto ma przejechane....179600km...Przebieg oryginalny i nie bite w 100%... Taki rodzynek w swoim rodzaju
Z góry dziękuje za pomoc...
Problem przy ponownym rozruchu auta 1.6 AFT
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Problem przy ponownym rozruchu auta 1.6 AFT
Macie panowie jakieś pomysły co by tu sprawdzić ? czy to ewidentna wina przepływki ?
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Problem przy ponownym rozruchu auta 1.6 AFT
Pojezdzij trochę na samej benzynie i zobacz czy będzie poprawa, bo możliwe że "mapy" Ci się rozjechaly przez lpg
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Re: Problem przy ponownym rozruchu auta 1.6 AFT
No i kolego strzał 10 .... Zrobiłem jakieś 50km i wystarczyło, żeby palił za każdym razem z pół obrotu silnika...Teraz moje pytanie czy można coś zrobić żeby to nie nawracało np ?
Wcześniej miałem KE-jetronic w którym sam montowałem LPG i nie było takich cudów a w AFT już mu przeszkadza LPG....
Wcześniej miałem KE-jetronic w którym sam montowałem LPG i nie było takich cudów a w AFT już mu przeszkadza LPG....
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Problem przy ponownym rozruchu auta 1.6 AFT
Raczej ustawienie LPG mu przeszkadza. Możliwe że korekta ustawień LPG by pomogła, mapy dalej by się rozjezdzaly ale może nie w takim stopniu.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Problem przy ponownym rozruchu auta 1.6 AFT
dziękuje za pomoc....autko podłącze pod komp to się coś poprawię
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości