regulacja pompy wtryskowej i turbiny

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

artur5991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz sie 17, 2014 13:18

regulacja pompy wtryskowej i turbiny

Post autor: artur5991 » sob lis 22, 2014 23:24

Witam. W sierpniu kupiłem Golfa 1.6 GTD z silnikiem JR.
1. Potrzebuję informacji na temat regulacji kąta wtrysku pompy wtryskowej a nigdzie nie mogę znaleźć konkretów. Proszę o opisanie jak przebiega regulacja, gdzie się montuje zegar, jak postępować po wkręceniu przyrządu i jakie wartości powinien wskazywać.
2. Silnik ma obroty rzędu 1050 obr/min na wolnym biegu. Która śruba odpowiada za wolne obroty?
3. Turbina nie domaga. Jest uszczelniona, słychać ją, ale manometr pokazał mi tylko 0.1 bara ciśnienia doładowania. Turbina nie reaguje na śrubę regulacyjną (turbina kkk)
4. Czasami słychać metaliczne stukanie dochodzące z silnika. Niezależnie od od tego jakie są obroty stukanie nie znika jedynie zmienia się częstotliwość stukania proporcjonalnie do prędkości obrotu wału.

Nie jestem geniuszem jeśli chodzi o mechanikę ale rozumiem co nie co. Ten samochód kupiłem jako trup, poświęciłem mu bardzo dużo czasu i nerwów ale chcę go zrobić najlepiej jak się da. Nie mam pieniędzy na mechaników i wiem jak oni potrafią cokolwiek naprawić (czytaj zepsuć). Bardzo proszę o pomoc.
Pozdrawiam :-)



Q_mac
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 730
Rejestracja: czw wrz 17, 2009 10:14
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

regulacja pompy wtryskowej i turbiny

Post autor: Q_mac » pn lis 24, 2014 22:02

Sciagnij sobie sam naprawiam do golfa 2 diesel. Jak sprawdzales turbine ?



arka10
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pt lip 21, 2006 20:45
Lokalizacja: Poznań

regulacja pompy wtryskowej i turbiny

Post autor: arka10 » wt lis 25, 2014 01:35

Wtrysk 0,9 mm przed GMP.
Turbo prawdopodobnie nie ładuje z powodu zbyt niskiej dawki paliwa.
Reszta - zadzwoń - 797384613



artur5991
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz sie 17, 2014 13:18

regulacja pompy wtryskowej i turbiny

Post autor: artur5991 » czw lis 27, 2014 23:49

Jak narazie to nie mogę nawet zadzwonić. arka10 napisz mi proszę instrukcję jakąś konkretną nawet na gg 46503036 jeśli możesz i będę działać coś. stukanie znikło nie wiem nawet od czego ale teraz muszę około 10 sekund kręcić rozrusznikiem żeby odpalił po całej nocy postoju (akumulator 92Ah i 720A uderzenia daje rade:) ) a po 2 godzinach postoju pali jak dziecko. A pompa wtryskowa była przeze mnie wymontowywana ponieważ uszczelniałem wał w niej. Starałem się ustawić ją w oryginalnym położeniu ale nie udało się bo prawie wcale nie odpalał. Ustawiłem pi razy oko żeby odpalał więc podejrzewam że to konieczne więc o to proszę to jest mój priorytet.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości